Om te beginnen wou ik ff zeggen ik heb de hele GoT afgezocht en er staat gaan oplossing voor dus doe er niet meteen een Slotje op!:?
Door Alpine - zondag 26 augustus 2001 16:48
-----------------------------------------------------------
Je moet in de Surround mixer bij 'Taak' (helemaal boven in dat venster) 'Watch Movie' kiezen. En Movie mode aanzetten. Er komt daarna ook geluid uit de Center Speakers.
dit had ik gevonden, en onder win98 deed ie het perfect, had mooi geluid uit mijn center, nu heb ik als OS win xp en werken de driver van de cd niet dus kan ik Surround Mixer ook niet van de cd instaleren. Nou heb ik Xp driver gedownload van:
http://www.creative.com/support/files/download.asp?reg=1&OS=XP&prod=live51plat&select=Get+Files
daar zit drivers bij, audioHQ en surround mixer, ik dacht hehe eindijk
maar ja ga ik na het instaleren naar surround mixer is de lijst mijn "taak" en "present" helemaal leeg
. dus kan ik ook niet "watch movie" aanzetten. de vraag:
HOE kan ik, of waar kan ik die files vandaan halen voor in de lijst "taak" want eerst had ik een hele lijst met opties nu nix
er moeten toch meer mensen zijn met dit probleem!! oke alvast bedankt, want ik wil weer dvd's kijken met 5.1 sound!
Door Alpine - zondag 26 augustus 2001 16:48
Je moet in de Surround mixer bij 'Taak' (helemaal boven in dat venster) 'Watch Movie' kiezen. En Movie mode aanzetten. Er komt daarna ook geluid uit de Center Speakers.
dit had ik gevonden, en onder win98 deed ie het perfect, had mooi geluid uit mijn center, nu heb ik als OS win xp en werken de driver van de cd niet dus kan ik Surround Mixer ook niet van de cd instaleren. Nou heb ik Xp driver gedownload van:
http://www.creative.com/support/files/download.asp?reg=1&OS=XP&prod=live51plat&select=Get+Files
daar zit drivers bij, audioHQ en surround mixer, ik dacht hehe eindijk
HOE kan ik, of waar kan ik die files vandaan halen voor in de lijst "taak" want eerst had ik een hele lijst met opties nu nix