als je vaak je hdd meeneemt zijn ze zeker handig, maar het grootste nadeel vind ik dat je er 2 moet kopen, om em ergens anders ook er in de kunnen stoppen.
je moet er ook aan denken dat hdds niet gemaakt zijn om mee genomen te worden, ze kunnen niet goed tegen schokken dus hou daar rekening mee.
je moet er ook aan denken dat hdds niet gemaakt zijn om mee genomen te worden, ze kunnen niet goed tegen schokken dus hou daar rekening mee.
mja als je maat bijv veel mp3s heeft en ook een bracket is het bijvoorbeeld wel handig als jij ze ook wilt, scheelt weer een ceedeetje
Heb zelf zo'n ding voor school, daar is het handig voor maar voor thuis? Heb een netwerk en een CD-Writer en mocht het eens voorkomen dat ik echt veel moet overpompen dan haal ik gewoon even een HDD uit de pc en plug hem in een andere pc en klaar.
Dus alleen kopen als je vaak op stap gaat met een HDD en diegene waar je heen gaat ook een zelfde type heeft. Anders die 40 piek besteden in de kroeg ofzo
Dus alleen kopen als je vaak op stap gaat met een HDD en diegene waar je heen gaat ook een zelfde type heeft. Anders die 40 piek besteden in de kroeg ofzo
ik moest er een aanschaffen voor school, maar vind het maar linke soep