Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Verwijderd
if broken it is, fix it you should
Heb nu al een software router/server, maar daar wil ik dus vanaf ....Op Sunday 09 December 2001 18:01 schreef elgringo het volgende:
freesco
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Schiet ik dus ook weinig mee op ...
Heb ook al zitten denken aan router en aparte printserver; maar dat kost gelijk 2x zo veel ...
Maar waar haal je het idee vandaan dat je een router nodig hebt? Je modem kan met een simpele, softwarematige aanpassing perfect NAT routen. Dan sluit je 'm gewoon aan op een switch of een hub (kosten nog geen fl. 200,- voor 4 PC's) en je hele netwerk kan internetten. En een losse printserver heb je ook al voor fl. 250,-Op maandag 10 december 2001 17:43 schreef Chemist het volgende:
Heb ook al zitten denken aan router en aparte printserver; maar dat kost gelijk 2x zo veel ...
Dan zit je totaal dus nog onder de fl. 500,- , iets dat je voor een hardwarematige router + printserver combinatie ook al kwijt zou zijn.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Bovendien kost een router met printserver fl 375,- en dat vind ik die 125,- tov printserver wel waard ...
Verwijderd
Kun je trouwens je ADSL modem dan nog benaderen via telnet/web, of moet je dan even je router er tussen uit halen ??
Wees consequent, maar niet altijd
Heb zelf een Repotec router voor fl 272,- gekocht, en die werkt als een trein!!! bij www.crazypc.nlOp maandag 10 december 2001 17:38 schreef Chemist het volgende:
Verder niemand ???
Throw me a freakin' bone here
|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|