Ik weet dat er heel veel topics over het kiezen zijn geweest, maarre ik wilde alleen ff weten of HCC-Net betrouwbaar is; niet vaak uitvalt of failliet gaat ofzo.
Verwijderd
ik heb hccnet adsl en ik heb nog nooit problemen gehad. failliet gaan zal moeilijk zijn het is ontstaan vanuit een vereniging dus minder commercieel
ik heb ook adsl van hccnet... uitval van hccnet zelf heb ik nog niet gehad. Ik denk ook niet dat hccnet snel failliet zal gaan hoewel met al die kortingen die ze nu geven 
wel heb je maar een mailbox van 10mb en je homepage ruimte is ook maar 10mb.. Bij xs4all is dat bijvoorbeeld 20 en 50 mb.. en zoveel duurder is tie niet. Dus je moet nog even goed kijken wat je doet.. Ik denk dat als ik nu voor de keuze zou staan ik toch wel voor xs4all zou kiezen
wel heb je maar een mailbox van 10mb en je homepage ruimte is ook maar 10mb.. Bij xs4all is dat bijvoorbeeld 20 en 50 mb.. en zoveel duurder is tie niet. Dus je moet nog even goed kijken wat je doet.. Ik denk dat als ik nu voor de keuze zou staan ik toch wel voor xs4all zou kiezen
zit zelf ook bij hccnet en vind et helemaal perfect.....heb de eerste 5 maanden nooit hoeven te betalen aan ze, omdat de rekening naar een verkeerd adres ging
helaas is dat festijn nu voorbij
maar verder werkt t goed.....