"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Schreeuw niet zo. En dat staat er toch precies? Je script gebruikt een functie die vervangen is door twee andere.Op zondag 09 december 2001 16:34 schreef LoW.R1D3R het volgende:
WTF is er aan de hand!!?!?!
ik maakte die database niet zelf , maar ik wil vBulletin (forum) installeren en als ik dat doe krijg ik steeds zo'n error.
pleaze help!
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
In de comments in de php.ini moet je wel kunnen vinden wat je ervoor kan gebruiken.
download anders ff een nieuwere versie dan ben je van al het gezeur af
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
errors in phpMyAdmin zijn er niet meer , maar wel nog in die forum (vBulletin)...
die gebruikt dan nog oude functies, die vervangen moeten worden...Op Sunday 09 December 2001 17:50 schreef LoW.R1D3R het volgende:
ok ... nieuwere versie van myAdmin gedowned :
errors in phpMyAdmin zijn er niet meer , maar wel nog in die forum (vBulletin)...
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
vBulletin:
Warning: Use of undefined constant template - assumed 'template' in htdocs\vblite\global.php on line 335
Phpnuke :
Warning: Use of undefined constant nuke - assumed 'nuke' in htdocs\phpnuke\config.php on line 32
Op Sunday 09 December 2001 18:00 schreef LoW.R1D3R het volgende:
ik krijg nu deze errors als ik die forum of als ik phpNuke
Ik herhaal mezelf maar even...Op Sunday 09 December 2001 17:33 schreef ACM het volgende:
Pas in de php.ini de error_reporting niveau aan.
In de comments in de php.ini moet je wel kunnen vinden wat je ervoor kan gebruiken.
Waar is dat raam?Op Sunday 09 December 2001 18:16 schreef LoW.R1D3R het volgende:
hummz over 30 sec. vliegt de pc uit het raam
Windows bak zeker?Op Sunday 09 December 2001 18:47 schreef LoW.R1D3R het volgende:
en eehhhh ik moest alle bestanden op CHMOD 777 zetten maar hoe doe ik dat want het zit niet op een ftp server maar gewoon op mn hdd
Kan dan niet.
kijk maar is op :
http://213.73.161.245:8888/phpnuke/index.php
dan weet je wat ik bedoel
Verwijderd
The page cannot be foundOp Sunday 09 December 2001 20:27 schreef LoW.R1D3R het volgende:
HIJ DOET HET !!! YEAH !!!
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
lees eens een handleiding en ga niet meteen lopen vloeken als iets niet lukt.