Toon posts:

Monitor kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een een of andere ProView 15" monitor.. Ik zat een keer gewoon een beetje op GoT en ineens beel zwart en een zilveren streep bovenin (Niet helemaal bovenin). Ik zette mn pc uit en startte mn pc weer op. Zelfde.. Toen gaf ik er ff een klap tegen en hij deed het weer. Maar een tijdje geleden had ik weer hetzelfde en tot nog toe doet ie het nog niet. Klappen tegen gegeven aan alle kanten (niet te hard natuurlijk) enzo. Ligt in ieder geval niet aan de videokaart want ondertussen had ik een andere d'r in gezet (GF2 MX-400)..

Issie dood?

C-Yah!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Het kan zijn dat die monitor aan het overlijden is.
Hoe oud is dat ding eigenlijk?

Maar het kan ook door stof e.d. komen dat die strepen er zijn.
Maar het is niet aan te bevelen die monitor zelf schoon te maken als je daar geen ervaring mee hebt. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
Eh, hij is iets van 2 jaar oud.

Ok, ik zal wel eens kijken of ik iemand kan vinden die hem ff voor me wil schooonmaken :)

Verwijderd

hij is er mee bezig kapot te gaan ;) Mijn philips 105 S is daar ook mee bezig, die vertoont de mooiste kleuren ineens :) Gelukkig heb ik een sony 17'' trinitron :)
Maar hoe oud is die monitor van je nu?

Verwijderd

Op zondag 09 december 2001 09:58 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
Eh, hij is iets van 2 jaar oud.

Ok, ik zal wel eens kijken of ik iemand kan vinden die hem ff voor me wil schooonmaken :)
ah, ok, dan is het nog niet nodig dat hij nu al kapot gaat. Ga hem idd maar eens proberen te laten schoonmaken..

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

Op Sunday 09 December 2001 09:58 schreef ByMeS_Dy het volgende:
hij is er mee bezig kapot te gaan ;) Mijn philips 105 S is daar ook mee bezig, die vertoont de mooiste kleuren ineens :)
erm... ik heb die ook... ehm... hoe oud is die van jou dan :?
Ik hoop niet dat die van mij ook gaat beginnen... is een jaartje of 3 oud...
Wel laat ie zo nu en dan (vreemd genoeg altijd bij rocket arena (quake)) een hoge piep horen die ongeveer een minuut duurt, maar dit levert tot nu toe nog geen probs op :)

Ennehm.. ik heb dus GEEN sony 17'' trinitron als backup :P

Hoi

Pagina: 1