Toon posts:

Video-in

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vanmorgen hier om hulp gevraagd en heb zo snel antwoord gekregen dat t me inmiddels allemaal gelukt is. Dank daarvoor. Was dat een probleem met mn tv-out, nu moet de video -in nog werken...ik kan nergens vinden hoe dat zou moeten, heb je ook waarschijnlijk weer een proggie voor...heb een asus v3400 TNT/TV 16MB en zou leuk zijn als ik mijn vhs-banden kon inlaen op mn pc om er QT movies van te maken.
Tevens is mij na het rondsnuffelen op deze site niet helemaal duidelijk wat een detonator is. Naar mijn idee een soort van driver voor de hardware, maar wat doet t precies?

info@detronicfunk.nl

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:37

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Op zondag 09 december 2001 16:23 schreef detronic het volgende:
Tevens is mij na het rondsnuffelen op deze site niet helemaal duidelijk wat een detonator is. Naar mijn idee een soort van driver voor de hardware, maar wat doet t precies
ROFL *D die "Detonator" is de driver voor je VGA kaart, dat zijn de "reference" drivers van nVidia voor hun grafische chips. Daar zijn net nieuwe van uit (zoals altijd :)), maar in dit geval belangrijker voor jou: er zijn ook nieuwe nVidia WDM drivers voor Video-in uitgekomen (eindelijk). Dit alles gewoon te vinden op www.nvidia.com.
Daarnaast heb je nog een programma nodig dat kan capturen, zoiets als Virtualdub bv.

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:36

hneel

denkt er het zijne van

Waar staan die video-in drivers? Op die site van nvidia zie ik alleen de detonator drivers.

• PowerFlower

PowerFlower

Er is een kopje "GPU drivers" (dat zijn de standaard VGA drivers) en een kopje "Personal Cinema WDM Drivers", die moet je hebben

Verwijderd

Topicstarter
heee nou heb ik die drivers voor -in gedownload vindt ie opeens een heleboel nieuwe hardware, en allemaal succesvol enkel de capture driver, daar staat nu een uitroepteken bij in het apparaatbeheer. Zonder capture werkt die hele video-in niet natuurlijk....toch een andere driver ervoor nodig mischien omdat het een asus is en geen nvidea? de anderee drivers zijn ook gewoon van nvidea

• PowerFlower

PowerFlower

Nee idd dan doet hij het niet... vreemd. Anders moet je die WDM gewoon deinstalleren en die van Asus installeren, die staan op http://www.asus.com.tw/download/multimedia/vga-enthu.htm [alleen de videocapture driver en niet de VGA driver, want daar zijn de Detonator drivers veel beter voor!]
Pagina: 1