Toon posts:

Aliens versus Predator2 versus RTCW

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom zie ik zo weinig op de Forums over AVP2? Laat het grote publiek dan toch dit geweldige spel links liggen?

Ik heb inmiddels de eer en gelegenheid gehad allebei de games te spelen en moet zeggen dat qua sfeer, spanning, veelzijdigheid en ga zo maar door, RTCW het absoluut niet trekt bij AVP2! Ik krijg het idee dat RTCW niet helemaal af was toen het gepubliceerd werd. Daar komt ook nog het gezeik met de cdkeys bij, waar toch helaas teveel mensen last van hebben.

Wie heeft hier allebei de games gespeeld? En wat is jullie mening?

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 17:21
Ik heb ze allebei gespeeld en vind eigenlijk dat je ze niet met elkaar moet gaan vergelijken.

RTCW is gewoon door de naam alleen al een klassieker geworden, AVP moet het hebben van mond op mond reclame waardoor hij misschien wat minder goed uit de verf is gekomen.

Persoonlijk ben ik meer het RTCW type, aangezien ik bijna een hartstilstand krijg van AVP :)
(= positief)

Sommigen zeggen ongemotiveerd dat de gameplay van RTCW gewoonweg klote is waar ik me absoluut geen reet bij kan voorstellen aangezien hij op dezelfde engine draaid als
enkele veelgeprezen spellen.

Meer kan ik er ff niet over kwijt.

Verwijderd

Topicstarter
Waarom niet met elkaar vergelijken? Het zijn allebei recente fps shooters.
ik heb ook al ontelbare godsgloeiende schrikmomenten gehad in AVP2. En dat bedoel ik dus, de sfeer is zo goed neergezet in termen van de combo gameplay/graphics/atmosphere dat je het er benauwd van krijgt! En als ik RTCW speel dan heb ik echt dat "been there, done that" gevoel. Het spel is werkelijk nergens vernieuwend. Als je het mij vraagt is het spel veels te veel gehyped. (off topic)De laatste keer dat ik zo teleurgesteld was, was by the way met een kinderfilm:Star Wars Episode 1.
Op zondag 09 december 2001 01:48 schreef Moon het volgende:
Ik heb ze allebei gespeeld en vind eigenlijk dat je ze niet met elkaar moet gaan vergelijken.

RTCW is gewoon door de naam alleen al een klassieker geworden, AVP moet het hebben van mond op mond reclame waardoor hij misschien wat minder goed uit de verf is gekomen.

Persoonlijk ben ik meer het RTCW type, aangezien ik bijna een hartstilstand krijg van AVP :)
(= positief)

Sommigen zeggen ongemotiveerd dat de gameplay van RTCW gewoonweg klote is waar ik me absoluut geen reet bij kan voorstellen aangezien hij op dezelfde engine draaid als

Meer kan ik er ff niet over kwijt.

Verwijderd

Topicstarter
dubbel

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:07
Op zondag 09 december 2001 02:14 schreef SICKFUCK het volgende:
De laatste keer dat ik zo teleurgesteld was, was by the way met een kinderfilm:Star Wars Episode 1.
[..]
Wise words :+ . Kijk dan ook geen starwars maar startrek :+ .

Steam

Verwijderd

Op zondag 09 december 2001 01:48 schreef Moon het volgende:
die engine wordt dan ook gebruikt voor snelle fps..
en met RTCW heb j dat energie balkje dat realisme moet
brengen en zo moet voorkomen dat iedereen gaat bunnyhoppen.
persoonlijk irriteer ik me rot aan dat balkje..
AVP2 vind ik dan veel chiller, lekker snel de hele tijd door.
maar de vergelijking blijft een beetje vaag..
[o/t] GR ownz ;P [/o/t]

Verwijderd

Ik vind Avp2 veels te donker :(

Verwijderd

Topicstarter
HHHHMMMMMMMMM, hoezo vaag? 2 fps shooters, allebei andere onderwerpen en engine. Leg es uit als je wil?

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Op zondag 09 december 2001 09:39 schreef LaptopDude het volgende:
nightvision?
andere predator version?

