Pak je rust!
Die heb ik een tijdje in mijn pc gehad, maar er heel snel weer uitgehaald omdat hij constant tikjes door het geluid gaf (zowel in spellen als mp3). Schijnt dat dit een kwaal is van alle philips kaarten las ik in test in een pc tijdschrift, weet alleen niet meer welke (nee.. niet in computer idee
)
Alleen heeft verder niemand dr last vanOp zondag 09 december 2001 14:28 schreef uVo het volgende:
Die heb ik een tijdje in mijn pc gehad, maar er heel snel weer uitgehaald omdat hij constant tikjes door het geluid gaf (zowel in spellen als mp3). Schijnt dat dit een kwaal is van alle philips kaarten las ik in test in een pc tijdschrift, weet alleen niet meer welke (nee.. niet in computer idee)
De Philips kaarten staan juist goed bekend en denk je echt dat ze een geluidskaart op de markt brengen die constant tikken geeft
hmm, maar qua geluids kwaliteit zit het wel goed?
Pak je rust!
Lol, het past wel bij de naam van de kaart..Op zondag 09 december 2001 16:21 schreef Hyperbird het volgende:
[..]
Alleen heeft verder niemand dr last van
De Philips kaarten staan juist goed bekend en denk je echt dat ze een geluidskaart op de markt brengen die constant tikken geeft
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Verwijderd
Ik heb de Acoustic Edge en ik wil voorlopig geen nieuwe. Geluidskaart is echt supergoed van deze kaart, en dta van die tikken heeft natuurlijk een hele andere oorzaak dat de kaart zelf.
ik heb hem besteld
ik zeg het wel als ie binnen is 
edit:
Hoe moet ik die tikkjes nu voorstellen?? als jitter bij een beschadigde cd?
Hoe moet ik die tikkjes nu voorstellen?? als jitter bij een beschadigde cd?
Pak je rust!
Het schijnt wel nuttig te zijn om een heatsink op de DSP te plakken
lees ik net.
verbeter ik net.
toffe kaarten die flipsjes. vooal QSSM maakt bij mij veel indruk
lees ik net.
verbeter ik net.
toffe kaarten die flipsjes. vooal QSSM maakt bij mij veel indruk
diskeltische lurker
Ik heb een Philips Seismic Edge (5.1 variantje) en ben er echt wel tevreden over. Alleen sinds ik nieuwe drivers heb geïnstalleerd wil hij wel eens gaan kraken
, maar alleen bij MP3tjes. Met de oude drivers nooit nergens last van gehad. Ik denk dat ik de oude drivers er maar weer op zet.
Maar verder is het een heel tof kaartje met een (voor mij) goede geluidskwaliteit.
Maar verder is het een heel tof kaartje met een (voor mij) goede geluidskwaliteit.
Geen drivers updaten als er niets gefixt is, of handige nieuwe features bijgekomen zijn, of CPU-load behoorlijk verminderd wordt. Dat is een beetje mijn mening over het klooien met nieuwe drivers.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Pagina: 1