Toon posts:

kabel werkt niet goed in explorer/msn

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar maanden geleden MSN 4.5 gedownload. Alles werkte goed, ik kon inloggen, chatten enz. Tot ik internet explorer opstartte. In de instellingen moet staan dat ie automatisch naar proxieinstellingen moet zoeken. Maar explorer wilde sinds de nieuwe msn toch verbinding maken met een telefoonlijn, dus hij deed totaal nix... Opera werkte wel...

Dus ik installeer explorer opnieuw via de kabel wanadoo cd, zoek via kazaa een setup van msn 3.6 en alles deed het weer.

Nou heb ik 2 problemen:

[1]
MSN blijft elke week zeuren of ik wil updaten
[2]
Dit is waarom ik deze topic start. Explorer is echt vreselijk sloom! Na een minuut wachten krijg ik de fout dat er geen internetverbinding is... :? Ik klik op opnieuw proberen, en na een paar MINUTEN is er eindelijk verbinding met de site. En dan nog duur het een paar minuten om de site te laden... En dat terwijl ik een cable wanadoo premium heb die gemiddeld met 60 kb/s download én Opera wel gewoon alles doet zonder zeuren...

Hoe graag ik ook zelf van alles wil proberen, dit is de pc van me vader, en mijn vader weet nog maar net hoe de favorieten werken....(zucht) Op deze pc staat windows 98 SE, en nou wil ik ff weten of andere mensen dit probleem ook hebben. Ik heb explorer al opnieue geinstalleerd, maar dat werkt niet. Ik wil ook proberen om een nieuwere IE te downloaden, maar nou weet ik niet of ik dan dezelfde problemen krijg als met MSN 4.5

Zijn er hier nog mensen die hetzelfde probleem hebben, of er een oplossing voor weten??

edit:

Ik heb al vaker een slotje gehad omdat de topictitel niet goed is....Is deze titel wel goed???

Verwijderd

Op zondag 09 december 2001 02:00 schreef --tID-- het volgende:

Dus ik installeer explorer opnieuw via de kabel wanadoo cd, zoek via kazaa een setup van msn 3.6 en alles deed het weer.

Nou heb ik 2 problemen:

[1]
MSN blijft elke week zeuren of ik wil updaten
dit probleem heb ik dus ook, zover ik weet is dit niet echt op te lossen jammer genoeg ;( en als t wel kan zou ik ook graag willen weten hoe :+
[2]

Dit is waarom ik deze topic start. Explorer is echt vreselijk sloom! Na een minuut wachten krijg ik de fout dat er geen internetverbinding is... :? Ik klik op opnieuw proberen, en na een paar MINUTEN is er eindelijk verbinding met de site. En dan nog duur het een paar minuten om de site te laden... En dat terwijl ik een cable wanadoo premium heb die gemiddeld met 60 kb/s download én Opera wel gewoon alles doet zonder zeuren...

Hoe graag ik ook zelf van alles wil proberen, dit is de pc van me vader, en mijn vader weet nog maar net hoe de favorieten werken....(zucht) Op deze pc staat windows 98 SE, en nou wil ik ff weten of andere mensen dit probleem ook hebben. Ik heb explorer al opnieue geinstalleerd, maar dat werkt niet. Ik wil ook proberen om een nieuwere IE te downloaden, maar nou weet ik niet of ik dan dezelfde problemen krijg als met MSN 4.5
iig zou ik ff een update downloaden van ie explorer mayb dat dat helpt.. heb je misschien ook iets van firewall aanstaan ofzo ?
edit:

Ik heb al vaker een slotje gehad omdat de topictitel niet goed is....Is deze titel wel goed???
topictitel is wel goed hoor ;) :+

Verwijderd

Topicstarter
iig zou ik ff een update downloaden van ie explorer mayb dat dat helpt.. heb je misschien ook iets van firewall aanstaan ofzo ?
[..]
Ik wil wel een update downloaden maar ik denk dat dat hetzelfde probleem gaat geven als MSN 4.5...
En mijn vader snapt nix van Opera, dus IE moet er 100% werkend op staan

Verwijderd

Topicstarter
oops dubbele post

Verwijderd

Op zondag 09 december 2001 02:17 schreef --tID-- het volgende:

[..]

Ik wil wel een update downloaden maar ik denk dat dat hetzelfde probleem gaat geven als MSN 4.5...
En mijn vader snapt nix van Opera, dus IE moet er 100% werkend op staan
je kan altijd terug dus t proberen is t waard ;) :+

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 december 2001 02:24 schreef mafiasven het volgende:

[..]

je kan altijd terug dus t proberen is t waard ;) :+
Dat is het allerlaatste wat ik wil proberen
Maar als er een andere mogelijke oplossing is, wil ik die eerst doen

Verwijderd

Op zondag 09 december 2001 02:25 schreef --tID-- het volgende:

[..]

Dat is het allerlaatste wat ik wil proberen
Maar als er een andere mogelijke oplossing is, wil ik die eerst doen
ow.. naja ik ga gewoon altijd veel dingen proberen en dan kom ik er vanzelf wel achter wat t is :+ :)
Pagina: 1