Planetarion -->> unused account?

Pagina: 1
Acties:

• Lord_aragorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-11-2025
Ey,..
Heeft iemand nog een planetation account maar speelt zelf niet meer? Ik wil ook wel even meespelen 8-)
Mail even Lord_aragorn@gmx.net
thnx,. ")

Verwijderd

Ik ook niet meer. Maar ik raad je aan niet te spelen. Kan namelijk ernstige stoornissen veroorzaken |:( (slapeloosheid, koffieverslavingen, verlies van contact met het echte leven, enorme telefoonrekeningen -in mijn geval-)
Maar als je dan toch gaat beginnen ga dan wel bij de clan Virus.

Verwijderd

Virus zuigt, en ze zullen hem toch nie meteen toelaten. Als je echt actief wilt zijn (dan wor je net zo'n loser als ik een jaar trug was) ga dan bij wolfpack of fury ofzo. Fury en legion heersen deze ronde maar weer es voor de verandering :Z maar ja die ronde is al weer bijna afgelopen, na een week of 3 zal het wel weer havoc zijn...boring.....maar ik heb geen account meer, ik ben trug getreden in het normale leven voordat het helemaal te laat was, en met suc6: De ene meid na de andere! :D, en een meid is toch nog altijd leuker dan 1k spectres :)

Verwijderd

Op zondag 09 december 2001 14:11 schreef FutureVirus het volgende:
Ik ook niet meer. Maar ik raad je aan niet te spelen. Kan namelijk ernstige stoornissen veroorzaken |:( (slapeloosheid, koffieverslavingen, verlies van contact met het echte leven, enorme telefoonrekeningen -in mijn geval-)
Maar als je dan toch gaat beginnen ga dan wel bij de clan Virus.
Hoe kom ik daarbij? Ik speel ook Planetarion (herken bovenstaande
symptonen ;)) en wil wel weer in een goeie (Nederlandse)
Alliance. DutchDimension [DD] is namelijk dood :'(

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

TFD?
Bestaat nog altijd...
och ja, het wordt echt nog gigantisch leuk voordat deze ronde stopt op 22 december.
Er zijn namelijk initiatieven om met het hele universe legion aan te vallen >:)
Dus dat kan nog HEEL erg leuk worden voordat de havoc periode begint.
Ik weet alleen niet of ik volgende ronde ook nog meespeel :(
Deze ronde was wel erg saai

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op Sunday 09 December 2001 17:10 schreef Sorcerer@ het volgende:
TFD?
Bestaat nog altijd...
och ja, het wordt echt nog gigantisch leuk voordat deze ronde stopt op 22 december.
Er zijn namelijk initiatieven om met het hele universe legion aan te vallen >:)
Dus dat kan nog HEEL erg leuk worden voordat de havoc periode begint.
Ik weet alleen niet of ik volgende ronde ook nog meespeel :(
Deze ronde was wel erg saai
TFD bestaat misschien nog wel, maar het feit dat mijn spy account nog steeds overal toegang tot heeft zegt een hoop. DD is imo nog steeds geen alliance te noemen. Ik denk dat ik aankomende ronde weer mee ga doen.

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je kan nu gewoon nog ff meespelen, kost niks hoor. Ik ben ook maar weer eens gaan kijken.

Verwijderd

Meespelen ? Gratis ? Vroeger speelde ik wel hoor , maar nu ik ineens op de site zie staan na even gestopt te zijn dat ik moet betalen kunne ze m'n rug op . Ik speel lekker Dominion ...

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Ik heb nu ISDN...ik speel nu echte spellen 8-)

• Kaas
  • Niet online
De accounts waren een weekje of 2 geleden weer vrij geopend, ik heb namelijk ook een planeetje.

Verwijderd

PA was/is weer gratis :)

TFD heeft een ledenstop. Dus Virus, of DD moet volgende ronde
weer tot leven worden geroepen...

