Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
volgens mij was dat een scriptje van iemand van united subteams.. kijk maar eens op http://us.keyserver.org
Een tijdje geleden heb ik met hulp van Anthonov en Pinball striplog zo aangepast dat het de logfiles van 2 proxy's
samenvoegd. Ik heb namelijk 2 proxy's draaien die luisteren naar 2 verschillende poorten.
Striplog comprimeert normaal alleen maar en werkt met IP-ranges, maar in mijn versie voegd het dus ook beide logs samen.
Striplog was al zo aangepast dat het zowel RC5 als OGR doet en daarbij ook makkelijk oude logs mee kan nemen.
Dit is in mijn versie niet anders.
Wil je het hebben mail dan even naar: witlof@dpc-de.com
samenvoegd. Ik heb namelijk 2 proxy's draaien die luisteren naar 2 verschillende poorten.
Striplog comprimeert normaal alleen maar en werkt met IP-ranges, maar in mijn versie voegd het dus ook beide logs samen.
Striplog was al zo aangepast dat het zowel RC5 als OGR doet en daarbij ook makkelijk oude logs mee kan nemen.
Dit is in mijn versie niet anders.
Tnx! Heb al ff zitten lezen, maar ik denk dat 2 proxies in mijn geval handiger is.Op zondag 09 december 2001 16:30 schreef Sequence het volgende:
volgens mij was dat een scriptje van iemand van united subteams.. kijk maar eens op http://us.keyserver.org
Tnx, posted and mailed.Op zondag 09 december 2001 17:04 schreef Witlof het volgende:
Een tijdje geleden heb ik met hulp van Anthonov en Pinball striplog zo aangepast dat het de logfiles van 2 proxy's
samenvoegd.
[knip]
Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
Verwijderd
bij ons heeft iemand daar een keer een progje voor hgeschreven, dat inbellers een bepaalde range geeft en dat aan de naam koppelt(mijn stuk was 62.100.*.*) en dat werkt nu nog steeds, vergelijk het met het omnummerboekje dat je van de KPN kreeg toen dat actueel was.
Dat lijkt op striplogOp maandag 10 december 2001 12:28 schreef lc_SOS__BackStabber het volgende:
bij ons heeft iemand daar een keer een progje voor hgeschreven, dat inbellers een bepaalde range geeft en dat aan de naam koppelt(mijn stuk was 62.100.*.*) en dat werkt nu nog steeds, vergelijk het met het omnummerboekje dat je van de KPN kreeg toen dat actueel was.
edit:
Oh, en zodra ik thuis ben zal ik je het scriptje mailen
Plagiaat johOp maandag 10 december 2001 12:39 schreef Witlof het volgende:
[..]
Dat lijkt op striplog
Tnx! Perfecte oplossing.edit:
al tijden jaOp maandag 10 december 2001 20:24 schreef Witlof het volgende:
Dus ik mag hieruit opmaken dat je het al hebt draaien met suc6?
dank zij pinball
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Ik had het eigenlijk over mijn aangepaste versie voor 2 proxy'sOp maandag 10 december 2001 20:25 schreef -ProXy- het volgende:
[..]
al tijden ja
dank zij pinball
Spraakverwarring hieroOp maandag 10 december 2001 20:25 schreef Witlof het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over mijn aangepaste versie voor 2 proxy's
Pagina: 1