Toon posts:

Ik wil een laptop kopen maar wat.?

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht zelf aan een:

PIII 1.0 GHz
512 MB Geheugen
Nvidia G-Force GO
Firewire
USB
15" TFT
20GB HD
LAN
56k6

Waar kan ik zoiets kopen en wat ga ik er dan ongeveer voor betalen?

Wat zijn goede merken?

Zijn er dingen die ik beter anders kan samenstellen?

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
je kan eens kijken bij: http://www.dell.nl en daar eentje samenstellen

Verwijderd

Topicstarter
is 4800 gulden daar een gekke prijs voor maar dan met 256mb en 14.1 " scherm heeft een dvd/cdrw?

Verwijderd

Gericom, dan heb je zelfs braden en DVD en 30 GB HD enz. veel meer voor maar 5000 ballen

Verwijderd

Topicstarter
owja er moest ook een dvd/cdrw in en een video uit.

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-06 19:01
Voor 4999 heb je bij de LIDL aanstaande 12 december de volgende notebook. Als je die wilt kopen moet je er in de morgen bij zijn, want ze zijn gegarandeerd snel weg.

- p3 / 1.2ghz / 256kb
- 512mb geheugen / samsung
- 30gb harde schijf / fujitsu
- 15,1" TFT-XGA Beeldscherm
- Radeon M6p 32mb videokaart
- Panasonic 8dvd + tv out / CD-RW 8x4x24 brander
- 16 bit 3d stereo geluidskaart
- 56k data/fax modem
- 2x USB / 1x serieel / 1x paralell
- firewire & infraroodpoort
- li-lon accu 3.800 mAh
- pcmcia ingang / 2x type II of 1x type I
- gratis notebook tas
- winxp + rayman 2 / nero / encarta / word2000 / works
- 2 jaar pick-up & return

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 december 2001 23:57 schreef Sovereign het volgende:
Voor 4999 heb je bij de LIDL aanstaande 12 december de volgende notebook. Als je die wilt kopen moet je er in de morgen bij zijn, want ze zijn gegarandeerd snel weg.

- p3 / 1.2ghz / 256kb
- 512mb geheugen / samsung
- 30gb harde schijf / fujitsu
- 15,1" TFT-XGA Beeldscherm
- Radeon M6p 32mb videokaart
- Panasonic 8dvd + tv out / CD-RW 8x4x24 brander
- 16 bit 3d stereo geluidskaart
- 56k data/fax modem
- 2x USB / 1x serieel / 1x paralell
- firewire & infraroodpoort
- li-lon accu 3.800 mAh
- pcmcia ingang / 2x type II of 1x type I
- gratis notebook tas
- winxp + rayman 2 / nero / encarta / word2000 / works
- 2 jaar pick-up & return
heeft hij ook lan?

• Sovereign
Yup, 10/100 mbit ingebouwd. Ik typ dit nu zelf op zoŽn ding in bed. Lekker handig, UTP kabeltje rechtstreeks inpluggen.

Verwijderd

Topicstarter
zijn er btw ook laptops die suround uit hebben dus 2kanaals stereo uit?

• Sovereign
Geen idee, maar bovenstaande LIDL notebook heeft trouwens wel een spdif out.

Verwijderd

Topicstarter
zijn er nog meer mensen met een leuk adresje?

En Sovereign hoe kom jij eigenlijk al aan die laptop? >:) en wat voor merk is het en wat voor hardware merken zitten er in?

• Sovereign
LIDL heeft deze aanbieding al een keer eerder gehad, maar dan met maar een 14.1" scherm en maar 384 MB geheugen. Voor de rest is mijn notebook identiek aan de bovenstaande configuratie.

Er zitten zover ik kan zien kwaliteitscomponenten in, Samsung geheugen, een zeer stille Fujitsu HD, een Panasonic brander. Allemaal top spul, en ik ben er zeer tevreden mee.

Merk is Gericom, hier kun je meer info vinden:

http://www.gericom.com/cfml/page.cfm?page=produktserie_info&user=factory_outlet&serie=27

Maar niet alle gegevens op die pagina zijn juist (er zit geen Twister chipset in b.v. maar een VIA Appollo 133A).

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

www.jewelnotebooks.nl

dit zijn mooie computers en niet al te duur. Bovendien kun je ze zelf samenstellen uit verschillende componenten.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij heeft lidl een desktop computer te koop hoor en geen laptop, altans hij staat niet op de raam posters! bij het filiaal in leeuwarden!

