Toon posts:

Kazaa patch ofzo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een Kazaa patch die er voor zorgt dat alleen user die files 'sharen' met minimaal 5Kb/s upload ofzo van jou mogen downloaden?

Ik word namelijk een beetje moe van al die leechers 9 van de 10 shared niks maar downloaden vrolijk 10files tegelijk van mijn comp (en vele andere comps). Ik word ook een beetje moe van dat elke keer controleren.

e-donkey is geen oplossing want e-donkey is tergend traag en je kunt nergens fatsoenlijk zoeken, de meeste server hebben maar een paar files waar je niks aan hebt.

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Kun je het maximum aantal uploads niet aanpassen in KaZaA? Of de uploadsnelheid beperken? Dat kan in Morpheus wel. En aangezien Morpheus bijna hetzelfde werkt als KaZaA...

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Op zondag 09 december 2001 02:31 schreef Ferdo het volgende:
Kun je het maximum aantal uploads niet aanpassen in KaZaA? Of de uploadsnelheid beperken? Dat kan in Morpheus wel. En aangezien Morpheus bijna hetzelfde werkt als KaZaA...
Yeah, maar dan kan jezelf ook maar beperkt leechen...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

gewoon filesharing uitzetten :?

Verwijderd

Op zondag 09 december 2001 02:33 schreef FoolZero het volgende:

[..]

das ook weer waar, maar ik heb bijvoorbeeld file sharing uitstaan en ik kan toch nog veel dl'en maar ik heb meerdere proggies draaien dus dat schiet dan wel beter op :)

• Ferdo

Ferdo

Op zondag 09 december 2001 02:33 schreef FoolZero het volgende:

[..]

Merk ik anders maar weinig van. :?

Je kunt (in Morpheus iig) zowel het aantal simultana up- als downloads aan banden leggen. Dus het aantal toegestane downloads hangt niet af van het aantal toegestane uploads.

Maar ik merk dat dat in KaZaA toch anders is, blijkbaar...

Audioscrobbler profile

Verwijderd

Op zondag 09 december 2001 02:38 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Merk ik anders maar weinig van. :?

Je kunt (in Morpheus iig) zowel het aantal simultana up- als downloads aan banden leggen. Dus het aantal toegestane downloads hangt niet af van het aantal toegestane uploads.

Maar ik merk dat dat in KaZaA toch anders is, blijkbaar...
merk je zelf ook weinig van maar het is wel zow.. zodra je op een server komt en je hebt b.v. linesharing uitstaan wordt je van die server gekicked :+

• Ferdo

Ferdo

Op zondag 09 december 2001 02:43 schreef mafiasven het volgende:

[..]

merk je zelf ook weinig van maar het is wel zow.. zodra je op een server komt en je hebt b.v. linesharing uitstaan wordt je van die server gekicked :+
Weet ik dat ook weer! ;)

Audioscrobbler profile

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik wil filesharing niet uit zetten aangezien ik graag ook mijn bijdrage lever, ik download -> dus mag er van mij gedownload worden.

Alleen ik wil geen leechers (mensen die dus zelf geen files sharen of dat niet toelaten, maar wel vrolijk van anderen downloaden)

Verwijderd

Op zondag 09 december 2001 02:57 schreef funksngrooves het volgende:
Nou ik wil filesharing niet uit zetten aangezien ik graag ook mijn bijdrage lever, ik download -> dus mag er van mij gedownload worden.

Alleen ik wil geen leechers (mensen die dus zelf geen files sharen of dat niet toelaten, maar wel vrolijk van anderen downloaden)
daarom hebben ze dat bij kazaa toch ook goed opgelost ?
leechers geven ze een mindere kans om "kwaliteits" spul te kunnen downen. ik geef eerlijk toe ik leech alleen al omdat de upload gewoon errug focked up is en ik daardoor me download vern**k :+
als ik 64 kb/s upload zou hebbben dan zou ik filesharing aan laten staan met 16 kb/s heeft dat echter geen nut imo

Verwijderd

Topicstarter
dubbel :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 december 2001 02:59 schreef mafiasven het volgende:

[..]

daarom hebben ze dat bij kazaa toch ook goed opgelost ?
leechers geven ze een mindere kans om "kwaliteits" spul te kunnen downen. ik geef eerlijk toe ik leech alleen al omdat de upload gewoon errug focked up is en ik daardoor me download vern**k :+
als ik 64 kb/s upload zou hebbben dan zou ik filesharing aan laten staan met 16 kb/s heeft dat echter geen nut imo
hoe werkt dit dan want ik snap niet helemaal waarom ik meer kan downloaden als ik uploads en downloads beide op 10 heb staan

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

Omdat die monopolistische eikels van @home , chello , etc.. ons geen upload gunnen... |:(

echt het gaat hier nog minimaal 5 jaar duren voordat men van die 16kb/s cap afkomt :(

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij hanteert hier niemand hetzelfde protocol, want wat hier alles met elkaar te maken heeft :?

Er word gezegd in deze thread dat Kazaa Morpheus whatever, verschil maakt tussen mensen die upload wel hebben aan staan en mensen die upload niet hebben aanstaaan?

Is dit waar?
Werkt dit ook?

En ik heb ook @home met 16KB/s up, ik download op volle snelheid en ik geef 10KB/s up. Ik zet kazaa uit als ik ga gamen.
Om mezelf te verdedigen waarom ik maar 10KB/s up geef. Simpel omdat ik ook nog wil surfen downloaden etc.
En of ik dan geen leecher ben?
Nee want mijn comp staat als ik lig te slapen of op mijn werk ben, mooi naar kazaa mensen te sturen terwijl mijn downloads dan allang klaar zijn.
Pagina: 1