Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT server draaien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een UT server draaien thuis, ik heb een adsl basic abbonement van xs4all. (512 up/ 64 down) Nu wil ik een UTserver draaien, maar als ik dit doe dan kun er maar maximaal 3 spelers op de server. Als er een 4e bij komt, gaat de ping verschrikkelijk omhoog.
Dus mijn vraag is nu weet iemand hoe ik een goede ut server op kan zetten voor ongeveer 6 spelers.

8-) Steefie 8-)

Verwijderd

512 up/ 64 down
dat zal wel 512 down en 64 up zijn.....

en goeie server opzetten gaat niet, heb je gewoon het vermogen niet voor...

enige mogelijkheid is om een server te huren, dan betaal je een vast bedrag per maand

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-11 17:27

Jive

MooMooMastah

64kbit up is ongeveer 8 Kilobyte up .... dus met 3 personen gaat het nog net met 2.5 KB per speler ... maar voor meer heb je idd gewoon de bandbreedte niet ...

Zwaarder pakket nemen (if available) zodat je meer spelers aankunt.

snelle rekensom = 2.5 KB per speler ... en de aantallen die je provider noemt door 8 delen ( zij zullen altijd kilobits zeggen namelijk, in plaats van KiloBytes ) en dat door 2.5 delen en je weet hoeveel spelers je maximaal kunt "serven"

Suc7

Jive's Box
Jive @ DNET

Verwijderd

lukt gewoon niet k heb 't ook met kabel geprobeerd bij cs maar heb je meer als 8 spelers op een dedicated zakt de ping naar 200 ofzo, gewoon iemand anders server laten maken of ergens hosten. Maar waarvoor wil je perse een server hebben ???

Verwijderd

Topicstarter
Het leek me een leuk idee, om met een aantal vrienden lekker te ut'en op een eigen server. Maar we spelen nu gewoon op een bestaande server en dat gaat ook goed.

Steefie