Toon posts:

van boeing747 naar modelvliegtuig geluid voor fl25

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er zit een slotje op m'n oude draadje maar hier mijn vorderingen om van mijn boeing 747 PC het geluidsniveau van een zacht snorrend modelvliegtuigje te maken.

Vandaag heb ik mijn compu stiller en kouder gekregen voor 22,50 (en moertjes, schroefjes, draadjes, mesjes, tangen, van die nylonbundeldraadjes.)

simpel cooler master coolertje voor duron 650 gekocht. Oude uitelkaar gehaald. Koelelement gebruikt om %$#-fan van TNT2 te slopen en nu dus passief te koelen (twee PCI-sloten verloren, maar ach... we zien later wel). Het oude CPU-fannetje van koelelement gesloopt en op 7Volt achterin de kast gemonteerd, met lange schroeven en moertjes afstand tot de gril gemaakt om fluiten te voorkomen. De stekkertjes van de oude koeler gebruikt om een nette 7 Volt connector te maken. Doorgelust naar Fan voorin, zodat die ook op 7 Volt draait. Daarna airflow verbeterd door alle IDE kabels te rounden. De SCSI kabel heb ik echter langs de buitenkanten van de kast geplakt met plakband, dure grap als rounden mislukt. Alle voedingskabels gebundeld en aan de kast gesnoerd of geplakt.

En verrek! toen de computer uiteindelijk wou opstarten (met al dat gepruts moet er veel aangedrukt en rechtgelegd worden) : rust!

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

En je temps? Zijn die nog steeds goed?

Verwijderd

Topicstarter
CPU was 47 graden direct na opstarten is 45 geworden, Mobo was 32 graden is 35 graden geworden. De CPU-koeler is dus beter dan de oude, maar de zwakkere koeling op de kast maakt het mobo ietsjes heter.

Verwijderd

Ik snap niet echt veel van je verhaal...

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Op zondag 09 december 2001 16:07 schreef Lomu het volgende:
Ik snap niet echt veel van je verhaal...
Mooi zo.. Dan ben ik niet de enige die het een vage combinatie van zinnen vind :)

Verwijderd

Op zondag 09 december 2001 16:11 schreef InterCC het volgende:

[..]

Mooi zo.. Dan ben ik niet de enige die het een vage combinatie van zinnen vind :)
count me in

• Dirk J
  • Laatst online: 22-07 22:22
Jullie kunnen allemaal gewoon niet lezen :+

Verwijderd

lekker voor je

Verwijderd

leuk voor je, alleen een beetje vaag verhaal, en vooral een vage topictitel

Verwijderd

Tis HELEMAAL duidelijk

Verwijderd

Allemaal nutteloze over het wel/niet snappen van het verhaal dat de topicstarter heeft gepost. Als je kritiek over dit draadje hebt post het dan de volgende keer in SU (dit keer heb ik het al gedaan) ;)

• drice
  • Laatst online: 21-08 19:38

drice

Loading...

Heb je geen pics...
dat leest altijd wat makkelijker dan die lettertjes :)

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

klinkt goed :) (zo onduidelijk is het verhaal toch niet of is t ge-edit?)

• mark9534
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 14:04

mark9534

Ondertitel ?

We WANT pics :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik beloof het morgen te herschrijven....
Pagina: 1