game wheel

Pagina: 1
Acties:

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-01 22:20
ik weet niet of ik dit nu hier moet plaatsen of bij WOS, maar ik kan in spelletjes mijn scrolwheel niet gebruiken voor het wisselen van wapens. Ik kan in de settings van RTCW zelf niet mousewheel up of down selecteren, want als ik scroll herkent ie dat niet. Nou was er voor win 98, me en nt een patch voor, maar voor xp kan ik die nergens vinden! Is voor xp ook zo'n patch nodig??

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-01 11:16
Ik gok dat je een logitech muis hebt en de Mouseware geinstalleerd hebt. Zo ja, de-installeren, zo nee, dan weet ik het niet :D

Verwijderd

Is dat alleen op te lossen door mouseware te de-installen?

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:44

Fuelke

Forza Ferrari

Nee hoor, als je over een Logitech muis beschikt is dat op te lossen met een klein proggietje, staat op de site van Logitech: "MOUSE REGISTRY FILE FOR GAMERS" kan geen pad opgeven, want dat is afhankelijk van jouw type muis en je OS

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Zie dit draadje :)

[topic=212734/1/40]

• Interstice
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

Op zondag 09 december 2001 11:16 schreef Lampie het volgende:
Ik gok dat je een logitech muis hebt en de Mouseware geinstalleerd hebt. Zo ja, de-installeren, zo nee, dan weet ik het niet :D
Ja dat moest ik jou ook eerst vertellen lamp!!!

Doe nou niet alsof je zo'n super tweaker bent LOLz

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Wat doet dat ertoe? Het gaat erom dat de topicstarter geholpen wordt, niet door wie hij geholpen wordt.

Als Lampje de topicstarter probeert te helpen is daar nix mis mee. Als jij je dan beledigd voelt maak je maar eens nieuwe topic aan, want of hij het nou van jou heeft of niet, dat boeit de topicstarter niet.

• marsian
inderdaad!

maar ff voor de duidelijkheid: ik heb win xp, en ik maakte onder win 98 gebruik van die patch, maar die kan ik nie vinden voor win xp. Ik vraag me af of die nodig is voor xp, of dat er wat anders aande hand is.

• Interstice
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

Op Sunday 09 December 2001 15:01 schreef Yokozuna het volgende:
Wat doet dat ertoe? Het gaat erom dat de topicstarter geholpen wordt, niet door wie hij geholpen wordt.

Als Lampje de topicstarter probeert te helpen is daar nix mis mee. Als jij je dan beledigd voelt maak je maar eens nieuwe topic aan, want of hij het nou van jou heeft of niet, dat boeit de topicstarter niet.
Nee dit er tussendoor gooien das lekker wou je zeggen pffff. Maak je toch niet zo druk...

Wat ik probeer te zeggen is dat als lamp het niet gezegd had ik dat had gedaan.

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• marsian
Op Sunday 09 December 2001 11:16 schreef Lampie het volgende:
de-installeren?? niet opnieuw installen daarna??

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-01 11:16
Op Sunday 09 December 2001 19:42 schreef marsian het volgende:

[..]

de-installeren?? niet opnieuw installen daarna??
Nee gewoon verwijderen zeg maar.

[@ Interstice mode]
Doe es niet zo irritant.
[/@ Interstice mode]

Verwijderd

Op Sunday 09 December 2001 17:40 schreef marsian het volgende:
inderdaad!

maar ff voor de duidelijkheid: ik heb win xp, en ik maakte onder win 98 gebruik van die patch, maar die kan ik nie vinden voor win xp. Ik vraag me af of die nodig is voor xp, of dat er wat anders aande hand is.
Ik heb die van W98 gewoon gebruikt in XP en het werkt.

• marsian
ok!! werkte bij mij ook!! thanks!
Pagina: 1