• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Ik heb gisteren DeDigitaleRevolutie gekeken en zag daar de dienst pixum. Hier kun je foto-albums op het net samenstellen. Dit heb ik al gedaan en het ziet er wel 'geinig' uit. Info van de foto's (instellingen) kun je hier ook bekijken. Wel handig als mensen willen zie hoe je de foto's hebt gemaakt.

Je kunt hier ook afdrukken bestellen van je foto's. Heeft iemand hier ervaring mee wat betreft de kwaliteit en service etc.?

Zie http://www.pixum.nl

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Niemand gehoord van Pixum?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Neuh :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 10:33

BaRF

bijna kerst

yep, gisteren mn 10 gratis fotos binnengehad, en ze zijn perfect!!! er schijnt wel 1 tot 2 mm van de randen afgehaald te zijn :? maar dat boeit niet, want de kwaliteit op het kodak papier is top!

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you