ADSL router met printserver

Pagina: 1
Acties:

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik ben aan het rond snuffelen voor een betaalbare ADSL router MET ingebouwde printserver ..

Nou heb ik er pas twee gevonden en ik wil weten of er nog meer zijn ..

Dus:
- MXstream compatible
- min 4 poort hub ingebouwd
- printerserver ingebouwd
- fl 300 - fl 500

Ik heb al de
SMC 7004 BR
USR 988000

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Ik gebruik nu al 2 jaar de USR 8000, en afgezien van dat ik 1 keer de firmware heb moeten updaten is het een geweldig mooi routertje voor zijn prijs (290 piek). Helaas dat chello zuigt, anders was internetten helemaal geil.

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:20
freesco

if broken it is, fix it you should

• Chemist
Op Sunday 09 December 2001 18:01 schreef elgringo het volgende:
freesco
Heb nu al een software router/server, maar daar wil ik dus vanaf ....

• Chemist
Verder niemand ??? :(

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Zou de hardwarematige router van het ADSL modem i.c.m. een switch niet volstaan wat betreft je internetverkeer? Dan kun je de softwarematige router die je nu hebt neerzetten als dedicated printserver en je kunt er eventueel ook nog een file/web/ftp/whatever server van maken, altijd leuk :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Chemist
Heb ik ook aan zitten denken, maar dan heb ik nog steeds een pc die of altijd aan moet staan, of waar ik op moet wachten als ik een keer wil printen ..
Schiet ik dus ook weinig mee op ...

Heb ook al zitten denken aan router en aparte printserver; maar dat kost gelijk 2x zo veel ...

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op maandag 10 december 2001 17:43 schreef Chemist het volgende:
Heb ook al zitten denken aan router en aparte printserver; maar dat kost gelijk 2x zo veel ...
Maar waar haal je het idee vandaan dat je een router nodig hebt? Je modem kan met een simpele, softwarematige aanpassing perfect NAT routen. Dan sluit je 'm gewoon aan op een switch of een hub (kosten nog geen fl. 200,- voor 4 PC's) en je hele netwerk kan internetten. En een losse printserver heb je ook al voor fl. 250,-
Dan zit je totaal dus nog onder de fl. 500,- , iets dat je voor een hardwarematige router + printserver combinatie ook al kwijt zou zijn.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Chemist
Ik wil mijn modem niet tweaken ; daarom...

Bovendien kost een router met printserver fl 375,- en dat vind ik die 125,- tov printserver wel waard ...

Verwijderd

Ik ben erg blij met mijn SMC 7004BR . Set up is in 5 minuten gedaan , effe nieuwe firm erop en ie kan weer wat meer en die firm's van SMC doen em 90% van de tijd nog beter werken . Een aanrader !

• Chemist
En die werkt ook lekker met ADSL ??

Kun je trouwens je ADSL modem dan nog benaderen via telnet/web, of moet je dan even je router er tussen uit halen ??

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Heb ook die 7004BR en hij bevalt prima. Werkt ook perfect met ADSL en ik geloof niet dat je je router er tussenuit hoeft te halen om je modem te bereiken.

Wees consequent, maar niet altijd

• rnmt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

rnmt

Dr EvIL

Op maandag 10 december 2001 17:38 schreef Chemist het volgende:
Verder niemand ??? :(
Heb zelf een Repotec router voor fl 272,- gekocht, en die werkt als een trein!!! bij www.crazypc.nl :)

Throw me a freakin' bone here

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 10:01

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

Pagina: 1