• Sovereign
De LIDL aanbieding wisselt nogal per gebied, in Eindhoven hier is de notebook aanbieding op 12 december.

Zie voor meer info deze thread:

[topic=319779/1/25]

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:48

Rollerjooster

OhNoNotHim

Ik had een maand of twee geleden dezelfde vraag. Na uitgebreid alle lopende topics uitgekamd te hebben was er eigenlijk maar één conclusie mogelijk: Neem een Dell. In jouw geval: een Inspiron.
Waarom wil je trouwens 512 intern? Da's een prijzige zaak namelijk....

Forza Mucca!

• Sovereign
Op maandag 10 december 2001 01:15 schreef Rollerjooster het volgende:
Ik had een maand of twee geleden dezelfde vraag. Na uitgebreid alle lopende topics uitgekamd te hebben was er eigenlijk maar één conclusie mogelijk: Neem een Dell. In jouw geval: een Inspiron.
Waarom wil je trouwens 512 intern? Da's een prijzige zaak namelijk....
512 MB intern is geen prijzige zaak, tenzij je direct bij Dell koopt. 8-)

Een Dell is per definitie zeker niet beter dan een ander merk, op Dejanews blijkt dat alle merken wel wat kwalen hebben.

• Rollerjooster
  • Laatst online: 08-05 11:48

Rollerjooster

OhNoNotHim

Ik vind die Dell schermpjes gewoon verreweg het beste. De service is (meestal ;-)) goed te pruimen, en hardwarematig steekt het stabiel en snel in elkaar. Qua prijs/prestatie-verhouding zie ik geen gelijke.
Ik ben daarentegen geheel met je eens dat Dell exorbitante prijzen vraagt voor het geheugen. Het is allemaal Kingston spul. En helaas geen regulier Kingston spul (zie topics over Dell geheugen). Maar 256 zou voor elk OS voldoende moeten zijn.

Forza Mucca!

• Sovereign
Op maandag 10 december 2001 02:01 schreef Rollerjooster het volgende:
Ik vind die Dell schermpjes gewoon verreweg het beste. De service is (meestal ;-)) goed te pruimen, en hardwarematig steekt het stabiel en snel in elkaar. Qua prijs/prestatie-verhouding zie ik geen gelijke.
Dat het snel in elkaar steekt klopt wel, de meesten vinden dat de InspironŽs een brakke behuizing hebben. 8-)

Maar over de prestatie/prijs verhouding moet ik het oneens zijn, als je bij Dell een configuratie zoals die van deze Gericom wilt hebben ben je minstens een 1500 gulden meer kwijt. Ik wilde ook eerst een Dell, maar de Gericom bood toch meer voor minder. :)

• _Gump_
  • Niet online
Check de Voyager bij www.paradigit.nl
Perfect dingetje, was als beste getest bij PCM dacht ik.
Heb er veel mensen lofend over horen praten, enige nadeel was het gewicht ofzo.

• Sovereign
Op maandag 10 december 2001 13:42 schreef Gump het volgende:
Check de Voyager bij www.paradigit.nl
Perfect dingetje, was als beste getest bij PCM dacht ik.
Heb er veel mensen lofend over horen praten, enige nadeel was het gewicht ofzo.
Hij wil iets met een deugdelijke video kaart, al die troep zoals die Voyager of Topline hebben dat niet.

• _Gump_
  • Niet online
Op maandag 10 december 2001 14:16 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Hij wil iets met een deugdelijke video kaart, al die troep zoals die Voyager of Topline hebben dat niet.
Tsja, het is de keuze tussen klote service, klote garantie en een redelijke videokaart he? |:( |:(
Ga jij maar lekker prutser met je Lidl laptop, maar als er een keer wat aan de hand is ben je het wel voor een paar weken kwijt.

• Sovereign
Op maandag 10 december 2001 15:36 schreef Gump het volgende:

[..]

Tsja, het is de keuze tussen klote service, klote garantie en een redelijke videokaart he? |:( |:(
Ga jij maar lekker prutser met je Lidl laptop, maar als er een keer wat aan de hand is ben je het wel voor een paar weken kwijt.
Pft, typisch gezwam weer. Heb je ooit wel eens de moeite genomen om op dejanews te kijken hoe er over andere merken wordt gedacht? Grote merken als Sony, of Toshiba, en andere merken hebben talloze posts op hun naam als getuige van slechte service. De enige die op dat gebied redelijk uitkomt is IBM.

