Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Half-Life rate/pushlatency instellingen met ADSL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds een aantal dagen een trotse eigenaar van een ADSL verbindkje :)
Maar m'n Half-Life instellingen zijn nog getweaked voor Casema. Welke rate/pushlatency instellingen (autoexec.cfg) zijn goed voor ADSL? :)

Verwijderd

ex_interp "0.05"
rate "20000.000000"
cl_updaterate "55"
cl_cmdrate "55"
cl_dlmax "256"

-pushlatency staat nog in de cfg (op -999) maar deze word niet meer gebruikt sinds 1.1

Verwijderd

Topicstarter
thnx :)

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
Op Sunday 09 December 2001 15:16 schreef strawberry het volgende:
ex_interp "0.05"
rate "20000.000000"
cl_updaterate "55"
cl_cmdrate "55"
cl_dlmax "256"

-pushlatency staat nog in de cfg (op -999) maar deze word niet meer gebruikt sinds 1.1
Is dit voor het adsl Comfort of advanced ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die getest op ADSL Basic (comfort) en m'n ping is nu een stuk lager :)

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Mhh ik doe nooit wat aan die instellingen en heb een ping van rond de 80-100 :) Misschien toch maar eens proberen misschien word het nog beter

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Zou ik doen want het scheelt inderdaad aanzienlijk.
Overigens beetje off topic: Veel speler zetten v-sync uit om meer fps te hebben, maar ik heb het voor de gein eens aangezet. Fps is niet hoog maar wel rete stabiel, en mijn aim is er stukken beter van geworden. Alfof het beeld veel rustig beweegt ofzo.. Iemand anders hier ervaringen mee?

Verwijderd

Het beeld is wel rustiger, maar je muis gaat dan te soepel/sloom. Ik heb 60Hz beeldscherm BTW. Bij 85Hz+ zal het denkelijk beter zijn om v-sync aan te zetten voor de soepelheid.
Pagina: 1