Toon posts:

XP zonder verfen unlocken !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ahh, ik heb weer effe niks te doen dus effe aan het kijken op GoT... Nu zie ik hier veel mensen die hun XP niet geunlocked krijgen ... Kun je niet dat ene 'extra socket A blokje' van PKOCK7/EV6 hiervoor gebruiken ?? Is volgens mij in NL niet te krijgen , maar werkt wel met oude socket A procs...

R.

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

/vervelend

volgens mij is het verven en niet verfen....... :?

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Hmmm...misschien wel interessant als het bij de Tbird wel werkte. Ik heb er anders maar weinig over gelezen..

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-08 14:45
Euh ik ben helemaal niet meer thuis in het overklokken enzo, maar de palomino heeft de l1 bruggen enzo toch op andere plaatsen zitten en zijn ook kleiner dan die op een thunderbird? Dan zou het dus niet kunnen werken...

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Op Sunday 09 December 2001 16:40 schreef Ritch het volgende:
Euh ik ben helemaal niet meer thuis in het overklokken enzo, maar de palomino heeft de l1 bruggen enzo toch op andere plaatsen zitten en zijn ook kleiner dan die op een thunderbird? Dan zou het dus niet kunnen werken...
Ehm dit heeft te maken met de pin-layout, niet met de grootte van de bruggen hoor..

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:20
wat je ook kunt doen is F 35,- bij eynstein neerleggen en dan krijg je daarna een geunlockte versie terug.

Taal fouten inbegrepen ;)

Verwijderd

Op Sunday 09 December 2001 16:40 schreef Ritch het volgende:
sorry naar die bruggen hebben functies die wetenschappelijk bepaalt zijn niet iets heel toevalligs doen dus dat houd in dat de L1 bruggen de multiplier niet aan het mobo overlaten maar in de proc 'kijken' die grote bruggen kan je handmatig overclocken maar dat is klote want als je de correcte snelheid niet weet waarop je proc maximaal perfect loopt of als je ff snel een maar mhzjes erbij wilt is het klote

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
die socket is te koop bij de oc-shop maar het is nog steeds geen oplossing:
die socket is voor mensen die geen multiplier kunnen veranderen in de bios of op het moederbord zelf.

je zult dus nog steeds je XP moeten unlocken :(

Verwijderd

Topicstarter
Leipo, dat wist ik niet, ik dacht dat hij je multiplier ook kon unlocken.... stomme post dus... slotje...

R.

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:08

FutureCow

(C) FutureCow

Afbeeldingslocatie: http://www.oc-shop.nl/website/pics_products/tweaking_gear_golden_socket.jpg
dit ding?
volgens mij lukt dat idd niet met de XP,
67.61
FL 148.99
bij OC-shop kun je hem idd kopen:
PK-OCK7 (Golden Socket)
For everyone who has a socket A motherboard without the possibility to change the multiplier (for instance the Asus A7M266 and Tyan Thunder K7)

With the PK-OCK7 you can change the multiplier in a second.

Verwijderd

Is dat ding op het plaatje netzoiets als een GFD voor Classic Athlons :?

Verwijderd

Jah idd.. en ik betwijfel of dat wel gaat werken.. het heeft alleen nut bij verouderde moederborden waar je de multiplier niet kan veranderen..

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

[waarschijnlijk_weer_naief_modus]

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/atje/idee.gif

dit moet dan een soort plakkertje zijn waarbij de licht grijze gedeeltes een zilver rechthoekje ofso voorstellen dat de l1 bruggen verbindt
t donkere gedeelte int midden moet zon l1 ding voorstellen

het lijkt zo simpel en zal daarom ook wel erg dom enzo zijn maar ik wilde t toch ff etaleren :P

btw, die paint-cursus zie je nu toch mooi terugkomen :7

[waarschijnlijk_weer_naief_modus]

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou ook zeggen dat die stickertjes daarvoor zijn,... maar werkt dat ook op een XP ??
Pagina: 1