Een mooier plaatje schilderen voor het merk wat je zelf prefereert terwijl de realiteit anders is, is erg triest.

En daarbij negeer je weer dat hij wel degelijk een goede video kaart op zijn verlanglijst heeft staan, iets anders aanraden is dus allesbehalve nuttig.

• _Gump_
  • Niet online
Op maandag 10 december 2001 15:51 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Pft, typisch gezwam weer. Heb je ooit wel eens de moeite genomen om op dejanews te kijken hoe er over andere merken wordt gedacht? Grote merken als Sony, of Toshiba, en andere merken hebben talloze posts op hun naam als getuige van slechte service. De enige die op dat gebied redelijk uitkomt is IBM.

Een mooier plaatje schilderen voor het merk wat je zelf prefereert terwijl de realiteit anders is, is erg triest.

En daarbij negeer je weer dat hij wel degelijk een goede video kaart op zijn verlanglijst heeft staan, iets anders aanraden is dus allesbehalve nuttig.
Wat is dit nou weer voor onzin!!!
Jij bent toch degene die de andere merken troep vindt. Jij prefereert dat Lidl pruts dingetje en degradeert de "volwassen" merken.
Ik heb trouwens geen behoeft om op dat geweldige dejanews van jou te kijken, omdat ik irl voldoende ervaring heb op het gebied van laptops.
Misschien is jouw "realiteit" anders als de mijne, kan gebeuren |:(

• desmoquattro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025

desmoquattro

Duwgatie

Er is maar één goed laptop en dat is micropoint

www.micropoint.nl

LOL

• Sovereign
Op maandag 10 december 2001 15:59 schreef Gump het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin!!!
Jij bent toch degene die de andere merken troep vindt. Jij prefereert dat Lidl pruts dingetje en degradeert de "volwassen" merken.
Ik heb trouwens geen behoeft om op dat geweldige dejanews van jou te kijken, omdat ik irl voldoende ervaring heb op het gebied van laptops.
Misschien is jouw "realiteit" anders als de mijne, kan gebeuren |:(
Als je de LIDL notebook afschildert als een "pruts dingetje" dan heb je 0 verstand van notebooks, dat namelijk is net zo min een "a merk" als die Paradigit Voyager die je hier net boven aanraadde.

Niet willen kijken op Deja onderstreept alleen maar je eigenwijsheid.

Blaas dus niet zo hoog van de toren man. Eigenwijze merkenneuker.

Verwijderd

Game, set and match ;)

• _Gump_
  • Niet online
Op maandag 10 december 2001 16:04 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Als je de LIDL notebook afschildert als een "pruts dingetje" dan heb je 0 verstand van notebooks, dat namelijk is net zo min een "a merk" als die Paradigit Voyager die je hier net boven aanraadde.

Niet willen kijken op Deja onderstreept alleen maar je eigenwijsheid.

Ik heb er genoeg verstand van hoor. Maar ja als jij andere merken als troep beschouwt, moet je ook niet gaan janken als ik hetzelfde doe.

• Sovereign
Op maandag 10 december 2001 16:18 schreef Gump het volgende:
Ik heb er genoeg verstand van hoor. Maar ja als jij andere merken als troep beschouwt, moet je ook niet gaan janken als ik hetzelfde doe.
En jawel, je gaat alweer voorbij aan wat de oorspronkelijke poster wilde in zijn notebook. Shared SIS troep voldoet niet, anders vraagt hij niet om een GF2Go.

Als iemand jou om advies vraagt, raadt jij dan ook altijd precies aan wat hij juist niet moet hebben?

• Sovereign
En ik sta nog steeds vol achter mijn standpunt dat als een notebook geen dedicated video kaart/geheugen heeft dat het inderdaad troep is.

• michiel100
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:42
Hier nog een zeer tevreden Lidl-klant met Laptop van vorige aanbieding!

Edit: Volgens mij is het dezelfde laptop die 12 december weer verkocht wordt. mocht het zo zijn: Ja, er zit een 10/100 Mbit lan in.

