Toon posts:

Digicam: Canon IXUS 300, Sony DCS-P5 of Sony F505v

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel heb ik een Sony F505v. Best dingetje maar ik denk er over om een andere digicam te kopen. Dit vooral vanwege het formaat. Ik wil eigenlijk een kleinere, eentje die je zo in broekzak steekt en dan overal en altijd mee kan nemen. Ik heb echter de reviews bekeken op www.dpreview.com en weet niet wat ik nou moet kiezen. De IXUS 300 met 2,1MP of de Sony DCS-P5 met 3,3MP, maar met een wat mindere lens.

Ik studeer architectuur dus fotografeer veel gebouwen en print foto's op normaal foto-formaat of op A4.

Graag wat advies van mensen met ervaring met deze digicams.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op zondag 09 december 2001 10:05 schreef AirTimeDMC-12 het volgende:
Momenteel heb ik een Sony F505v. Best dingetje maar ik denk er over om een andere digicam te kopen. Dit vooral vanwege het formaat. Ik wil eigenlijk een kleinere, eentje die je zo in broekzak steekt en dan overal en altijd mee kan nemen. Ik heb echter de reviews bekeken op www.dpreview.com en weet niet wat ik nou moet kiezen. De IXUS 300 met 2,1MP of de Sony DCS-P5 met 3,3MP, maar met een wat mindere lens.

Ik studeer architectuur dus fotografeer veel gebouwen en print foto's op normaal foto-formaat of op A4.

Graag wat advies van mensen met ervaring met deze digicams.
een goede tip is ook ff kijken op http://www.kieskeurig.nl heb je nog wat meer ervaringen

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

[topic=197979/1/25]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

[topic=197979/1/25]

Dit topic is gesloten.