k7t turbo en sb live, aan te raden?

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb een msi k7t turbo en ik wil binnenkort een andere geluidskaart kopen (heb nu nog onboard sound en ik wil iets beters). Is het aan te raden om een SB live te nemen? In het verleden waren er veel problemen met die via 686B chipset icm. een SB Live.. kan ik daar ook nog problemen mee krijgen? Of was dit alleen bij de eerste examplaren? Ik heb het mobo gekocht in augustus en de biosversie is van 15 juni 2001.
Of is het echt af te raden dat ik een live koop :?

Verwijderd

Nou, ik heb dus ook een MSI K7T Turbo van rond die tijd, ondertussen natuurlijk wel met de nieuwste bios. Ik heb daar vanaf het begin al een SBlive in gehad en daar nooit een probleem mee gehad.. Dus gewoon doen zou ik zeggen >:)

Verwijderd

Gaat perfect niks geen problemen mee gehad :)

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
neem een Terratec DMX x-fire 1024 :P

• Palomar
  • Niet online
Op zondag 09 december 2001 13:09 schreef Hielkej het volgende:
neem een Terratec DMX x-fire 1024 :P
zat ik ook aan te denken.. maar heeft die kaart een beetje goede driverondersteuning? (winxp, linux etc. ook in de toekomst?).. ik wil nu nl. een bekend merk met goede support omdat ik al verscheidene geluidskaarten heb gehad waar geen goede driversupport meer voor was voor nieuwe OS'en :(

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
WinXP nu wel, linux weet ik niet.

• Palomar
  • Niet online
zie net dat de nieuwe audigy ook niet meer zo duur is (210 piek).. deze heeft toch iig geen last van die 686B bug?

zit nu wel te twijfelen, SB live, AUdigy of Terratex DMX :? :? aargh....

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Hier doet ie t perfect hoor, no probs en SBLive! rulez! :P

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
Sb live had dacht ik weinig / geen problemen met MSI boarden. Maar een audigy is wel 2x zo duur :) maar is wel :9~ :9

• Palomar
  • Niet online
ik denk dat ik toch maar voor de audigy ga.. bij mycom is ie maar iets van 170 piek :) En dan heb ik weer het nieuwste van het nieuwste :Y)

• Palomar
  • Niet online
heb inmiddels een live 5.1 gekocht (audigy was bij verschillende zaken niet op voorraad..)

die live doet het vooralsnog perfect.. geen vage bugs oid gehad :)
Pagina: 1