"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
en SETI support! en FOLDING! en THINK! en en en..Op zondag 09 december 2001 14:20 schreef Flapmo het volgende:
Sinds kort doet heel PNpX G@H toen ik hier de stats van bekeek zag ik alleen 1 ding,
WE ZIJN DAAR NOG LANG NIE 1e!!
We hebben maar een 10e van de members van de nummer 1 en de weekoutput is veel veel en veel hoger (op moment van schrijven 197000 om 47000. Oftewel
WE NEED G@H support, om dpc naar de top te rushen..
*sucht*
laat iedereen nou zijn eigen project kiezen...
F@H, THINK en SETI staan ook nog lang niet op #1, en OGR staan we nog maar net om heen.. er zijn vast wel mensen die zo snel ze dat zien daar wat power in zetten.. maar t'is nie de bedoeling dat iedereen hier gaat roepen 'DOE [vul project in]'
F@H, THINK en SETI staan ook nog lang niet op #1, en OGR staan we nog maar net om heen.. er zijn vast wel mensen die zo snel ze dat zien daar wat power in zetten.. maar t'is nie de bedoeling dat iedereen hier gaat roepen 'DOE [vul project in]'
Mjah maar als we ons nu es eerst op het een ricten en dan op het ander, we verspreiden ons beetje (te) veel, newayyz er zijn er zat die nog r5 doen
edit:
verder zeg ik niet dat je geen gelijk hebt btw, tis een dom topic
verder zeg ik niet dat je geen gelijk hebt btw, tis een dom topic
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
jij zou liever zien dat iedereen zich op G@H richt.. ik zou liever zien dat heel DPC naar SETI overstapt zonder andere #1-positities te verliezen natuurlijk 
zo vind pietje folding helemaal geweldig en wordt jantje helemaal wild van de als maar groter wordende voorsprong bij RC5.. iedereen heeft zijn eigen smaak..
zo vind pietje folding helemaal geweldig en wordt jantje helemaal wild van de als maar groter wordende voorsprong bij RC5.. iedereen heeft zijn eigen smaak..
Verwijderd
Het wordt pas echt leuk als met RC5 ineens het goeie blokje komt bovendrijven... Dan gaat iedereen in redelijk korte tijd over naar da andere projecten, en gaan de DPC overal weer skyhigh 
Tot die tijd moet iedereen lekker blijven doen wat hij doet.
Flapmo kruipt ook uit zijn hol hoor 
Hier kom je toch niet uit. Velen willen niet van RC5 naar welk project ook overstappen omdat de dnet-client veruit de beste is. Neemt weinig geheugen in en is makkelijk de hiden
Het enige wat we kunnen doen is de systeembeheerder van onze school overhalen (we zijn de DPC-brief nog aan het verbouwen)
Hier kom je toch niet uit. Velen willen niet van RC5 naar welk project ook overstappen omdat de dnet-client veruit de beste is. Neemt weinig geheugen in en is makkelijk de hiden
Het enige wat we kunnen doen is de systeembeheerder van onze school overhalen (we zijn de DPC-brief nog aan het verbouwen)
Alsof alleen DPC RC5 doet.Op zondag 09 december 2001 14:45 schreef Cheatah het volgende:
Het wordt pas echt leuk als met RC5 ineens het goeie blokje komt bovendrijven... Dan gaat iedereen in redelijk korte tijd over naar da andere projecten, en gaan de DPC overal weer skyhigh
Anandtech zal dan ook meer gaan spreiden.
En zo nog wel meer.
Maar wij staan bijna overal boven hun met een grotere output: RC5 (veel hogere output), OGR, G@H, F@H etc...Op Sunday 09 December 2001 15:20 schreef stokkie het volgende:
[..]
Alsof alleen DPC RC5 doet.
Anandtech zal dan ook meer gaan spreiden.
En zo nog wel meer.
we kunnen beter vergelijken met ARS, die staan bovenaan in SETI, F@H en G@H
Zucht...
Flapmo --> Bij deze een waarschuwing.
Laat iedereen in zijn/haar waarde, dit soort threads worden niet gewaardeerd.
Flapmo --> Bij deze een waarschuwing.
Laat iedereen in zijn/haar waarde, dit soort threads worden niet gewaardeerd.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()