Verwijderd

Topicstarter
Yep als Episode 2 niet beter is dan zit er niets anders op dan full-time star trek fan te worden.(was ik trouwens toch al :) )
Op zondag 09 december 2001 02:49 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Verwijderd

Topicstarter
Slaap jij met de lichten aan? :P

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:15
Dat helpt bij de spanning :P
Ik heb AvP2 of RTCW nog niet gespeeld, maar ik ben zeker van plan om dat te gaan doen :)
AvP1 roeleerde echt (nog steeds)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Of het helpt bij de spanning? Kolere ik gebruik de flashlight in ieder donker hoekje. spanningsverhogend zeker. By the way als je deel 1 leuk vond zal je van deel 2 zo'n verschrikkellijke boner krijgen dat al het bloed uit je hoofd wegstroomt en je opgenomen moet worden op de Intensive care.

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik vind ze allebei wel leuk, niet meer, niet minder. AvP2 speel ik meer, omdat je dat als 3 wezens kan spelen :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:15
Op zondag 09 december 2001 10:24 schreef SICKFUCK het volgende:
Of het helpt bij de spanning? Kolere ik gebruik de flashlight in ieder donker hoekje. spanningsverhogend zeker. By the way als je deel 1 leuk vond zal je van deel 2 zo'n verschrikkellijke boner krijgen dat al het bloed uit je hoofd wegstroomt en je opgenomen moet worden op de Intensive care.
ooh nou dan ga ik het maar niet spelen :P

The devil is in the details.

Verwijderd

Op zondag 09 december 2001 02:49 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Kijk, een kenner :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:23
AVP2 vind ik leuker dan RTCW,
omdat je voor de prijs van 1 spel, er 3 kunt spelen >:)
Ook de actie en de spanning vind ik beter,
maar RTCW is ook zeker wel de moeite waard

Verwijderd

Oops ik bedoelde donkere maps, ik hou van maps die buiten afspelen, die lekker licht zijn. Zoals GR :)

En ik kan wel bij die predator of alien andere visions kiezen maar na een tijdje kijk ik scheel, of ik zie de hele tijd blauw, wit, groen etc voor mijn ogen ;)

Verwijderd

Ik heb AvP1 gespeeld en die was echt goed.
Heb het spel op 2 modi uitgespeeld, nl de Alien en de Predator (Marine vond ik niets aan).
Ik ben daarom ook van plan AvP2 te kopen in de winkel (wanneer die onder de 50 piek komt), maar aangezien ik ook RTCW wil hebben moet ik dan ff een keuze maken.
Enkele vrienden van mij vinden RTCW super goed, maar die hebben ook nog nooit AvP gespeeld.

Verwijderd

Ik heb ze allebei en ook allebei gespeeld, maar ik vond RTCW toch echt wel leuker.
Lekker op duitsers raggen >:) ,zombies waren dan wel wat minder :(
Vond dat er echt wel een goeie sfeer zat in RTCW, en iedereen aan wie ik em heb verkocht ;) vond hem ook erg leuk :P
Maar ik heb nu RTCW ook origineel puur omdat ik het een erg tof spel vind. En anders kan ik ook niet meedoen met wars duz

Verwijderd

Topicstarter
Yep, ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat ik natuurlijk ook films van alien gezien heb en zeker door de tweede film Aliens vind ik het supergoed. :7
Ik zal ook de laatste zijn die beweert dat RTCW geen goed spel is, het is alleen naar mijn mening nergens echt top.

• Cryolite
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:30
AvP2 prods buttock. Gewoon omdat je bij alledrie continu op het puntje van je stoel zit en bij marine er geregeld nog af sodemieterd ook.
Heb RTCW nog niet uitgespeeld, maar tot nog toe zijn alleen die elite-bitches een beetje vervelend (net als m'n vriend springen ze veel te veel heen en weer).
Nee, dan de originele Wolfenstein, daar heb ik wat uurtjes achter gezeten (wist op een gegeven moment ALLE secrets) en ook nog een aantal keertjes bijna van m'n stoel gesodemieterd van de spanning. AvP1 trouwens is qua spanning nog beter dan AvP2 alleen is AvP1 bijna niet te spelen met een andere race dan die aliens (gewoon te moeilijk) dit is in AvP2 gelukkig wat meer uitgebalanceerd.

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10 23:37
RTCW is best vet hoor, maar ik heb net AVP2 voor de eerste keer gedaan, en die sfeer die is echt heel vet.
ik ben mij net gewoon 3 keer rot geschrokken :)
volgens durven de tweakers niet over dit spel te praten, veelste eng gewoon :)

maar ik ben net voor de eerste keer de aliens tegengekomen. en je moet dus terug lopen waar je vandaan kwam en je komt steeds die beesten tegen.

maar ik heb nu 4 health en ik ga nu dus steeds dood :(

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
predator zijn rules! heb de demo uren gespeelt!
Pagina: 1