Toon posts:

Sblive5.1+DTT2200 onder XP(staat nog niet op GoT!)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om te beginnen wou ik ff zeggen ik heb de hele GoT afgezocht en er staat gaan oplossing voor dus doe er niet meteen een Slotje op!:?

Door Alpine - zondag 26 augustus 2001 16:48

-----------------------------------------------------------
Je moet in de Surround mixer bij 'Taak' (helemaal boven in dat venster) 'Watch Movie' kiezen. En Movie mode aanzetten. Er komt daarna ook geluid uit de Center Speakers.

dit had ik gevonden, en onder win98 deed ie het perfect, had mooi geluid uit mijn center, nu heb ik als OS win xp en werken de driver van de cd niet dus kan ik Surround Mixer ook niet van de cd instaleren. Nou heb ik Xp driver gedownload van:
http://www.creative.com/support/files/download.asp?reg=1&OS=XP&prod=live51plat&select=Get+Files

daar zit drivers bij, audioHQ en surround mixer, ik dacht hehe eindijk :) maar ja ga ik na het instaleren naar surround mixer is de lijst mijn "taak" en "present" helemaal leeg :(. dus kan ik ook niet "watch movie" aanzetten. de vraag:

HOE kan ik, of waar kan ik die files vandaan halen voor in de lijst "taak" want eerst had ik een hele lijst met opties nu nix :'( er moeten toch meer mensen zijn met dit probleem!! oke alvast bedankt, want ik wil weer dvd's kijken met 5.1 sound!

Verwijderd

Topicstarter
iemand, waarom lees of reageerd niemand, zo saaie titel
kom op help me out!

Verwijderd

Hmm raar probleem.

Heb je al geprobeerd om alle geluidssoftware weg te halen, dus ook je drivers voor je soundblaster. En dan alles opnieuw te installeren?

Verwijderd

Topicstarter
yep, maar ik had eerst de driver van de cd geinstleerd maar dan gaat winxp helemaal flippen, dus toen die driver en programma's weggehaald, moest! en de drivers voor xp geinstaleerd van die url. maar bij surr mixer nix in lijstje.

Verwijderd

je kunt dan het beste powerdvd XP installen, en dan kiezen voor de 6 speaker optie, dit werkt bij mij perfect... inclusief de center speaker

Verwijderd

Topicstarter
he thx, maar heb je ook een url waar ik powerdvd XP kan downloaden, (en dan geen demo versie)?!

Verwijderd

contact me private :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 december 2001 12:27 schreef U-Ron het volgende:
contact me private :)
haha geen url:(, kom op of ik kijk wel ff op Kazaa!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:35
Op maandag 10 december 2001 16:09 schreef -_SuPeRiOr_- het volgende:

[..]

haha geen url:(, kom op of ik kijk wel ff op Kazaa!
Gewoon die update van creative downloaden, en dan powerdvd xp 4.o en dan ff in pwdvd aangfeven SPDIF, en in je mixer bij geavanceerd aangeven, decode ac3, maar dat staat standaard al an, en klaar...

KASSA! , en het werkt !

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

-_SuPeRiOr_-: vragen naar illegale zaken is not done, lees de FAQ! Dit kost je een Officiële Waarschuwing.

U-Ron: niet schijnheilig warez aanbieden alsjeblieft, ik heb het genoteerd, volgende keer kost je dat een OW, dus denk volgende keer ff na, ok? :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Topicstarter
oops sorry, ja vergeten ik dacht niet na, maar het is al gelukt, uh ik heb hem zeg maar "gekocht" :)

en bedankt voor de oplossing! het werkt goed!

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:24

The.Force

*Bauer Addict

moet je als je 5.1 sound wil hebben, het dan op 5.1 of spdif bij windvd/powerdvd staan
ofgewoon dolbysurround (maar je krijgt dan geen center)

of/en watch movie mode aanzetten of is 1 van beide genoeg?

Ps; ik heb m'n dvd-rom met een gewoon audiokabeltje verbonden met m'n 5.1 kaart of moet dit zo'n speciaal spdif kabeltje zijn?

System Specs!

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:24

The.Force

*Bauer Addict

iemand? ;(

System Specs!

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Op maandag 10 december 2001 18:20 schreef The.Force het volgende:
moet je als je 5.1 sound wil hebben, het dan op 5.1 of spdif bij windvd/powerdvd staan
ofgewoon dolbysurround (maar je krijgt dan geen center)
----------------------------------------------------------
NEE OP spdif WANT 5.1 WERKT NIET(vraag niet waarom maar is gewoon zo), EN DOLBY SUROUND= FOUR POINT SUROUND = 4 SPEAKERS DUS GEEN CENTER!
[quote]
of/en watch movie mode aanzetten of is 1 van beide genoeg?
1 VAN BEIDE IS GENOEG ENIGSTE IS DAT BIJ SURR. MIXER EN DAN "WATCH MOVIE" KRIJG JE MET ALLES GELUID UIT AL JE SPEAKERS, MET WINDVD/POWERDVD EN DAN OP "SPDIF MODE" ZETTEN KRIJG JE ALLEEN GELUID UIT AL JE BOXEN TIJDENS HET KIJKEN VAN EEN DVD(DIT LAATSTE IS AAN TE RADEN, MET MUZIEK IS 4 BOXEN MOOIER).
----------------------------------------------------------
[quote]
Ps; ik heb m'n dvd-rom met een gewoon audiokabeltje verbonden met m'n 5.1 kaart of moet dit zo'n speciaal spdif kabeltje zijn?
NEE DAT HOEFT NIET, TEMINSTE ZOVER IK WEET, DIE VAN MIJ OOK GEWOON MET ZO'N AUDIOKABELTJE VERBONDEN EN IK HEB DAN GEKOZEN VOOR MET POWERDVD, HET OP spdif MODE TE ZETTEN EN DAT WERKT PERFECT, DUS GEWOON PROBEREN ZOU IK ZEGGEN, WERKT HET NIET WEET JE GENOEG. :)
Pagina: 1