Toon posts:

Ultima Online: gratis servers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

Kheb hier ultima online liggen en zou het graag willen spelen :) maarrr Ik haat dat gedoe met datmaandelijks betalen, it heb ik er gewoon niet voor over.

Zijn er gratis servers voor UO te vinden en zoja: is daar wel zat volk :?

Verwijderd

Op Sunday 09 December 2001 16:22 schreef VanCap het volgende:
hallo

Kheb hier ultima online liggen en zou het graag willen spelen :) maarrr Ik haat dat gedoe met datmaandelijks betalen, it heb ik er gewoon niet voor over.

Zijn er gratis servers voor UO te vinden en zoja: is daar wel zat volk :?
Hehe.. nope!

Je kunt er alleen in als je betaald..
Ik had dat ook al es geprobeerd.
Jammer he?????????????????????????????????????????????????

Hoe veel kost dat trouwens tegenwoordig...
ben nu al een stuk ouder, dus nu kan het er wel vanaf.

Verwijderd

er zijn WEL gratis servers zoals de tds shard http://www.tdsshard.f2s.com/default.html deze is vet cool kijk maar eens veel succes

Verwijderd

Leip!

Als het nu nog werkt ook is het helemaal Boven JAN

Verwijderd

Op zondag 09 december 2001 17:35 schreef goku13 het volgende:
er zijn WEL gratis servers zoals de tds shard http://www.tdsshard.f2s.com/default.html deze is vet cool kijk maar eens veel succes
CEWL... ik ga het toch maar eens downlo... kopen dan :D

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06-2025

fw

Damn er zijn echt al veel topics hierover geweest. Wederom raad ik Neverlands aan. www.neverlands.org.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Verwijderd

vrienden van mij zitten ook op neverlands, gewoon doen zo moeilijk is het niet als zij het kunnen.

redelijk snel, en errug gezellige gang daar.

• fw

fw

Yup, Neverlands is leuk, naja ik speel al ruim 2 maanden nauwelijks meer, maar daarvoor wel aardig veel en het was wel altijd gezellig. UO kan me nu niet meer zo heel erg boeien alleen :(

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Verwijderd

Ach man kom gewoon bij mij op Drachenfels tussen alle duitsers spelen, krijg je 10K van me :p

Verwijderd

hmm.. als ik het binnenkort heb kan iemand me dan effe een rondleiding geven ? :)

Verwijderd

Waar?

Ooh daar.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Welke shard is eigenlijk het beste. UO lijkt mij ook wel phun op zoon free server. Maar ik weet niet echt welke van die allemaal het beste (Minste lag etc.) en leukste (Meeste players) is?

• The_Silencer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-07-2025
Op maandag 10 december 2001 16:09 schreef AuRal het volgende:
Damn er zijn echt al veel topics hierover geweest. Wederom raad ik Neverlands aan. www.neverlands.org.
[november 27 2001]
Account creation is temporarily disabled. |:(|:(|:(

• fw

fw

Op dinsdag 11 december 2001 10:46 schreef The_Silencer het volgende:

[..]

[november 27 2001]
Account creation is temporarily disabled. |:(|:(|:(
Heeej dat wist ik niet! Jammer eigenlijk, het is echt een heel leuk shard. Misschien dat je het in hun irc chan kan vragen, ze zitten in #neverlands op GamesNet.

• The_Silencer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-07-2025
Ach ik heb het wel is gezien, er is er veel lag en irri pkers. Maar het is op zich toch wel leuk (alleen niet als je net begint)

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:51
Ik speel normaal op the alter realm (www.thealterrealm.com ;) ) Alleen daar heb ik zelf nogal wat problemen mee aangezien nah het is een beetje saai daar :)

En gisteren heb ik gekeken op The Dark Side en die shard is echt verrot hoor...beetje overdreven allemaal hehe
Ik ga zo ff kijken op Neverlands :) Heb gister emailtje gestuurd voor account en heb vanochtend dus account gekregen, ik hoop dat die een beetje goed is :)

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-01 18:41
Oh ja... Ik heb nog een UO account op Drachenfels. Laat ik weer eens gaan kijken... Alweer zo lang geleden.

