Slecht idee... Hoe laat?
ik mag UTFS niet meer zeggen dus, alle tweakers moeten netjes reageren van ome phreak dus hier een linkje naar de FAQ:
[topic=324186/1/25]
[topic=324186/1/25]
Verwijderd
Het lijkt me wel handig als je het merk en type van je koeler even post .. en over de overclockbaarheid valt weinig te zeggen.. gewoon proberen!
Ik had eerst een coolermaster koelertje van 34 gulden. Mijn XP 1800+ draaide stabiel op 1700Mhz. Nu met waterkoeling op 1775. Maar dat draait net een uurtje ofzo.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Geen idee welk merk. De site gaf geen merknaam bij de koeler.Op Sunday 09 December 2001 13:53 schreef n0va^ het volgende:
Het lijkt me wel handig als je het merk en type van je koeler even post .. en over de overclockbaarheid valt weinig te zeggen.. gewoon proberen!
Slecht idee... Hoe laat?
Verwijderd
Koelertje van 4 tientjes is prima, zal wel een coolermaster zijn. Als je een beetje goede kast hebt dan wordt de cpu stressed zo'n 50C
Overklokken??? hmm, wat wil je er mee bereiken?
snelheidswinst? 10-15% merk je niet eens.
Verwijderd
Tja, wij zitten hier toch niet voor niets bij de Gathering of TweakersOp Sunday 09 December 2001 23:27 schreef TAGAEON het volgende:
Verwijderd
i know, i know, maar 10-15% is gewoon niet interessant.
dat betekent op een 1700mhz komt er een 170mhz bij.
Dat is totaal niet merkbaar qua prestaties.
Is alleen leuk om te boasten bij tweakers.
Verwijderd
Ach, is erg subjectief hoor... ik ben blij met elke minuut tijdwinst voor het berekenen van een WU van SETI@HOMEOp Sunday 09 December 2001 23:30 schreef TAGAEON het volgende:
overklokken is technisch pas interessant bij een snelhiedswinst van min. 50%
Okee dan. Dan laat ik die 1900 standaard. Heeft iemand van jullie ervaring met de HQ08 kast van Aopen? Hij lijkt me erg functioneel.
Slecht idee... Hoe laat?
Hier heb ik maar 1 ding op te zeggen
Alle kleine beetjes helpen
Alle kleine beetjes helpen
Verwijderd
toch.Op Sunday 09 December 2001 23:32 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
[..]
Ach, is erg subjectief hoor... ik ben blij met elke minuut tijdwinst voor het berekenen van een WU van SETI@HOME
Lol. Ik had mijn Duron 800 eens op 850 gezet en dat scheelde me 300 3dmarks in 2000.Op Sunday 09 December 2001 23:30 schreef TAGAEON het volgende:
i know, i know, maar 10-15% is gewoon niet interessant.
Als ik um op 950 zette scheelde me het ook maar 300 3dmarks ten opzichte van de 800Mhz, maar dat is niet terzake
Signature
Verwijderd
prima kast. ruimte genoeg en redelijk koel te houdenOp Sunday 09 December 2001 23:32 schreef GSX-MAN het volgende:
Okee dan. Dan laat ik die 1900 standaard. Heeft iemand van jullie ervaring met de HQ08 kast van Aopen? Hij lijkt me erg functioneel.
Verwijderd
mij gaat het om werkelijke ervaring en niet om een scorelijstje uit een test.Op Sunday 09 December 2001 23:36 schreef NukeZz het volgende:
[..]
Lol. Ik had mijn Duron 800 eens op 850 gezet en dat scheelde me 300 3dmarks in 2000.
Als ik um op 950 zette scheelde me het ook maar 300 3dmarks ten opzichte van de 800Mhz, maar dat is niet terzake
Ik denk dat ik uiteindelijk een coaxiale cooler ga bestellen. Je weet wel, zo'n orb. Ze zien er zo cool uit. Hmmmm, dan moet ik plexiglas in die Aopen gaan aanbrengen.....
Slecht idee... Hoe laat?
Met het overklokken van mijn videokaart haalde ik 300 3dmarks meer, Met cpu overklok 200 3dmarks meer toch weer 500 3dmarks. toch weer 8,3% d8 ik van mijn totaal score 
En in quake 3 is hij ook veel sneller
En in quake 3 is hij ook veel sneller
ben ik ook mee bezigOp Sunday 09 December 2001 23:38 schreef GSX-MAN het volgende:
Ik denk dat ik uiteindelijk een coaxiale cooler ga bestellen. Je weet wel, zo'n orb. Ze zien er zo cool uit. Hmmmm, dan moet ik plexiglas in die Aopen gaan aanbrengen.....
zo'n raampje dan
michaelkrijgsman@hotmail.com MSN
Maar ja, ik koop zo'n hoerig rood MSI-moederbord. En die wil ik eigenlijk niet te vaak zien.
Slecht idee... Hoe laat?
vet man!!Op Sunday 09 December 2001 23:43 schreef GSX-MAN het volgende:
Maar ja, ik koop zo'n hoerig rood MSI-moederbord. En die wil ik eigenlijk niet te vaak zien.
ff een blauwe Hercules
en modden man echt leuk om te doen, paar strakke fans erin
helemaal top
Heb al een blauwe Hercules.Op Sunday 09 December 2001 23:45 schreef PPanic het volgende:
[..]
vet man!!
ff een blauwe Hercules![]()
en modden man echt leuk om te doen, paar strakke fans erin
helemaal top![]()
![]()
![]()
Nu nog een zwarte Creative....
Slecht idee... Hoe laat?
overklokken is initieel het best merkbaar met benchmarks, in de praktijk valt een winst van 15% best wel tegen, maar zet je cpu eens 15% terug, dan merk je ineens wel hoeveel het verschil is.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Pagina: 1