[ Voor 96% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:11 ]
Mocht u deze pagina zien, dan betekent dat, dat de eigenaren van dit domein zojuist een nieuwe Apache Web Server hebben geinstalleerd. Nu moet men nog de echte inhoud gaan toevoegen, en moet men deze pagina gaan vervangen door de echte web site.
Mocht u deze pagina zien, in plaats van de pagina of web site die u verwachtte, neem dan contact op met de beheerder van deze site. Bijvoorbeeld door een berichtje te sturen naar <Webmaster@dit-domain>.
Alhoewel deze web site gebruik maakt van de Apache Software is er verder geen enkele relatie tussen de beheerders van deze web site en de Apache Groep (die de web software geschreven heeft). Het heeft dus absoluut geen zin de web software auteurs een emailtje te sturen. Mocht u dat toch doen, dan wordt uw bericht gewoon genegeerd.\
Search staar nog wel aan.
Verwijderd
[ Voor 96% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:11 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:11 ]
Totaal heeft het iets minder dan 5 minuten geduurt.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
400e post!!!!!!!!
Verwijderd
Neh... voorgekauwde html smaakt toch beterOp Sunday 09 December 2001 17:07 schreef hdd het volgende:
[..]
Was het lekker?
Eej, vind ik toch wel netjes hoorOp Sunday 09 December 2001 17:08 schreef Kees het volgende:
Totaal heeft het iets minder dan 5 minuten geduurt.
[edit]
Alleen wel ff de datum f1x0r3n nog
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
maar de verslaving dan???Op Sunday 09 December 2001 17:11 schreef bloasfist het volgende:
redelijk ziek eigenlijk dat als het forum 5 min down is er gelijk een threadje over gestart word. Ik had er zelf ook "last" van trouwens hoor
edit.. idd. kom er net achterOp Sunday 09 December 2001 17:14 schreef hdd het volgende:
[..]
ctrl+f5
Dat is traditie: elke keer als er iets aan de config verandert, worden alle data Engels.Op Sunday 09 December 2001 17:10 schreef BackSlash32 het volgende:
Alleen wel ff de datum f1x0r3n nog
<area shape="rect" coords="223,3,268,19" href="register.php" alt="Registr
Afgekapte HTML ofzo.Op Sunday 09 December 2001 17:17 schreef Lampie het volgende:
mmh.. ik kreeg net deze:
[..]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Zo een dus
staan waarschijnlijk niet op deze server danOp Sunday 09 December 2001 17:21 schreef Lampie het volgende:
Ennuh, bij de plusjes van de Dokterskrijg ik zo'n wit vlakje met zo'n rode X te zien
[afbeelding]
Zo een dus
het viel me net ook opeens op dat de dagen nu in het Engels (Sunday) op het forum staan....
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Verwijderd
Heeft ecteinascidin toch nog zijn zijnOp Sunday 09 December 2001 17:21 schreef Lampie het volgende:
Ennuh, bij de plusjes van de Dokterskrijg ik zo'n wit vlakje met zo'n rode X te zien
[afbeelding]
Zo een dus
Door hdd - Sunday 09 December 2001 17:29
Ik geloof dat het zo beter is.Op Sunday 09 December 2001 17:29 schreef hdd het volgende:
Naja, tis iig een rood kruisje..
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:10 ]
Ik heb net de load grafiekjes eens bekeken en deze zijn erg laag, hoe kan dat ?
Want draait GoT nu alweer op de server die eerder gecrasht was, dan zou dit betekenen dat er geen problemen meer zijn ?
Graag uitleg, dank u
nu de datums nogOp Sunday 09 December 2001 17:24 schreef SWINX het volgende:
het viel me net ook opeens op dat de dagen nu in het Engels (Sunday) op het forum staan....
op aphrodite?? volgens mij is Iris nog druk bezig met het regelen van GoT hoor, maar laten we wachten op een expertOp Sunday 09 December 2001 18:37 schreef Devil_2000 het volgende:
Want draait GoT nu alweer op de server die eerder gecrasht was
Tot gisteravond laat draaide het (zoals het hoort) op achelois.Op Sunday 09 December 2001 18:41 schreef SWINX het volgende:
op aphrodite?? volgens mij is Iris nog druk bezig met het regelen van GoT hoor, maar laten we wachten op een expert
Die crashte.
Daarna zette kees het ip over naar aphrodite zodat we daar verder mee konden GoT-ten, uiteraard kwamen de (op achelois staande) url's niet mee...
Vervolgens bedachten we ons dat appie al te veel andere taken had om ook GoT goed genoeg te kunnen draaien dus werd het verplaatst naar iris.
Alles draait dus nu op Iris, maar die heeft helemaal geen hoge load ondanks het aanstaan van de search.Op Sunday 09 December 2001 19:12 schreef ACM het volgende:
[..]
Tot gisteravond laat draaide het (zoals het hoort) op achelois.
Die crashte.
Daarna zette kees het ip over naar aphrodite zodat we daar verder mee konden GoT-ten, uiteraard kwamen de (op achelois staande) url's niet mee...