• olafhartong
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-02 08:41

olafhartong

Erm...

speelt er niemand op europe ??

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

(Even uit het stof halen)
Ik heb net UO T2A gekocht (f15,-- :P ), nu wil ik op de Neverlands shard spelen, ik heb al op The Dark Side geprobeerd maar daar had ik wat problemen mee, maar moet je op de pagina eerst ook een account aanmaken of gaat dat zoals bij TheDarkSide in het spel zelf (als ik op de account knop druk op de pagina van neverlands dan kan hij niks vinden).

En dan nog een vraag, moet je UO beslist in een lagere desktop resolutie spelen (640x480) :? toen ik het bij TDS even probeerde en daarna de PC opnieuw opstarte, kwam de login er in een kleine window voor, als ik er met de cursor overheen ging verdween de hele cursor |:( :?

Verwijderd

je kunt UO is 1024x768 spelen. Je hebt dan een scherm van het spel zelf van 800x600 en in de randen die over zijn kun je je backpack paperdoll enzo zetten.

Dit kun je instellen in het opties scherm maar ik weet niet of die illegale servers dat ondersteunen.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 15:43
Op donderdag 13 december 2001 13:24 schreef Wez_db het volgende:
speelt er niemand op europe ??
Nope

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op dinsdag 18 december 2001 19:41 schreef Soccubus het volgende:
(Even uit het stof halen)
Ik heb net UO T2A gekocht (f15,-- :P ), nu wil ik op de Neverlands shard spelen, ik heb al op The Dark Side geprobeerd maar daar had ik wat problemen mee, maar moet je op de pagina eerst ook een account aanmaken of gaat dat zoals bij TheDarkSide in het spel zelf (als ik op de account knop druk op de pagina van neverlands dan kan hij niks vinden).

En dan nog een vraag, moet je UO beslist in een lagere desktop resolutie spelen (640x480) :? toen ik het bij TDS even probeerde en daarna de PC opnieuw opstarte, kwam de login er in een kleine window voor, als ik er met de cursor overheen ging verdween de hele cursor |:( :?
Waar ???????

• fw

fw

Op dinsdag 18 december 2001 21:15 schreef Dobie het volgende:
je kunt UO is 1024x768 spelen. Je hebt dan een scherm van het spel zelf van 800x600 en in de randen die over zijn kun je je backpack paperdoll enzo zetten.

Dit kun je instellen in het opties scherm maar ik weet niet of die illegale servers dat ondersteunen.
Kan gewoon op elke server.
En wie een account op Neverlands wil kan denk ik het beste even naar hun irc chan (#neverlands @GamesNet) of een mailtje sturen.

• White Dust

White Dust

Op woensdag 19 december 2001 15:32 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Waar ???????
Bij BoekVoordeel in Sneek :P

Verwijderd

Ik speelde (tot vorige maand) op Europa. Had een 7x Dexer genaamd SimteC (sword, tac, resist, ana, heal, )
En ook nog een 7x (Nox)Mage genaamd Vlad Dracul (mage, resist, poison, med, eval, wrest, inscript)

Ben alleen vorige maand gestopt, al m'n geld (7+ miljoen) m'n wapens (30+ vanq weps) en m'n huis (sandstone) weggeven aan de eerste newbie die ik zag ik Brit ;)

Ik speelde al meer als 4 jaar UO, eerst Baja, en toen 4 maanden op Europa, tussendoor was ik ook nog jaar gestopt ofzo.

Verwijderd

hoeveel kost dat spel tegenwoordig in de winkel eigenlijk.... want bij mijn 'bronnen' hebben ze hem niet.... en staat er ook nog een soort key bij :?

• White Dust

White Dust

Heb al eerder gezecht dat ik hem voor 15 gulden heb gekocht ;)

Verwijderd

gewoon naar
http://games.xs4all.nl/uonline gaan.
Daar kun je gratis spelen
Pagina: 1