Verwijderd

mmmz "registration are closed for now" baluh...
ik dacht laat ik ook maar mee gaan doen; niet dus :(
maar je kan je dus inschrijven op 22 december???
zal ik dat dan maar es gaan proberen :z

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Argh! wat hoor ik nou?! gratis accounts bij Planetarion?!?

damn, was eindelijk afgekicked, en nu hoor ik dit, daar gaat m'n nachtrust voor de komende 3 maanden :D

• Kaas
  • Niet online
'Gelukkig' is de ronde op 22 december weer afgelopen. Daarna hebben ze een 'speedronde' ofzo, dat is dan tussen kerst en nieuwjaar. Dat zal ook weer geld kosten en de ronde erna waarschijnlijk ook. Gelukkig kan iedereen dan weer van z'n nachtrust genieten, maar dat zal dan ook het enige pluspuntje zijn...

Verwijderd

goh ik dacht eigenlijk dat planetarion zowiezo gratis was; vriend van mij speelde het 3 jaar geleden en heeft het daar nooit over gehad, maar je moet dus nu ook betalen...... jammer.

Verwijderd

hmmmz, zo duur is het nie. Als je toch je nachtrust gaat op offeren heb je er ook wel een paar piek voor over lijkt mij...en TFD is geen alliance, en DD is al helemaal nix!..er bestaan geen goede nederlandse alliances, want als je echt een goeie alliance wil hebben moet iedereen actief zijn. En zoveel actieve nederlanders die alleen met andere nederlanders in de alliance willen zijn er niet te vinden, en je moet verschilende tijdzones in je alliance hebben, anders werkt het toch voor geen meter. Dus geen Nederlandse alliances joinen, da werkt toch nie. Als je fatsoenlijk PA wil spelen moet je toch engels kunnen praten...En virus is echt nie fantastisch hoor...BTW iedere ronde hebben ze het op het eind over massa attacks met de hele universe tegen legion en fury enzo...en twordt nooit iets, das allemaal onzin. Alleen newbs sturen dan een paar schepen. Net als die sukkels die daar met 20k frigs ofzo aan komen zetten bij de nummer 1 :D

Verwijderd

Planetarion spelen?
Gewoon niet doen.
Je houdt geen sociaal leven meer over (tenzij je irl vrienden het ook spelen).

TFD was/is dan misschien geen top alliance, het was/is er wel altijd gezellig!

Verwijderd

hmmz als je al zoveel op offerd voor je PA life..dan zou ik ook gaan voor de score, en nie voor de gezelligheid. Maar het beste is om gewoon: Niet aan PA te gaan beginnen als je een vriend(in) hebt of wilt krijgen..en als je vrienden hebt..

• The_Silencer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-07-2025
Op zondag 09 december 2001 17:25 schreef NoordGestoord het volgende:

[..]

TFD bestaat misschien nog wel, maar het feit dat mijn spy account nog steeds overal toegang tot heeft zegt een hoop. DD is imo nog steeds geen alliance te noemen. Ik denk dat ik aankomende ronde weer mee ga doen.
Geloof ik nix van J-roen :)

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik speelde vroeger ook Planetarion. Niet zo super actief, maar het was gewoon erg tijdrovend. Ik ben er nu mee gekapt en ik ben er heel erg blij mee. Veel meer tijd voor andere dingen en mijn planeet mis ik echt niet hoor. Misschien een andere keer weer ofzo als er precies een ronde in de zomervakantie valt ofzo, want dan heb ik meestal wel genoeg tijd, maar met school is het echt niet te doen.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:07

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op maandag 10 december 2001 20:55 schreef Kramy het volgende:
hmmz als je al zoveel op offerd voor je PA life..dan zou ik ook gaan voor de score, en nie voor de gezelligheid. Maar het beste is om gewoon: Niet aan PA te gaan beginnen als je een vriend(in) hebt of wilt krijgen..en als je vrienden hebt..
Hrmm, is zeker waar >:)
Ben zelfs m'n girl kwijt geraakt, mede door PA, maar dat kwam niet door de reden die hij op het oog heeft :D
Maar omdat ik vaak online moest zijn voor PA chatte ik werkelijk ALTIJD met 'r, net zolang totdat ze het als een verplichting begon te vinden en het uitmaakte :'(

Dividend for Starters

Pagina: 1