alvorens jullie beginnen over dat er al meerdere topics over zijn langsgeweest... deze ben ik al bijlangs gelopen en geen enkele oplossing die daarin gegeven werd, is onlangs de oplossing geweest... ook moet ik daar even bij vermelden dat geen van de topics de TNT2 Model 64 betreft 
Goed, eerst ff de voor dit probleem belangrijke specs:
Processor: Celeron 466 @ 466
Videoplank: TNT2 Model 64 (AGP-versie)
Speler: Normaalweg MicroDVD, maar probleem was niet opgelost met WMP 6.4 of 7.x
Operating System: Windows 2000 Professional + SP 2 (NL)
Drivers: Detonator 21.83
Ik heb het volgende geprobeerd (aan de hand van de topics die hier al over zijn langsgeweest):
1) De instellingen voor gamma enzo bij de codec-instellingen die bereikbaar zijn langs WMP 6.4 en MicroDVD.. dit verandert echter niets aan het beeld... alleen de processor-belasting is daadwerkelijk instelbaar (deze kan trouwens voor alles gewoon op vol... draait ie soepel
)
2) Zodra het filmpje is begonnen, naar de overlay instellingen gaan en vervolgens dat wijzigen... dat haalt ook niets uit...
3) De monitorinstellingen voor gamma enzo staan al op het hoogste en deze optie kunnen we dus ook weglaten denk ik
4) De gewone instellingen wijzigen bij de instellingen van de videokaart... dit verandert echter alles behalve het beeld van de divx...
kom aub niet aan met oplossingen als 'koop een betere videokaart'
ik ben radeloos
p.s. behalve DivX is ook het spel Unreal Tournament te donker en dit wil ook niet gewijzigd worden door de gamma-instelling die bij het spel zit.. dit probleem is nu niet terzake, maar als iemand daar wat op weet: plaats het zou ik zeggen
Goed, eerst ff de voor dit probleem belangrijke specs:
Processor: Celeron 466 @ 466
Videoplank: TNT2 Model 64 (AGP-versie)
Speler: Normaalweg MicroDVD, maar probleem was niet opgelost met WMP 6.4 of 7.x
Operating System: Windows 2000 Professional + SP 2 (NL)
Drivers: Detonator 21.83
Ik heb het volgende geprobeerd (aan de hand van de topics die hier al over zijn langsgeweest):
1) De instellingen voor gamma enzo bij de codec-instellingen die bereikbaar zijn langs WMP 6.4 en MicroDVD.. dit verandert echter niets aan het beeld... alleen de processor-belasting is daadwerkelijk instelbaar (deze kan trouwens voor alles gewoon op vol... draait ie soepel
2) Zodra het filmpje is begonnen, naar de overlay instellingen gaan en vervolgens dat wijzigen... dat haalt ook niets uit...
3) De monitorinstellingen voor gamma enzo staan al op het hoogste en deze optie kunnen we dus ook weglaten denk ik
4) De gewone instellingen wijzigen bij de instellingen van de videokaart... dit verandert echter alles behalve het beeld van de divx...
kom aub niet aan met oplossingen als 'koop een betere videokaart'
ik ben radeloos
p.s. behalve DivX is ook het spel Unreal Tournament te donker en dit wil ook niet gewijzigd worden door de gamma-instelling die bij het spel zit.. dit probleem is nu niet terzake, maar als iemand daar wat op weet: plaats het zou ik zeggen
Hoi