Vervolgens bedachten we ons dat appie al te veel andere taken had om ook GoT goed genoeg te kunnen draaien dus werd het verplaatst naar iris.
17 days, 22:50, load average: 1.31, 1.79, 1.77 12,2% 58.40 req/s
Upgrade heeft goed geholpen, forum is absoluut niet traag zelfs met de search aan op volle kracht.We hebben een Tbird 1333 en een MSI K7T Turbo klaarliggen die gebruikt kan worden om Iris te upgraden als de tijd dit toelaat.
Misschien loopt het nu wel zo soepel omdat nog niet iedereen op de hoogte is van het helemaal aanstaan van de search en dat daarom de load niet hoog is.
Maar volgens mij zijn jullie best tevreden over de prestaties van dit moment, kan mij nog herinneren dat de search al eens eerder is aangezet [toen de upgrades nog niet waren gepleegd] en toen was het direct merkbaar dat het forum trager werd.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Euh :?Op Sunday 09 December 2001 19:25 schreef Devil_2000 het volgende:
Upgrade heeft goed geholpen, forum is absoluut niet traag zelfs met de search aan op volle kracht.
We willen helemaal niet op iris draaien!
Daar hebben we achelois tenslotte voor. (die dual athlon bak)
Dat weten we (nog) niet.Op Sunday 09 December 2001 20:03 schreef Devil_2000 het volgende:
Oja nog een vraag waar is de server eigenlijk aan gecrasht, pc wou niet meer booten.
HDD die niet mee wil werken ?
Niet zo onaardig tegen Iris ACMEuh :?
We willen helemaal niet op iris draaien!
Daar hebben we achelois tenslotte voor. (die dual athlon bak)
Maar ik begrijp je antwoord wel, maar ik snap niet dat het allemaal zo snel loopt zelfs met de search aan.
Okay, naja Iris doet het op dit moment erg goedDat weten we (nog) niet.
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:09 ]
Dat merken we zo wel tijdens de piekuren of het dan nog steeds zo soepel gaatOp Sunday 09 December 2001 20:23 schreef Devil_2000 het volgende:
Maar ik begrijp je antwoord wel, maar ik snap niet dat het allemaal zo snel loopt zelfs met de search aan.
(hopelijk wel natuurlijk)
Ik vraag mij af hoeveel mensen weten dat de search weer helemaal werkt, denk dat je nu nog niet een hele goede indicatie kan krijgen van de load omdat nog niet iedereen weet dat de search weer voor 100% werkt.
Is ze niet geweldigIris 18 days, 10 min, load average: 1.98, 2.59, 2.51 12,3% 59.20 req/s
Verwijderd
op van de server zoals Iris enzo???
http://www.tweakers.net/etc.dsp?Action=StatsOp Sunday 09 December 2001 20:57 schreef Livors het volgende:
Domme vraag misschien, maar waar vragen jullie die stats
op van de server zoals Iris enzo???
Load is nog goed, damn als Iris een echte levende vrouw was dan had ik haar ten huwelijk gevraagd
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:08 ]
Why ?, ik wil nu ook wel met haar trouwen hoor als ik jouw daar een plezier mee doeOp Sunday 09 December 2001 21:03 schreef hdd het volgende:
[..]
Discriminatie!
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:08 ]
oef, ik geef Iris nog een paar dagen ff kijken of ze dan nog zo goed is.Op Sunday 09 December 2001 21:06 schreef hdd het volgende:
[..]
Omdat Iriz geen levende vrouw is, trouw je niet met haar, oneerlijk!
Trouwen jij!
Kees moet nu al zwaar aan de champagne zitten volgens mij, en de rest van de crew ook.
Als je ziet hoe Iris [is ze weer] zich vanavond heeft gehouden is fantastisch! absoluut een topprestatie
Heb geregeld de load gechecked maar die ziet er gewoon super uit, maandag en de rest van de week wordt het spannend want dan heb je een hogere load, maar mocht het goed gaan en ik zal niet op de feiten vooruit lopen dan vraag ik Iris ten huwelijk./komt alleen niet de load ten goede denk ik
* ACM is er nu mee bezig.Op Sunday 09 December 2001 21:17 schreef Onno het volgende:
Gaat die locale trouwens ook nog gefixt worden?
Ja, de locale files misten...Op Sunday 09 December 2001 23:10 schreef Onno het volgende:
Ah, intussen bedacht waar het aan ligt?
Niet dat ik er nu uit kom hoe ik in hemelsnaam slackware duidelijk moet maken dat ie die localefiles dan ook nog es moet gaan gebruiken
Die bestanden staan in de directory die 'localedef --help' teruggeeft als locale path?Op Sunday 09 December 2001 23:32 schreef ACM het volgende:
Niet dat ik er nu uit kom hoe ik in hemelsnaam slackware duidelijk moet maken dat ie die localefiles dan ook nog es moet gaan gebruiken
Ja, daar staan ze.Op Sunday 09 December 2001 23:39 schreef Onno het volgende:
Die bestanden staan in de directory die 'localedef --help' teruggeeft als locale path?
nelske probeert ook al te achterhalen wat ik fout doe (of wat er fout gaat