Hallo wie weet het ik heb de pc uitvoering van harry potter hoe versla ik de professor bij de spiegel ik gooi 3 pilaren op hem dan maak hij de 4'de kapot en dan hoe verder
Je moet er voor zorgen dat de vuurballen van de professor in de spiegel worden weerkaatst, zodat ze hem zelf raken.
Door een toverspreuk op de spiegel los te laten draait deze daarvoor de goede kant op.
Door een toverspreuk op de spiegel los te laten draait deze daarvoor de goede kant op.
[DPC] help conquer cancer @ WCG
Verwijderd
Het niveau is hier toch echt bedroevend laag aan het worden, heeft niemand meer van punten en komma's gehoord? Toch de normaalste zaak van de wereld, ff een tekstje leesbaar maken?
sjonge als het nou om hele lappen text ging ja dan had je gelijk maar deze kleine stukjes kun je toch wel gewoon lezen het valt op dat er steeds meer gezeurd word over wel of geen leestekens om een text leesbaar te maken en in sommige gevallen is dat ook wel correct maar als je je eigen al druk gaat maken om deze kleine stukies is het einde echt zoek imho leer eerst zelf goed schrijven en lezen en heb daarna maar eens commentaar op de schrijfwijze van anderen trouwens hou dat commentaar maar voor je en reageer gewoon ontopic of discuseer gewoon mee maar ga asjeblieft niet iedere keer zeuren over die gramaticaOp maandag 10 december 2001 14:54 schreef 007 het volgende:
Het niveau is hier toch echt bedroevend laag aan het worden, heeft niemand meer van punten en komma's gehoord? Toch de normaalste zaak van de wereld, ff een tekstje leesbaar maken?
Verwijderd
Ik kan hier dus echt totaal nix wijs uit worden hoor.Op maandag 10 december 2001 15:01 schreef Mataraty het volgende:
sjonge als het nou om hele lappen text ging ja dan had je gelijk maar deze kleine stukjes kun je toch wel gewoon lezen het valt op dat er steeds meer gezeurd word over wel of geen leestekens om een text leesbaar te maken en in sommige gevallen is dat ook wel correct maar als je je eigen al druk gaat maken om deze kleine stukies is het einde echt zoek imho leer eerst zelf goed schrijven en lezen en heb daarna maar eens commentaar op de schrijfwijze van anderen trouwens hou dat commentaar maar voor je en reageer gewoon ontopic of discuseer gewoon mee maar ga asjeblieft niet iedere keer zeuren over die gramatica
Verwijderd
GrammaticaOp maandag 10 december 2001 15:01 schreef Mataraty het volgende:
[..]
sjonge als het nou om hele lappen text ging ja dan had je gelijk maar deze kleine stukjes kun je toch wel gewoon lezen het valt op dat er steeds meer gezeurd word over wel of geen leestekens om een text leesbaar te maken en in sommige gevallen is dat ook wel correct maar als je je eigen al druk gaat maken om deze kleine stukies is het einde echt zoek imho leer eerst zelf goed schrijven en lezen en heb daarna maar eens commentaar op de schrijfwijze van anderen trouwens hou dat commentaar maar voor je en reageer gewoon ontopic of discuseer gewoon mee maar ga asjeblieft niet iedere keer zeuren over die gramatica
Pagina: 1