Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Genie.nl eMail -> SMS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me hier nu voor opgegeven maar als ik een mailtje stuur wat langer is dan ong 140 tekens krijg ik tekens als: !@#%$~@#!@#@!@!!@@@ en dat is alles. kan ik iets instellen in outlook ofzo waarmee je alle berichten langer dan zoveel tekens apart laat sturen? ik laat nu namelijk al mijn gewone mail doorsturen naar usrname@sms.genie.nl

Verwijderd

Op Sunday 09 December 2001 12:23 schreef CrushieBoy het volgende:
Ik heb me hier nu voor opgegeven maar als ik een mailtje stuur wat langer is dan ong 140 tekens krijg ik tekens als: !@#%$~@#!@#@!@!!@@@ en dat is alles. kan ik iets instellen in outlook ofzo waarmee je alle berichten langer dan zoveel tekens apart laat sturen? ik laat nu namelijk al mijn gewone mail doorsturen naar usrname@sms.genie.nl
Het beste wat ik kan bedenken is een bericht-regel dat het bericht niet groter mag zijn dan 1kb.

Trouwens: bij mij smst ie gewoon leesbaar het eerste deel van het bericht, tot de ca. 140 tekens-grens. Hij stuurt trouwens wel altijd een 2e bericht met alleen het onderwerp: heel vaag. :?