razer boomslang knopjes

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
ik heb nu ongeveer 2~3 maanden een Razer Boomslang 2000 en ik moet zeggen dat hij mij heel goed bevalt/beviel.
ik had er gister bijvoorbeeld continu last van, je speelt lekker CS op cs_office en je ziet een hufter, je pakt je colt en druk vol op de muis knop <prut> ER KOMT MAAR ! KOGEL UIT???, ik laat los, en druk weer in <RATATATATA> nu schiet hij wel, maar ik was al te laat en dus d00d

ik heb hier wel eens wat over gelezen dat de razer deze probjes had, maar is er ook wat aan te doen?

wat is bij de weg de beste muismat voor de razer 2000? (+ prijs plz)

-daank

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
De boomslang heeft idd wel eens problemen met de knopjes. Ik heb gelezen dat iemand de druk knop met zijn scroll knop heeft omgewisseld. En toen deed alles het weer perfect.
En een Everglide muismat is erg goed voor een boomslang volgens mij. Ze hebben er ook 1 met het Razer logo erop, dus die past er gelijk mooi bij. (www.everglide.de)

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
Op Sunday 09 December 2001 18:01 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Ik heb gelezen dat iemand de druk knop met zijn scroll knop heeft omgewisseld
hoe wil je dat doen :?

ipv mouse1 mouse3 gebruiken ofzo?

• Maartz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-07 07:58
Ik heb bij 2 van mijn pc's een razer boomslang 2000 dpi.
In eerste instantie beide met een Everglide Giganta muismat (met UT-logo). Op de Everglide glee de muis wel eens weg. Nu heb ik voor beide muizen een Func Surface 1030 en die werkt echt perfect (Is een echte aanrader).

De knopjes schijnen bij de Razer muizen idd van mindere kwaliteit te zijn dan de rest van de muis (Heb er zelf al 2 keer een moeten opsturen omdat er een knop bleef vastzitten)
De enige oplossing lijkt me omruilen.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
toch slecht van zo'n dure muis :(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:46

Rico

Wie dit leest is gek....

Is het niet mogelijk om er zelf betere knopjes in te zetten?
Gewoon naar een electronicazaak en daar betere kwaliteit knopjes (switches) ophalen en erin solderen. Ben je er voorgoed vanaf

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 10:52 schreef Rico het volgende:
Is het niet mogelijk om er zelf betere knopjes in te zetten?
Gewoon naar een electronicazaak en daar betere kwaliteit knopjes (switches) ophalen en erin solderen. Ben je er voorgoed vanaf
Dat kan wel, maar het hoort niet bij zo'n dure muis. Ik vind dat dat er standaart in moet zitten, wat betere knopjes.

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op maandag 17 december 2001 03:48 schreef Maartz het volgende:
Ik heb bij 2 van mijn pc's een razer boomslang 2000 dpi.
In eerste instantie beide met een Everglide Giganta muismat (met UT-logo). Op de Everglide glee de muis wel eens weg. Nu heb ik voor beide muizen een Func Surface 1030 en die werkt echt perfect (Is een echte aanrader).

De knopjes schijnen bij de Razer muizen idd van mindere kwaliteit te zijn dan de rest van de muis (Heb er zelf al 2 keer een moeten opsturen omdat er een knop bleef vastzitten)
De enige oplossing lijkt me omruilen.
Of gewoon minder gestressed gaan spelen ... (dan druk je die knopjes ook niet kapot ....)
Want ik heb een Boomslang 1000 dpi en die werkt gewoonweg PERFECT *D

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:46

Rico

Wie dit leest is gek....

Ja maar opsturen en dan 2 a 3 maanden spelen en dan weer opsturen daar word je ook niet vrolijk van.
Maar het is zeker niet normaal dat in een muis van die prijsklasse zulke slechte knoppen zitten.
Wat je ook kan doen is een andere oude muis slopen en die knopjes overzetten.
Ik zou zelf gelijk goede kopen en die erin zetten. Kan nooit duur zijn en ook niet moeilijk.
Maar blijft slecht dat in zo'n muis zulke prul knopjes zitten.

Verwijderd

is idd heel delicaat maar hier werkt ie wel goed
en een fUnc is het beste , veel beter dan zo'n everglide snijplankje

Verwijderd

Op zondag 09 december 2001 15:39 schreef CU2morO het volgende:
ik heb nu ongeveer 2~3 maanden een Razer Boomslang 2000 en ik moet zeggen dat hij mij heel goed bevalt/beviel.
ik had er gister bijvoorbeeld continu last van, je speelt lekker CS op cs_office en je ziet een hufter, je pakt je colt en druk vol op de muis knop <prut> ER KOMT MAAR ! KOGEL UIT???, ik laat los, en druk weer in <RATATATATA> nu schiet hij wel, maar ik was al te laat en dus d00d

ik heb hier wel eens wat over gelezen dat de razer deze probjes had, maar is er ook wat aan te doen?

wat is bij de weg de beste muismat voor de razer 2000? (+ prijs plz)

-daank
damn man iedereen heeft het hier over die razor boomslang |:(

Verwijderd

ik had zelf van me werk zo'n boomslang gekregen alleen vond dat ding 10x niks aan een collega van me gegeven en die vind hem ideaal hij heeft er zelf geen last van het "hangende knopjes"-effect zoals sommige dat noemen ik zou even contact opnemen met hastec (www.hastec.nl) als ik jou was misschien is het wel een soort van "defect"

Verwijderd

ik heb em nou 2 maanden megaintensief in gebruik en ik heb nog nergens last van!!!

Ik merk thuis niks van een "verbeterde muissituatie" maar als ik op de zaak weer met mijn vertrouwde draadloze mousemannetje moet flashen/photosjoppen merk ik wel dat hij wat minder accuraat is

Verwijderd

Ik heb em al zeker een half jaar.

Ik had ook last van een instant-dubbelklikkende linkermuisknop of hij bleef hangen.

Opgestuurd, Informatique zei dat het vuil was. Not dus. Toen heb ik samen met een maat van me de middelste en linkerknop omgesoldeerd, nu werkt het weer perfect. Maar hoe fijn de boomslang ook is, hij is niet duurzaam. Piept en kraakt ook, en je moet em elke week schoonmaken.

Mensen die nu een nieuwe muis zoeken raad ik een Logitech Mouseman Dual Optical aan :)

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:53
Op maandag 17 december 2001 14:18 schreef zeven het volgende:

[..]

damn man iedereen heeft het hier over die razor boomslang |:(
Nee hoor, over een Razer Boomslang :)

This message was sent from a galaxy far, far away.

Pagina: 1