Task manager verschijnt niet meer met Ctrl-Alt-Del

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9599

Topicstarter
Ik heb Windows XP en sinds een week wordt de Task Manager (taskmgr.exe uit system32 directory) niet meer automatisch gestart als je op Ctrl-Alt-Del drukt (i.p.v. daarvan wordt het scherm een seconde zwart en krijg je je oorspronkelijke beeld terug).

Ik denk dat het normaal gesproken als service of zo wordt gestart en nu niet meer. Maar hoe krijg ik hem dan weer als service gestart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Krijg je hem nog wel als tegelijkertijd op CTRL-Shift-ESC drukt?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Rechtermuisknop taakbalk > Taakbeheer lukt wel?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9599

Topicstarter
Ctrl-shift-Esc werkt wel :)

Maar waarom Ctrl-Alt-Del niet meer :?

Thanx Wildhagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 00:10

wpuntnl

tja... waarom ook niet...

Ik heb hetzelfde "probleem" heeft iemand hier een oplossing voor het is namelijk grondig irritant....

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl

wpuntnl

niemand enig idee??

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 845

Op zondag 09 december 2001 15:56 schreef wildhagen het volgende:
Krijg je hem nog wel als tegelijkertijd op CTRL-Shift-ESC drukt?
Cool, die wissik nie, bedankt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28145

Op woensdag 30 januari 2002 22:42 schreef Scimitar het volgende:

[..]

Cool, die wissik nie, bedankt :-)
Komt uit de Windows NT hoek. Ik stoor me er juist aan dat ik in XP een taskmanager krijg ipv. log off/lock/change password etc als ik CTRL-ALT-DEL doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44154

Op woensdag 30 januari 2002 22:46 schreef abreemjathuis het volgende:

[..]

Komt uit de Windows NT hoek. Ik stoor me er juist aan dat ik in XP een taskmanager krijg ipv. log off/lock/change password etc als ik CTRL-ALT-DEL doe...
Tip: Installeer Win2000! Veel fijner dan die XP troep waarbij Microschoft ook nog eens je MP3tjes gaat zitten luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Hij start iig niet als service hoor. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28145

Op woensdag 30 januari 2002 22:58 schreef R1cksson het volgende:

[..]

Tip: Installeer Win2000! Veel fijner dan die XP troep waarbij Microschoft ook nog eens je MP3tjes gaat zitten luisteren.
Da's precies wat ik nu op mijn laptop heb draaien :) (W2K server), handig remote overnemen, en werkt assunspeer.

Op mijn andere machines heb ik wel XP draaien, wel geinig met die grafische franje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

[..] waarbij Microschoft ook nog eens je MP3tjes gaat zitten luisteren.
Wat doet jou denken dat er ook maar iemand geïnteresseerd zou zijn in de herrie die jij produceert?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 30 januari 2002 23:10 schreef Brahiewahiewa het volgende:

[..]

Wat doet jou denken dat er ook maar iemand geïnteresseerd zou zijn in de herrie die jij produceert?
Ik produceer nix.
Jij weet niet eens welke muziek ik luister of wat voor een MP3tjes op mijn HDD staan.

Conclusie: Jouw reply slaat nergens op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa

Brahiewahiewa

boelkloedig

Met jouw bijdrage van 22:58 "Tip: Installeer Win2000! Veel fijner dan die XP troep waarbij Microschoft ook nog eens je MP3tjes gaat zitten luisteren." suggereer je dat Microsoft in XP spyware zou hebben meegeleverd die inventariseert welke MP3tjes je op je harde schijf hep staan. Ik probeerde subtiel aan te geven dat dat een belachelijke gedachte is, maar kennelijk is mijn subtiliteit niet aan jou besteed

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Microsoft kan bepaalde dingen bij jou op de PC bekijken. En dat zit dus in WinXP.
Die opmerking over die MP3tjes was maar een grapje, maar als jij het verschil tussen werkelijkheid en fictie niet meer kan zien dan weet ik het ook niet meer he kerel.
En dan nog weet je niet waar je het over hebt want jij weet niet wat voor muziek ik luister.
Ik vind je een beetje fout bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

En nu weer ff on-topic!

[topic=391203]

Volgens dit topic kan je de "ouderwetse" ctrl alt delete functie alleen terug krijgen als je login procedure ook in de ouderwetse procedure veranderd.. (dus username intikken ipv aanklikken).

Of is dit niet wat je bedoelde..??
Heb nl nog niet eerder gezien dat er "niets" gebeurde als ik ctrl alt delete deed... (tenzij die echt vast zat natuurlijk.. >:))

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl

wpuntnl

hmm... kheb blijkbaar mijn XP grondig verneukt... Ik kan die instellingen niet veranderen... tijd voor een frisse install danmaar :D

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

[..]

Conclusie:
Lees de FAQ en zie dat flamen etc. niet gewenst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tip: Installeer Win2000! Veel fijner dan die XP troep waarbij Microschoft ook nog eens je MP3tjes gaat zitten luisteren. Daar is het grafisch een stuk duidelijker en zit je niet met het gevoel dat Microsoft je surfgedrag/inhoud van je pc (zowel soft- en hardware)/enz. zit te bekijken.

Sorry... :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa

Brahiewahiewa

boelkloedig

Op vrijdag 01 februari 2002 02:16 schreef R1cksson het volgende:
Tip: Installeer Win2000! Veel fijner dan die XP troep waarbij Microschoft ook nog eens je MP3tjes gaat zitten luisteren. Daar is het grafisch een stuk duidelijker en zit je niet met het gevoel dat Microsoft je surfgedrag/inhoud van je pc (zowel soft- en hardware)/enz. zit te bekijken.

Sorry... :*
Dan nog maar eens de vraag waar jij vandaan haalt dat Microsoft in XP jouw surfgedrag/inhoud van je pc (zowel soft- en hardware)/enz. zit te bekijken.

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 01 februari 2002 02:26 schreef Brahiewahiewa het volgende:

[..]

Dan nog maar eens de vraag waar jij vandaan haalt dat Microsoft in XP jouw surfgedrag/inhoud van je pc (zowel soft- en hardware)/enz. zit te bekijken.
Teveel films gekeken waarschijnlijk. De klok horen luiden, maar nog niet helemaal weten waar de klepel hangt enzo.

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1