"Failure isn't about falling down, Failure is staying down"
Dit kan in principe niet fout gaan als je maar netjes alles leest bij het resizen in pm. Het is gewoon een kwestie van rustig alles even door lezen als het programma nieuw voor je is. En dan is het gewoon rustig de C:\ resizen zodat er een stukje vrij komt en van deze dan een partitie D:\ maken. (als je er meer wilt maak je d'r meer aan in de 3 gig die je over had)
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Zeker wezen stappen dat je nu nog wakker bent?
Had eigenlijk morgenochtend pas antwoord verwacht.
Maarre ok dan durf ik het wel aan denk ik. Zal ik het nu in het holst van de nacht nog ff fixen of morgen maar??
Anyway bedankt en als het gelukt is meld ik het.
Leon The Pro
Maarre ok dan durf ik het wel aan denk ik. Zal ik het nu in het holst van de nacht nog ff fixen of morgen maar??
Leon The Pro
Stappe wazz da?Op zondag 09 december 2001 04:01 schreef Leon_The_Pro het volgende:
Zeker wezen stappen dat je nu nog wakker bent?Had eigenlijk morgenochtend pas antwoord verwacht.
Maarre ok dan durf ik het wel aan denk ik. Zal ik het nu in het holst van de nacht nog ff fixen of morgen maar??Anyway bedankt en als het gelukt is meld ik het.
Leon The Pro
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Verwijderd
kun je nu doen hoor, tis maar 5 min. werk! Ik heb het vorige week ook voor het eerst gedaan, eitje!!
Gwoon rustig ff kijken hoe het moet en 't stelt eigenlijk nie zo veel voor nee.Op zondag 09 december 2001 04:03 schreef didaaf1 het volgende:
kun je nu doen hoor, tis maar 5 min. werk! Ik heb het vorige week ook voor het eerst gedaan, eitje!!
Ok dan...here we go...Als jullie voor morgenmiddag 1 uur nog niks van me gehoord hebben is het misgegaan en ben ik die pc opnieuw aan het installeren.
Leon The Pro
Leon The Pro
Verwijderd
Ik zei 5 min. geen uurOp zondag 09 december 2001 05:01 schreef Leon_The_Pro het volgende:
Ok het is gelukt! Iedereen bedankt voor de reacties en de opmerkingen! En nu lekker slapen. Tot later!
Groeten Leon The Pro
Viel wel mee he, tja ik moet ook altijd ff kijken hoor, maar ok het is je gelukt
Verwijderd
Leon, wil je stoppen met het steeds plaatsen van je naam onderaan elk topic. Dat is erg dubbel want je hebt hier ook gewoon een nick.Op zondag 09 december 2001 05:01 schreef Leon_The_Pro het volgende:
Ok het is gelukt! Iedereen bedankt voor de reacties en de opmerkingen! En nu lekker slapen. Tot later!
Groeten Leon The Pro
[topic=309815/1/100]
Dat doen alle newbies hier fout. Kunnen jullie niet een korte en bondige Faw maken waarin wordt beschreven wat wel en niet mag, het meot niet allemaal zo verspreid staan en de faq's van nu zijn veels te lang. Dat nodigt neit uit om te lezen.Op zondag 09 december 2001 06:50 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Leon, wil je stoppen met het steeds plaatsen van je naam onderaan elk topic. Dat is erg dubbel want je hebt hier ook gewoon een nick.
[topic=309815/1/100]
Verwijderd
ALs ie kort is dan beginnen ze te zeuren dat er niet instaat dat 'ding X' ook niet mag, want het staat niet in de FAQ dat het niet mag.Op Sunday 09 December 2001 11:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat doen alle newbies hier fout. Kunnen jullie niet een korte en bondige Faw maken waarin wordt beschreven wat wel en niet mag, het meot niet allemaal zo verspreid staan en de faq's van nu zijn veels te lang. Dat nodigt neit uit om te lezen.
Pagina: 1