Sinds een paar maanden kan ik mij euro teken niet meer gebruiken ik krijg dan een . (ik druk ctrl+alt+5 in) Daarvoor deed hij het wel. Wie kan mij helpen. Ik gebruik windoos 98.
BVD
BVD
Anoniem: 16243
Ik weet niet wat je met gr bedoeld. Maar normaal gesproken kan je een euro teken krijgen door ctrl+alt+5 in te drukken. Maar bij mij doet ie dat niet meer ( een paar weken geleden nog wel) en als ik bij Word symbool invoegen doe staat ie daar ook niet bij.Op zondag 09 december 2001 12:00 schreef Blizard het volgende:
alt gr + E
?! .. geeft bij mij .. of begrijp ik de vraag niet helemaal ?!
Alt gr is inderdaad de alt rechts naast de spatiebalk.Op zondag 09 december 2001 13:22 schreef MaTtHiJsZzZ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met gr bedoeld. Maar normaal gesproken kan je een euro teken krijgen door ctrl+alt+5 in te drukken. Maar bij mij doet ie dat niet meer ( een paar weken geleden nog wel) en als ik bij Word symbool invoegen doe staat ie daar ook niet bij.
Anoniem: 35232
zit je bij word symbool invoegen wel in het goeie lettertype te kijken? In Times New Roman hoort ie wel te zitten. Maar niet elke lettertype heeft Euro ondersteuningOp zondag 09 december 2001 13:22 schreef MaTtHiJsZzZ het volgende:
[..]
Als ik bij Word symbool invoegen doe staat ie daar ook niet bij.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq