Epson Stylus C40UX na 2 weken leeg!!!

Pagina: 1
Acties:

• Grimm9mm
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-05 20:22
Hey people, er MOET wel iemand zijn die hierro een soortgelijk probleem heeft gehad...

Ik heb dus even voor 200 ballen een El Cheapo C40UX printer gekocht, en na 2 weken en ~10 plaatjes beweert de epson software dat er nog maar ongeveer 30% van de inkt inzit.... What the fuck??? :?

Ik heb gehoord dat die dingen nog wel eens inkt wilde verkwisten tijdens het aan/uitzetten :( , maar zo ontiegelijk fucking veel? Dat MOET een foutje zijn ofzo... hopelijk... iemand een idee wat het is?

Verwijderd

Wat dacht je van een starters-cartridge. Die dingen die al in de printer zitten bij aankoop zitten hooguit 'n 3e vol.

Verwijderd

ff hartstikke offtopic, marruh bent u Grimm9mm, de neef van Jelko aka Twan???

Verwijderd

Ik weet niet wat voor een printer het is maar check de instellingen ff goed!! Mijn mamma heeft mijn patronen vijn mijn Epson 870 volledig geleegd met het afdrukken van printjes in de Fotopapier stand. Ze klaagde al dat het een kut printer was waabij alles zo lang duurde en de printjes waren zo nat!! |:(
Kijk maar ff
p.s. mijn patronen waren bij aankoop volledig gevuld hoor! Dit soort praktijken doen ze bij HP!

Verwijderd

Op zondag 09 december 2001 13:20 schreef larsieboy het volgende:
Ik weet niet wat voor een printer het is maar check de instellingen ff goed!! Mijn mamma heeft mijn patronen vijn mijn Epson 870 volledig geleegd met het afdrukken van printjes in de Fotopapier stand. Ze klaagde al dat het een kut printer was waabij alles zo lang duurde en de printjes waren zo nat!! |:(
Kijk maar ff
p.s. mijn patronen waren bij aankoop volledig gevuld hoor! Dit soort praktijken doen ze bij HP!
Dat is niet helemaal waar, die C40 is gewoon erg goedkoop en die cartidges doen ze er alleen bij voor de service maar het kan best zijn dat deze minder gevuld zijn. Ik denk wel dat een Epson 870 omdat deze duurder is wel volle cartridges heeft. Ik weet uit ervaring dat de HP bij de 920 en 950 22ml cartridges leverd i.p.v. 42ml. Maar alles boven de 970 wordt geleverd met 42ml cartridges.

• Grimm9mm
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-05 20:22
Op zondag 09 december 2001 01:39 schreef OriOnXXL het volgende:
ff hartstikke offtopic, marruh bent u Grimm9mm, de neef van Jelko aka Twan???
Euhhh, jah... et tu brutus?
Pagina: 1