Wegens overdonderend succes van dergelijke topics, volgt hier deel 3. Op deze manier blijft het nog een beetje overzichtelijk.
Mensen die een vraag hebben gepost in deel 2 doen er waarschijnlijk verstandig aan deze opnieuw te posten in dit topic.
Waarschijnlijk is het wel opgevallen dat [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/24733]LopeZ[/url] heel veel werk maakt van het beantwoorden van de vragen.
Hij stuurde mij hierover laatst een mailtje, die ik hier even wil posten:
Mensen die een vraag hebben gepost in deel 2 doen er waarschijnlijk verstandig aan deze opnieuw te posten in dit topic.
Waarschijnlijk is het wel opgevallen dat [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/24733]LopeZ[/url] heel veel werk maakt van het beantwoorden van de vragen.
Hij stuurde mij hierover laatst een mailtje, die ik hier even wil posten:
Op deze manier wil ik LopeZ ook bedanken voor alle tijd die hij hierin steekt. Goed werk!Hoi,
Zoals je intussen wel door hebt denk ik, "verzorg" ik (LopeZ) het Hoeveel is dit nog waard topic al enige tijden.
Nu lijkt het mij wel een idee om in de faq wat dingen te zetten die ik erg vaak tegen kom:
Vaak hebben mensen niet door dat ik in hun quote de prijzen per onderdeel zet.
Er wordt ook regelmatig gevraagd hoe ik aan mijn prijzen kom (uit ervaring met ibazar, v&a , ricardo enz)
Mensen denken vaak dat ik niet gereageerd heb op hun post maar omdat het topic soms snel gaat staat hun getaxeerde spul op de vorige pagina en dat hebben ze dan niet door.
Soms komen er mensen die vragen wat is mijn stereo of car mp3 cd speler waard, maar persoonlijk vind ik dat dat niet in het onderwerp pc valt.
Oude, klassieke machines worden ook gevraagd om getaxteerd te worden maar daar is niets anders op te zeggen dan "wat een gek ervoor geeft".
Het scheelt mij tijd/post's als dit soort dingen niet meer voorkomen, hij is eigenlijk gewoon een stuk makkelijker werken
Ook is het misschien wel makkelijk als om de zoveel post's de topic gesloten wordt en een nieuwe gemaakt wordt, we zitten nu op de 1000 post's/41pagina's, dat is best veel en verwarrend voor sommige denk ik.
Met vriendelijke groet,
LopeZ
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve