Toon posts:

FS2000 planes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik fs2000 vliegtuigen dowloaden, want ik zo graag met zon f16 of een raptor ofzo willen vliegen, ik ben aan het wachten op fs2002, en dus begin ik alvast een beetje in het spel te komen, kunnen jullie me alstublieft helpen?, p.s niet www.flightsim.com, want die is steeds vol en dan moet je heeeeeel lanmg wachten voor je erin komt.

p.s2 ik hou van straaljagers, dussss..............

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55

tampert, kriminalpolizei

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:13
ene vraag het hier voortaan in

Verwijderd

Topicstarter
Op Sunday 09 December 2001 17:30 schreef KIMBLE het volgende:
ene vraag het hier voortaan in
dacht, misschien is dat alleen voor fs2002, trouwens, hoe installeer je een panel?
In readme staat het niet

Verwijderd

Topicstarter
hello, zijn hier nog tweakers, hoe instal je een panel?

• Evilernie933
  • Laatst online: 08-01 22:55
moet je iets in je panel.cfg veranderen...download gewoon een willekeurige kist op avsim.com ofzo , doe een zipdive en kijk wat er in panel.cfg staat, die moet je gewoon kopieren en je panel.cfg zetten van je plane waarvan je het panel wilt....maar ik weet die regels niet uit mijn hoofd

tampert, kriminalpolizei

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Hey, ik had ook nog een vraag over het downloaden van vliegtuigen voor FS2000. Ik kijk nu op avsim.com en ik zie verschillende vliegtuigen staan... Maar ik wil graag een Boeing 747 hebben. En die zit niet standaard in FS2000. Ik moet dus wel een model ervoor hebben. A

ls ik nou bijvoorbeeld een Air France Boeing 747 download, heb ik dan alleen de skin of heb ik gelijk het hele model, zodat ik er gelijk mee kan vliegen? (dus inclusief panel, sounds en prestaties enzo...) :?

(want de vliegtuigen die ik zie staan zijn allemaal ongeveer 800 Kb)

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:13
Op zondag 10 februari 2002 19:35 schreef da_rippah het volgende:
Hey, ik had ook nog een vraag over het downloaden van vliegtuigen voor FS2000. Ik kijk nu op avsim.com en ik zie verschillende vliegtuigen staan... Maar ik wil graag een Boeing 747 hebben. En die zit niet standaard in FS2000. Ik moet dus wel een model ervoor hebben. A

ls ik nou bijvoorbeeld een Air France Boeing 747 download, heb ik dan alleen de skin of heb ik gelijk het hele model, zodat ik er gelijk mee kan vliegen? (dus inclusief panel, sounds en prestaties enzo...) :?

model waarschijnlijk
als je gewoon doet: search for aircraft ofzo dan heb je gewoon plane+textures

Verwijderd

800 KB zit waarschijnlijk geen geluid bij, waarschijnlijk gewoon skin + panel, als hij voor 2k2 is dan zit het model al standaar in 2k2 dus dan zit die er ook nie bij. Je kan natuurlijk ook gewoon FS2002 downen/kopen. Daar zit standaard 747 in, en ik vind de standaard planes meestal beter als custom, maar dat kan aan mij liggen.

• nealzie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2024
gewoon proberen!!!!!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Op zondag 09 december 2001 19:27 schreef R.T.B het volgende:
hello, zijn hier nog tweakers, hoe instal je een panel?
1). Unzip alle files (staan meestal in een zipfile) naar een tijdelijke folder ergens op je HD

2). Kopieer de bestanden naar de Panel folder van het vliegtuig waar je het panel mee wilt gebruiken***

3). Vaak worden er bij een panel ook nog gauges (.gau bestanden) meegeleverd - in veel gevallen ook weer gezipped -, kopieer deze naar de Gauges subfolder van FS

*** Ik neem even aan dat je bekend bent met installeren van vliegtuigen en het editen van aircraft.cfg

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Hey, ik had ook nog een vraag over het downloaden van vliegtuigen voor FS2000. Ik kijk nu op avsim.com en ik zie verschillende vliegtuigen staan... Maar ik wil graag een Boeing 747 hebben. En die zit niet standaard in FS2000. Ik moet dus wel een model ervoor hebben.
1A). Je zoekt een kant-en-klaar vliegtuig (d.w.z., een modelfile en een bijbehorende textureset) dat geschikt is voor FS2000 - let op, nieuwere modellen zijn vaak *niet* backward-compatible!

OF

1B). Je zoekt een repaint (gewijzigde textureset) van een standaardkist (in dit geval niet van toepassing, omdat FS2000 itt FS2002 niet met een 747 wordt geleverd)
Als ik nou bijvoorbeeld een Air France Boeing 747 download, heb ik dan alleen de skin of heb ik gelijk het hele model, zodat ik er gelijk mee kan vliegen? (dus inclusief panel, sounds en prestaties enzo...) :?

2). Waarschijnlijk heb je dan een "volledig pakket", d.w.z. een op zichzelf staand vliegtuig dat los te gebruiken is (nogmaals, een panel en/of soundpack moet je meestal zelf opzoeken - de reden hiervoor is simpel, maar ik heb al genoeg getypt :P ). Het kan ook slechts een repaint betreffen van A) een default kist of B) een ander third-party vliegtuig. Waarmee je te maken hebt staat vrijwel altijd in de bijbehorende readme.

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Ey, bedankt, ik heb nu echt een sh*tload aan planes gedownload :) Vooral die "feel real" vliegtuigen zijn vet :9~ ...

Nu nog leren vliegen haha :+

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Op dinsdag 12 februari 2002 15:52 schreef da_rippah het volgende:
Nu nog leren vliegen haha :+
Kleine bijkomstigheid. :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Pagina: 1