Weet iemand misschien of je in dos een command heb dat je van het ene station alles in 1 keer naar het andere station kan kopieren, ook als er sub-directories enz. bijstaan en dat hij die ook gewoon als sub-dir op het andere station zet.
Ik geloof dat je daar xcopy voor had. Kan alleen zo snel niet op de juiste syntax komen. Maar als het goed is krijg je alle bruikbare parameters te zien als xcopy /? doet. Je had ook nog xcopy32 maar ik weet niet meer zo vanaf wanneer die er bij is gekomen.
hartstikke bedankt, toch nog oud en vertrouwde dos kennersOp zondag 09 december 2001 16:29 schreef ItsMeAgain het volgende:
Xcopy c:\*.* d:\*.* /E
De /E betekende ook subdirs (ook lege)
met /H erbij doet ie ook de hidden files (en systemfiles)
A wise man's life is based around fuck you
je hoeft geen /s te doen als je ook /e doet (/e=subdirs, inclusief lege directory's)Op zondag 09 december 2001 16:32 schreef Mir het volgende:
/s wil ook helpen in dit geval....
bijv:
dir /s
xcopy c:\*.* d:\ /e /v /c /h /k /y
/e = copieer alle subdirs inclusief de lege
/v = verifieer de gecopieerde bestanden
/c = blijft doorgaan met copieeren ook als er een fout optreed
/h = copieert ook hidden en systemfiles
/k = copieert ook de attributen van de files
/y = ondrukt bevestingen om een file te overwriten.
/e = copieer alle subdirs inclusief de lege
/v = verifieer de gecopieerde bestanden
/c = blijft doorgaan met copieeren ook als er een fout optreed
/h = copieert ook hidden en systemfiles
/k = copieert ook de attributen van de files
/y = ondrukt bevestingen om een file te overwriten.
hmm ik draai dus gewoon dos vanaf de winME opstartdikette,maar als ik de commands die hierboven staan probeer,zegt ie de hele tijd "de opdracht of bestandsnaam is onjuist." ...zijn er voor deze DOS speciale CMND's?
copy is een intern commando, wat vroeger dus in command.com zat, en tegenwoordig in cmd.exe..Op Sunday 09 December 2001 17:06 schreef -=Eelco=- het volgende:
hmm ik draai dus gewoon dos vanaf de winME opstartdikette,maar als ik de commands die hierboven staan probeer,zegt ie de hele tijd "de opdracht of bestandsnaam is onjuist." ...zijn er voor deze DOS speciale CMND's?
xcopy daarintegen is een extern commando, dus ergens moet een xcopy.exe of xcopy.com zijn..
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
ik heb hem op mn schijf staanOp Sunday 09 December 2001 17:06 schreef -=Eelco=- het volgende:
mail maar als je hem wil hebben
sorry als ik het verkeerd begrijp,mar wat wil je hier mee zeggen?Op Sunday 09 December 2001 17:08 schreef moto-moi het volgende:
[..]
copy is een intern commando, wat vroeger dus in command.com zat, en tegenwoordig in cmd.exe..
xcopy daarintegen is een extern commando, dus ergens moet een xcopy.exe of xcopy.com zijn..
Dat je xcopy.exe op je opstartdiskette hebt moeten staan voordat het werkt.Op Sunday 09 December 2001 17:10 schreef -=Eelco=- het volgende:
sorry als ik het verkeerd begrijp,mar wat wil je hier mee zeggen?
you've got mailOp Sunday 09 December 2001 17:09 schreef Mir het volgende:
[..]
ik heb hem op mn schijf staan
mail maar als je hem wil hebben
Leuk, heb altijd al eens in die film willen spelenOp Sunday 09 December 2001 17:13 schreef -=Eelco=- het volgende:
[..]
you've got mail
also you had got mail now in yur mail boks...
Kijk in je c:\windows\command, daar staat xcopy.exe..
Draai m vanaf daar of kopieer die gewoon naar je bootflop
"xcopy.exe /?" geeft alle mogelijkheden die er zijn
Draai m vanaf daar of kopieer die gewoon naar je bootflop
"xcopy.exe /?" geeft alle mogelijkheden die er zijn
hmm ik kan die mail niet openen via webmail....zou je hem op je f2s host kunnen zetten voor me?Op Sunday 09 December 2001 17:16 schreef Mir het volgende:
[..]
Leuk, heb altijd al eens in die film willen spelen
also you had got mail now in yur mail boks...
eeeh? mag dit allemaal wel? ik bedoel xcopy.exe of elke andere .EXE van windows zijn copyrighted,Op Sunday 09 December 2001 17:30 schreef -=Eelco=- het volgende:
[..]
hmm ik kan die mail niet openen via webmail....zou je hem op je f2s host kunnen zetten voor me?
deze mag je dus niet zomaar ff uitwisselen per mail, (ook al heb je het origineel)
heb hem op mn webserver gezet nu......geen mailOp Sunday 09 December 2001 17:32 schreef zwelgje2 het volgende:
[..]
eeeh? mag dit allemaal wel? ik bedoel xcopy.exe of elke andere .EXE van windows zijn copyrighted,
deze mag je dus niet zomaar ff uitwisselen per mail, (ook al heb je het origineel)
Als hij een windows heeft mag dit vast wel.
en kommop zeg, alsof jij alles thuis legaal heb en a...... laat maar, oneindige discusie's altijd.
Pagina: 1