Waarom bestaan de users 666 en 777 niet? als ik zoek naar [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/777]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/777[/url] komt er niets hetzelfde bij [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/666]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/666[/url]. Raar toch? 665 en 667 bestaan wel 333 888 etc ook... vreemd
hehe, ik heb werkelijk geen id..
Mag ik vragen waarom dit eigenlijk boeit enzo, ik zie het nut er niet zo van in eerlijk gezegt
Mag ik vragen waarom dit eigenlijk boeit enzo, ik zie het nut er niet zo van in eerlijk gezegt
Jawel! Jou ID is 9595Op zondag 09 december 2001 14:55 schreef Buzzman het volgende:
Ik ben toch malle pietje niet!
ach ja, ik wou eigenlijk iemand anders opzoeken maar ik wist zijn username niet, dus ging ik met die nummertjes spelen... gewoon wat proberen... ('k heb hem trouwens niet gevonden, kleine kans ookOp zondag 09 december 2001 14:55 schreef Buzzman het volgende:
.
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:12 ]
Je zou het toch bijna denkenOp zondag 09 december 2001 15:18 schreef hdd het volgende:
Dat heeft de duivel gedaan
Verwijderd
je meent hetOp zondag 09 december 2001 15:16 schreef Jaap3 het volgende:
[..]
ach ja, ik wou eigenlijk iemand anders opzoeken maar ik wist zijn username niet, dus ging ik met die nummertjes spelen... gewoon wat proberen... ('k heb hem trouwens niet gevonden, kleine kans ook)
anyway, zal me nix verbazen als 666 enzo er expres uitgehaal is, puur zodat niemand kan pronken met het nr van de duivel
N.A.V. deze thread heb ik nog wat "vreemde" usernames gevonden.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/307699
Administrator
Admin
ouwe kaas
PostMaster
Altijd leuk om terug te zien, dit soort dingen
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/307699
Administrator
Admin
ouwe kaas
PostMaster
Altijd leuk om terug te zien, dit soort dingen
Ach d'r zitten een aantal test clone's in van deze en gene. Soms dan willen Kees en ACM dingen testen en om daar nou een willekeurige onschuldige usert voor aan te pakken, dat is ook weer zo cru.
.
[ Voor 97% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:12 ]
dat zijn ze niet allemaal, ik zie mezelf er niet eens tussen... wordt waarschijnlijk ook een beetje ondoenelijk om al die usertjes op te gaan vragen
.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:12 ]
OMG, HDD wat is jouw doel hier eigenlijk?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dat vraag ik me ook afOp Sunday 09 December 2001 19:48 schreef JvS het volgende:
hdd is ziek
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
.
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:09 ]
ja dat wil ik ook wel eens wetenOp Sunday 09 December 2001 19:48 schreef JvS het volgende:
trouwens stop ze gewoon allemaal in een mysql-databeest, bouw een script dat elke dag alle nieuwe users toevoegt, en doe er iets leuks mee zou ik zeggen
trouwens dat 666 er niet is kan ik snappen, 13 zal ook wel niet bestaan, maar waar slaat 777 op? (behalve dan een type vliegtuig van boeing)
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:09 ]
Ja idd, dus waarom moet jij er nog es een copy van maken?Op Sunday 09 December 2001 20:03 schreef hdd het volgende:
Ze staan al in mysql
Zag laatst zo'n evangelie bekeer bus staan bij Hilversum centraal en als lijn nummer hadden ze aan de voorkant ook 777 staan, zal dus wel het getal van Jezus zijn ofzo volgens de bijbel... Maar dan vraag ik me af... zijn er ook getallen in andere religies die bepaalde betkenissen hebben en die dan ook geen usernummer hier kunnen zijn?Op Sunday 09 December 2001 20:00 schreef Flat het volgende:
[..]
trouwens dat 666 er niet is kan ik snappen, 13 zal ook wel niet bestaan, maar waar slaat 777 op? (behalve dan een type vliegtuig van boeing)
.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:09 ]
Hoewel de gegevens geheel openbaar zijn om te raadplegen, lijkt het mij absoluut niet de bedoeling dat je al die gegevens op je eigen systeem opslaat.
