Hee tweakende medemens,
na al jullie prachtige creaties te hebben bekeken vond ik dat het tijd was om zelf eens iets te gaan ondernemen.
Dus kwam ik op het idee om mijn computer niet hoorbaar te maken (heerlijk origineel hè)
Aangezien ik het geluid van mijn vulcano II al oorverdovend begon te vinden kun je je voorstellen wat ik bedoel als ik zeg onhoorbaar
Dus besloot ik om mijn computer in mijn bureau te gaan bouwen, aangezien ik ook een nieuw bureau wilde maken.
het rechter gedeelte wordt een kast van 1.9cm dik MDF.
lxbxh: 70x30x77
in constructie
Hierin komt mijn verzaagde AT kast.
En dan nu het punt waar ik jullie mening ga vragen
Bij het bevestigen van de sys.kast moet ik kiezen tussen:
1 - uit het voorpaneel van het bureau een gat zagen ter groote van de voorkant van mijn sys.kast
2 - uit het voorpaneel van het bureau een gat zagen ter groote van mijn diskkete en ter groote van mijn cd-rom en de knoppen en ledjes in het bureau bevestigen.
tenzij iemand van jullie nog een beter idee heeft natuurlijk.
het nadeel bij keuze 2 is dat ik de sys.kast niet zomaar uit mijn bureau kan halen voor werkzaamheden, en aangezien het mijn eerste waterkoeling word is dat misschien niet zon goed idee
[anti-relevanti]
oh ja, aan de binnenkant van mijn bureau komt natuurlijk ook een logo
[/anti-relevanti]
dus ik zou zeggen, laat me met jullie visie ff horen
na al jullie prachtige creaties te hebben bekeken vond ik dat het tijd was om zelf eens iets te gaan ondernemen.
Dus kwam ik op het idee om mijn computer niet hoorbaar te maken (heerlijk origineel hè)
Aangezien ik het geluid van mijn vulcano II al oorverdovend begon te vinden kun je je voorstellen wat ik bedoel als ik zeg onhoorbaar
Dus besloot ik om mijn computer in mijn bureau te gaan bouwen, aangezien ik ook een nieuw bureau wilde maken.
code:
1
2
3
4
5
6
7
| vooraanzicht ___________________ | | | | | PC | | | | | | | | |____| |
het rechter gedeelte wordt een kast van 1.9cm dik MDF.
lxbxh: 70x30x77
in constructie
Hierin komt mijn verzaagde AT kast.
En dan nu het punt waar ik jullie mening ga vragen
Bij het bevestigen van de sys.kast moet ik kiezen tussen:
1 - uit het voorpaneel van het bureau een gat zagen ter groote van de voorkant van mijn sys.kast
2 - uit het voorpaneel van het bureau een gat zagen ter groote van mijn diskkete en ter groote van mijn cd-rom en de knoppen en ledjes in het bureau bevestigen.
tenzij iemand van jullie nog een beter idee heeft natuurlijk.
het nadeel bij keuze 2 is dat ik de sys.kast niet zomaar uit mijn bureau kan halen voor werkzaamheden, en aangezien het mijn eerste waterkoeling word is dat misschien niet zon goed idee
[anti-relevanti]
oh ja, aan de binnenkant van mijn bureau komt natuurlijk ook een logo
[/anti-relevanti]
dus ik zou zeggen, laat me met jullie visie ff horen
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad