streep op LG monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 23:49
Ik heb een streep iets links van het midden op mijn 17" LG monitor. Het is een streep dat lijkt alsof ie is ingebrand.. daar doet het me aan denken. Dit kan alleen nooit, ik heb hem serieus nog nooit zo lang aangehad dat dit zou kunnen gebeuren. Ik zet hem (de monitor) ook altijd uit als ik weg ga, bovendien gaat ie automatisch op standby na een uur.

Ik heb hem nog niet eens een jaar...

Weet iemand hoe dit kan? Ik heb gehoord dat magneten invloed kunnen hebben op je monitor. Nou heb ik twee kleine boxen naast mn monitor staan, die van creative (die set van 4+1 sub), maar die zijn afgeschermt toch? Mn monitor zelf is daar volgensmij ook goed voor afgeschermt want als ik ga bellen en als ik dan mn telefoon naast mn monitor gebeurt er niks. Met andere monitoren gaat dan de hele monitor flippen.

Kan iemand mij vertellen hoe ik hier van af kan komen? Ik heb hem bij funprice gekocht, en ben bang dat als ik terug ga ze hem op sturen o.i.d. en ik kan absoluut niet zonder monitor...dus dat schiet niet echt op. Bovendien heb ik verhalen gehoord over harddisken die opgestuurd worden door funprice en 10 weken later nog niet terug zijn.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• NoBody
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

je zou bij funprice kunnen vragen voor een tijdelijke ruilmonitor :{

wij laten altijd repareren bij de plaatselijke elektrowinkel en toen we eens een monitor lieten repareren konden we een oude tulip in ruil krijgen tijdelijk... was niet zo'n al te beste monitor maar hij deed het iig wel totdat de andere monitor weer terug kwam *D

Hoi

• FireFoz
ik heb iets ondekt.

Ik draai 1280x1024. Dit zou die monitor _MAKKELIJK_ aan moeten kunnen (hij kan 1600x1200 aan geloof ik)

Als ik de resolutie op 1024x768 zet, dan is de streep (bijna) weg! Het heeft daar dus iets mee te maken. Kan dit ook aan mijn video kaart liggen? Ik heb een Asus v7100 (gforce 2 mx)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:30
ik zou zeggen: probeer een andere vidkaart :)

• FireFoz
**megakick**

Ik heb het gevonden: Ik heb zo'n kastje tussen mn beeldscherm en mn server en computer. Als ik die er tussen uit haal, is de streep weg :D

Het ligt dus aan het kastje en niet aan mn beeldscherm :Y)

(Voor het geval dat andere dit nog een keer hebben post ik het maar ff)