Eerst Tweakers, dan shoppen. Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Na het Unreal Tournament

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Mijn probleem is dat elke keer wanneer ik klaar ben met het spelen (al of niet Internet) van UT, mijn pc heel erg traag
wordt: vb.explorer opent traag kortom alles wordt erg traag.
Weten jullie wat er aan de hand is? Dus het probleem doet zich voor altijd NA het afsluiten van UT.
Heb ook alle patches.Alles draait moeiteloos.
Alvast bedankt...

*******Get the Job done but do not get the job went*****

KublaiKhan
PIII 600,Diamond Viper2,327MB werkgeh.en natuurlijk Wanadoo
Premium (ping=60 bij assaultserver NIL):Y)

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-11 19:28
lijkt erop dat op de een of andere manier UT in je geheugen blijft hangen. Je kan proberen met een speciaal progje je memory leeg te gooien, ik d8 dat het memspeed heette.

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-11 23:46

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

Switch es een keer van resolutie na het afsluiten van unreal... heb ook een viperII en heb er ook een keer probs mee gehad... :S

Specs | Audioscrobbler

Verwijderd

Ja idd.. het probleem lijkt mij ook dat het in je geheugen blijft hangen... op deze site ( http://www.memturbo.com/ ) ken je het progie downen en je ram leeghalen nou veel plezier ermee :)

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:49

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik neem aan dat je dus win9X versie hebt? die heeft nog niet de functie om geheugen vrij te maken nadat je iets afsluit dus een groot spel zoals UT houdt het allemaal in beslag

dus of installeerd memturbo en ga constant maar wa defragmenteren |:(

of installeerd win2k of winXP
(winXp is snelste met games)

Verwijderd

Druk es ff voor de gein op de drie druk bezetste toetsen van je toetensenbord dus CTRL-ALT-DEL... kijken of daar nog iets te vinden wat very bad is ... :7 :7

Dit turkje sorry typfout trukje werkt bij wel eens dan sluit ik alles af t/n explorer en die andere...

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 11:01 schreef frenkpie het volgende:
ik neem aan dat je dus win9X versie hebt? die heeft nog niet de functie om geheugen vrij te maken nadat je iets afsluit dus een groot spel zoals UT houdt het allemaal in beslag

dus of installeerd memturbo en ga constant maar wa defragmenteren |:(

of installeerd win2k of winXP
(winXp is snelste met games)
BTW win2k doet het ook zeer lekker als je de 2 service packs en dx8.1 en neueste det drivers hebt

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:49

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op maandag 10 december 2001 11:05 schreef mauricelogtje het volgende:

[..]

BTW win2k doet het ook zeer lekker als je de 2 service packs en dx8.1 en neueste det drivers hebt
hier was winXP ietsjes sneller dan win2k sp2 + dx8.1

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op maandag 10 december 2001 18:25 schreef frenkpie het volgende:

[..]

hier was winXP ietsjes sneller dan win2k sp2 + dx8.1
en hier doen meer gamez het op Windows XP. :)

🌞🍃

Pagina: 1