Ik ga een nieuwe kast bouwen. Waar kan ik plexiglas kopen voor een goede prijs?
Anoniem: 6040
Praxis,gamma etc meestal NIET
meestal alleen 3mm en weten ze er nauwlijks wat van af...
meestal alleen 3mm en weten ze er nauwlijks wat van af...
Anoniem: 28739
ik heb gewoon bij boss gevraagd of ze nog wat over hadden geen rooie cent aan uitgegeven
ik heb het bij de formido weg
daar hadden ze 6 en 4mm
daar hadden ze 6 en 4mm
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Bij de gamma wel vanaf 0.5 bij 1m voor 21 gulden
FIXIT: 2x 100 bij 200 bij 4 dik. 2,50. Aardige mensen. Ik voroeg of het op de millimeter nauwkeurig kon en anders maar wat groter. Ik had 2x 75 bij 95 nodig. Krijg ik dit
Hummmm...... plexiglas krast erg snel en kan dof worden. Ik laat een stukje glas maken, 30 bij 40 ofzo, met een grijs tintje en voorgeboorde gaten. Daarna word het gehard.
Nu nog iemand vinden die zin heeft om een raam te laser-cutten in een Lian-Li PC-70.
Nu nog iemand vinden die zin heeft om een raam te laser-cutten in een Lian-Li PC-70.
Anoniem: 4179
Bij de praxis krijg je ACRYL-GLAS !!!
STRONT-SPUL !! Is zo dun ( 2 mm ) en dikke hebben ze niet en het is ook nog HEEEEEEEEL flexible !!
Jah wat wil je met die dikte.....
Maare er is ook niet iets anders hiero in de buurt
..
OW jah FORMIDO !!
( eff wachten totdat ik rijbewijs heb
)
STRONT-SPUL !! Is zo dun ( 2 mm ) en dikke hebben ze niet en het is ook nog HEEEEEEEEL flexible !!
Jah wat wil je met die dikte.....
Maare er is ook niet iets anders hiero in de buurt
OW jah FORMIDO !!
( eff wachten totdat ik rijbewijs heb
Ik heb bij de gamma Lexaan gehaald. Vet stevig spul. Veel krasbestendiger dan plexiglas. Ik heb de 3mm variant, maar ze hebben ook 5mm. Het is iets duurder dan plexi, maar dan heb je ook wat
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Heeft er al iemand met Lexaan een kast gebouwd?
Weet iemand voorbeelden van plexiglas kasten? Met plannen eventueel!
Ik heb er al enkele voorbij zien komen en natuurlijk al bij Virtual Hideout gekeken. Zijn er nog meer?
Weet iemand voorbeelden van plexiglas kasten? Met plannen eventueel!
Ik heb er al enkele voorbij zien komen en natuurlijk al bij Virtual Hideout gekeken. Zijn er nog meer?
Ik heb transparant PVC 4mm dik, gratis op m'n werk gekregen. Het is zeeeeeeer licht getint en dat ziet er best ruig uit. (een beetje blauw/grijzig, heel lichtjes, je ziet het bijna niet).
Erg ligt nog superveel, mischien kan ik wel wat regelen voor een prikkie
Erg ligt nog superveel, mischien kan ik wel wat regelen voor een prikkie
Waar kan je gekleurd plexiglas krijgen?
Gewoon doorzichtig vind ik niet zo mooi, ik wil rookglas
Gewoon doorzichtig vind ik niet zo mooi, ik wil rookglas
Niet?
[Specs]
Anoniem: 42588
waar kan ik beginners-guide voor casemods vinden?
(ben nieuw in de branche
)
/edit meebie beetje offtopic ja /edit
Dank bij voorbaat
(ben nieuw in de branche
/edit meebie beetje offtopic ja /edit
Dank bij voorbaat
Anoniem: 21388
offtopic:
Zou het mooi zijn als je een gat in de zijkant van je case maakt, en daar aan de buitenkant een stuk (plexi)glas aan vast schroeft doormiddel van 4 bouten (in elke hoek 1). Zodat het (plexi)glas zichtbaar aan de buitenkant zit, en dat je ook geeen gezeur met raamrubber hebt enzo.
edit: dit idee dus

Zou het mooi zijn als je een gat in de zijkant van je case maakt, en daar aan de buitenkant een stuk (plexi)glas aan vast schroeft doormiddel van 4 bouten (in elke hoek 1). Zodat het (plexi)glas zichtbaar aan de buitenkant zit, en dat je ook geeen gezeur met raamrubber hebt enzo.
Zou het aan de binnenkant niet stukken mooier zijn? Glas met een zooi (mooie) bouten erin, dat heb ik in gedachten.Op maandag 10 december 2001 19:30 schreef Lomu het volgende:
offtopic:
[afbeelding]
Anoniem: 21388
Het lijkt mij wel wat om redelijk dik (plexi)glas te pakker en die met opvallende bouten aan de buitenkant te maken. Aan de binnenkant lijkt me nix omdat er dan zo'n gat tussenvalt. Ik denk dat als ik het ooit ga doen gewoon op de standaard case > raamrubber met H-profiel > plexiglas ga doen, maar dit vind ik zelf toch ook wel errug verleidelijk...Op maandag 10 december 2001 20:24 schreef TheManinBlack het volgende:
[..]
Zou het aan de binnenkant niet stukken mooier zijn? Glas met een zooi (mooie) bouten erin, dat heb ik in gedachten.
Hoe bedoel je een gat?
Je maakt hem toch direct aan de binnenkant vast, tegen de wand? Of zie ik iets over het hoofd?
Pagina: 1