Als je ze online wilt opvragen: OK
Copietje thuis: Nee dank je wel, ze zijn online opvraagbaar, dat is wel genoeg.
Ik ben er verder nog even over aan het overleggen, want jij weet elke keer weer dingen te doen die eigenlijk net over de grens van wat we toelaten liggen. Dit grapje stel ik iig niet op prijs.
[Toevoeging] Het lijkt mij niet dat andere users er echt blij van worden als jij al hun gegevens gaat indexeren en opslaan enzo.
Ik ben er verder nog even over aan het overleggen, want jij weet elke keer weer dingen te doen die eigenlijk net over de grens van wat we toelaten liggen. Dit grapje stel ik iig niet op prijs.
[Toevoeging] Het lijkt mij niet dat andere users er echt blij van worden als jij al hun gegevens gaat indexeren en opslaan enzo.
Bericht hierboven
BC4?Op dinsdag 11 december 2001 15:02 schreef Floris Diemel het volgende:
kweenie, maar vorige keer dacht ik ook zoiets als "online, dus altijd veilig"
Idd, liever een copy te veel dan te weinig. Straks beginnen ze (weer) met HD's te gooien of iemand weet (weer es) niet hoe een RAID config maakt en dan hebben we BC4.
En ach, iedereen vult toch zijn gegevens in met de kennis dat die voor iedereen leesbaar zijn. Ik heb er niet zoveel problemen mee, maar kan me ook wel voorstellen dat bepaalde mensen het niet leuk vinden.
En ach, iedereen vult toch zijn gegevens in met de kennis dat die voor iedereen leesbaar zijn. Ik heb er niet zoveel problemen mee, maar kan me ook wel voorstellen dat bepaalde mensen het niet leuk vinden.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
De vorige keer toen iemand profiles ging opslaan werden we masaal bestookt me emailtjes, toen waren de replies in LA wel wat anders..
Hmmm wat is je bedoeling van het maken van deze kopie ? Het zijn natuurlijk wel onze gegevens die je gebruikt. Misschien dat je eerst een moet vertellen wat je gaat doe, hoe je dat gaat doen en wat het doel is dat je nastreeft. Dit voordat ik er iets zinnigs over kan zeggen.
Verwijderd
Sterker nog. Mochten deze gegevens misbruikt worden dan kunnen we GoT daarvoor aansprakelijk houden. Volgens de wet persoonsgegevensregistratie mogen de gegevens namelijk alleen door/voor GoT gebruikt worden.
(afaik natuurlijk
)
(afaik natuurlijk
Euh? dus als ik iets heb waar jij je gegevens op hebt ingevuld, en ik heb het thuis in de kluis liggen, en iemand breekt in en jat ze. Ben ik dan aansprakelijk?Op dinsdag 11 december 2001 15:48 schreef DaJaN het volgende:
Sterker nog. Mochten deze gegevens misbruikt worden dan kunnen we GoT daarvoor aansprakelijk houden. Volgens de wet persoonsgegevensregistratie mogen de gegevens namelijk alleen door/voor GoT gebruikt worden.
(afaik natuurlijk)
Verwijderd
Nee, volgens mij alleen in het geval van grote persoonsbestanden (die moet je nl. ook aanmelden). Jij hebt daarnaast je gegevens afdoende geprobeerd te beschermen tegen misbruik (door de kluis).Op dinsdag 11 december 2001 15:49 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Euh? dus als ik iets heb waar jij je gegevens op hebt ingevuld, en ik heb het thuis in de kluis liggen, en iemand breekt in en jat ze. Ben ik dan aansprakelijk?
ho ho, laten we eerst even wachten op wat hdd te zeggen heeft voor we conclusies trekken.
Gewoon niet te veel gegevens invullen. En aangezien ze gewoon opvraagbaar zijn, vind ik de stap naar een dbase met gebruikersnamen niet zo heel groot.Op dinsdag 11 december 2001 15:02 schreef Floris Diemel het volgende:
[...]
Misschien is het grijs gebied. Ik heb er geen problemen mee.
Hier ging de vraag niet over
Iemand wou weten waarom 666 en 777 in bezet waren
Niet offtopic swammen
.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:54 ]
Pagina: 1