http://specs.tweak.to/6635
met rotte beelschermen ervaringen? ja ikke. had dr is eentje van de aldi die bij een pc zat. na een half jaar hup pc nara mn zusje en ik hield lekker die monitor. nog een jaar later ofzo toen viel die af en toe uit. nuo ik dr een knal op geven en toen deedtie meestal wel weer wat. tot op een dag.... nou toen deedtie dus nix meer. ik kast dr af, beetje lopen rommelen dr mee en toen deedtie het weer. ik weer lekker door gaan maar een week later zelfde liedje alleen toen kreeg ik m nie meer aan de praat. week nie echt naar gekeken en toen moest ik weer effe internetten, dus ik weer beetje klooien. toen deedtie het wel weer.. week of 2... toen maar een nieuwe gekocht...
nou hek een philips. vergeleken met die ander, die rotte is dit een lust voor mn ogen
85 hz, yeah!!
nou hek een philips. vergeleken met die ander, die rotte is dit een lust voor mn ogen
Ik heb echt een hele goeie PC.
2 Kapotte Daewoo's gehad.
Tik en toen helemaal niets meer.
Maar groen beeld + rook heb ik nog niet meegemaakt
Was trouwens de 712D, 17" dus.
Tik en toen helemaal niets meer.
Maar groen beeld + rook heb ik nog niet meegemaakt
Was trouwens de 712D, 17" dus.
Verwijderd
Meestal als vervolg op "ik zit vol met stof!"Als elektronische apparatuur rooksignalen geeft, bedoelt het daarmee maar een ding: "Ik ben kapot."
Vuistregel:
Witte rook = Nieuwe Paus.
Zwarte rook = Nieuwe monitor.
Witte rook = Nieuwe Paus.
Zwarte rook = Nieuwe monitor.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
meestal betekent dat, dat het afvalbak-rijp isOp dinsdag 11 december 2001 21:27 schreef robbb het volgende:
Meestal betekent rook ook dat reparatie (buiten garantieperiode) errug duur is
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Kep het toevallig tijdje geleden gepost op het forum:
Had nieuwe LG 915 FT+ monitor gekocht, ben hem aan het aansluiten, hoor geknetter en *pets*. Toen was mijn stereo naar de tering die er een meter naast stond. Voorzichtig alles eruit getrokken, alleen monitor op het stopcontact, monitor ging gewoon aan.
Toen alles weer aangesloten, wilde monitor aanzetten, hoor weer geknetter en begon toen een brandlucht te ruiken. Einde verhaal van die monitor. Kon hem weer terugbrengen naar de winkel, hadden helaas geen nieuwe voor me op voorraad en dat was anderhalve week geleden en zit helaas nog steeds te wachten
En hoe het zit met de vergoeding van mijn stereo? Geen idee...
Had nieuwe LG 915 FT+ monitor gekocht, ben hem aan het aansluiten, hoor geknetter en *pets*. Toen was mijn stereo naar de tering die er een meter naast stond. Voorzichtig alles eruit getrokken, alleen monitor op het stopcontact, monitor ging gewoon aan.
Toen alles weer aangesloten, wilde monitor aanzetten, hoor weer geknetter en begon toen een brandlucht te ruiken. Einde verhaal van die monitor. Kon hem weer terugbrengen naar de winkel, hadden helaas geen nieuwe voor me op voorraad en dat was anderhalve week geleden en zit helaas nog steeds te wachten
En hoe het zit met de vergoeding van mijn stereo? Geen idee...
Don't worry, it's all just 1's and 0's.
Verwijderd
Ik heb het ook met een 710B gehad branden er spontaan allemaal weerstandjes door. Waarschijnlijk komt dit door een defecte hoogspannings spoel
Verwijderd
Kheb op zich wel slechte ervaringen met m'n Daewoo 15" 518B (terwijl ik dit typ flikkert het scherm ook weer in helderheid
). De eerste keer had ik opeens dat het hele beeld superklein werd tot een superfelle stip in het midden. Gauw de monitor uitgezet en weer aangezet even later. Toen deed hij wel weer normaal maar er was wel een puntje in het midden van het scherm ingebrand. Het volgende scherm wat ik kreeg had een paarse vlek linksboven bij een rood scherm dus ook die heb ik weer om laten ruilen en nu heb ik een goed scherm wat alweer 2 jaar dienst doet. Al flikkert de helderheid wel es (vooral als je 'm kort achter elkaar aan/uit doet). Als ik nu dus ga eten bijvoorbeeld laat ik 'm mooi op standby staan.
Op zich wel goede service: white elektronics komt je oude monitor ophalen en brengt gelijk een nieuwe mee. En geen gezeur, als het je niet bevalt ruilen ze 'm gelijk om. Verder is het ook een mooie monitor (vormgeving) met 1 van de makkelijkst te bedienen OSD's die ik ooit heb gezien en een heel redelijk beeldje voor z'n prijs. Maar er gaan er nogal wat van stuk (niet de eerste keer dat ik dit soort dingen lees).
Op zich wel goede service: white elektronics komt je oude monitor ophalen en brengt gelijk een nieuwe mee. En geen gezeur, als het je niet bevalt ruilen ze 'm gelijk om. Verder is het ook een mooie monitor (vormgeving) met 1 van de makkelijkst te bedienen OSD's die ik ooit heb gezien en een heel redelijk beeldje voor z'n prijs. Maar er gaan er nogal wat van stuk (niet de eerste keer dat ik dit soort dingen lees).
Ik had het opschool, we hadden een presentatie voor een leraar. En in eens zei iemand: he der staat wat in de fik. Ik maar naar buiten kijken staat de monitor in het lokaal gewoon te roken. Einde oefening voor die monitor. Hij was zo te zien toch al heel oud en niet al te duur, dus het mocht ook wel eens