[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Ooit van een msg. editen gehoord zodat je niet 2x hoeft te posten
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
ik begrijp uit de temperatuur dat je geen peltier gebruikt?
dat is trouwens niet neerbuigend bedoeld ofzo, maar ik overweeg zelf ook waterkoeling te nemen (zonder peltier) en ik ben wel benieuwd naar de resultaten
dat is trouwens niet neerbuigend bedoeld ofzo, maar ik overweeg zelf ook waterkoeling te nemen (zonder peltier) en ik ben wel benieuwd naar de resultaten
blijkbaar niet, maar het zijn nette temperaturen. 
ik heb het hier ook net draaien en eindelijk goed mn proc 1600+ (1400@1627Mhz) 39C
edit: plop dan heb je hierbij dus ook mijn resultaat zonder peltier ook met een dangerden maze 2
ik heb het hier ook net draaien en eindelijk goed mn proc 1600+ (1400@1627Mhz) 39C
edit: plop dan heb je hierbij dus ook mijn resultaat zonder peltier ook met een dangerden maze 2
Verder heb ik een black ice radiateur met een delta 120mm @ 7 volt erop en een sicce nova (1300 l/u) pomp.
Dat mijn cpu nog wat warmer wordt is denk ik te verklaren doordat ik ook een waterblok op mijn chipset heb.
De temperaturen zijn allemaal bij 22 graden kamertemp, die ben ik nu al naar beneden aan het halen. Verwarming uit, truitje aan en testen maar.
p.s.: Ik weet hoe ik een message kan editen..............
Dat mijn cpu nog wat warmer wordt is denk ik te verklaren doordat ik ook een waterblok op mijn chipset heb.
De temperaturen zijn allemaal bij 22 graden kamertemp, die ben ik nu al naar beneden aan het halen. Verwarming uit, truitje aan en testen maar.
p.s.: Ik weet hoe ik een message kan editen..............
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
maze 1 op je chipset is dat niet een beetje overkill???
Hoe hebt jij dat waterblok dan bevstigd??
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Met de accuboor dwars dooe je mainboard heenOp zondag 09 december 2001 12:04 schreef ken het volgende:
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Ik gebruik ook een maze2 in combinatie met een coolingcube. Plaatjes zie je nog wel een keer voorbij komen waarschijnlijk. Een uitwendige Eheim pomp zorgt voor de circulatie.
OC-shop had niks anders op voorraad met de koppelingen aan de bovenkant, en de kosten vielen wel mee. Dit blok was 2 gulden duurder dan het blok wat niet paste bij mij met de foute aansluitingen aan de zijkant.Op zondag 09 december 2001 12:04 schreef ken het volgende:
Ik heb het bevestigd met Arctic Silver thermal adhesive.
Pagina: 1