(Alleen ik heb maar 1 usb-poort zit ik nu)

• _Gump_
  • Niet online
De topicstarter vroeg wat een goed merk was. Ik geef alleen mijn eigen ervaring door. En wat zeur jij nou dan? Is het jouw topic? Dacht het niet, open zelf maar een topic:Lidl de beste ofzo |:(

• Sovereign
En ik wil nog toevoegen dat ik nooit gezegd heb dat andere merken per definitie troep zijn. Bepaalde merken hebben zowel shared chipsets als dedicated video chips in hun notebook uitvoeringen.

• Sovereign
Op maandag 10 december 2001 16:27 schreef michiel100 het volgende:

(Alleen ik heb maar 1 usb-poort zit ik nu)
Hoe kan dat? De 14" uitvoering die ik heb heeft er twee.

• michiel100
Ja, goede vraag. Er zit trouwens wel een 2e poort op die op usb lijkt, maar als je goed kijkt is het dat niet.

Volgens het boekje is het een ps2 aansluiting.

• Sovereign
Bij mij zit naast de ps2 aansluiting ook een usb aansluiting, direct naast de line-out.

Hier is een plaatje, zwarte stekker is de USB muis:

Afbeeldingslocatie: http://homepage.kub.nl/~S442232/m6t-side2.jpg

• michiel100
Dat kan ik ook!
hier

en hier zit er ook een, maar das de neppert:

hier

(Wit/gele poort naast het schroefje)

Sorry, fotoŽs zijn een beetje onscherp
Sorry 2, puinhoop naast laptop

• Sovereign
Michiel,

De uitgangen zijn precies hetzelfde als op mijn Gericom, en dat zijn beiden wel degelijk usb ports. Bij mij werken ze alletwee!

Kijk eens bij de USB root properties hoeveel ports worden aangegeven.

Verwijderd

Koop NOOIT zo'n pret merk! Zoals zo,n Lidl laptop of een Jewel Gericom en meer van die ellende. Bij een laptop is de kwaliteit namelijk erg belangrijk en er zit veel verschil in de kwaliteit van de gebruikte componenten, zoals beeldscherm en accu's, dvd-spelers, diskdrives. Die pretmerken hebben namelijk vaak componenten van goedkopere merken in de laptops zitten waardoor de prijs laag is maar de kwaliteit veel te wensen over laat.

Met de volgende merken zit je altijd goed:

Maxdata (op de pro-lijn 3 jaar on-site garantie)
Toshiba
Sony

en eventueel voor een wat krapper budget Acer.

Succes ermee!!

• Sovereign
Op maandag 10 december 2001 17:12 schreef delfosso het volgende:
Koop NOOIT zo'n pret merk! Zoals zo,n Lidl laptop of een Jewel Gericom en meer van die ellende. Bij een laptop is de kwaliteit namelijk erg belangrijk en er zit veel verschil in de kwaliteit van de gebruikte componenten, zoals beeldscherm en accu's, dvd-spelers, diskdrives. Die pretmerken hebben namelijk vaak componenten van goedkopere merken in de laptops zitten waardoor de prijs laag is maar de kwaliteit veel te wensen over laat.
Joy, meer onzin dus. Samsung geheugen, NEC scherm, Panasonic DVD combo? Goedkope merken in dit Gericom notebook? |:(

Jewel Gericom? Meer ongeinformeerd gezwam. 8-)

En volgens mij hebben we deze discussie al een keer eerder gevoerd, ik krijg althans een gevoel van deja vu.

Verwijderd

bij mediamarkt p3 1,2gz dvd 32mb video (gf2go) compleet voor 3600

• Sovereign
Op maandag 10 december 2001 17:16 schreef Prikkeldraad het volgende:
bij mediamarkt p3 1,2gz dvd 32mb video (gf2go) compleet voor 3600
DaŽs niet duur, heb je een link?

Verwijderd

merken zoals Jewel, Gericom enz. zijn geen fabrikanten maar merken. Het is een chinese fabrikant(en) en de importeurs plakken hier hun eigen naam op.

Nou dat is net zoiets als Trust. Bah!

• Sovereign
Op maandag 10 december 2001 17:27 schreef delfosso het volgende:
merken zoals Jewel, Gericom enz. zijn geen fabrikanten maar merken. Het is een chinese fabrikant(en) en de importeurs plakken hier hun eigen naam op.

Nou dat is net zoiets als Trust. Bah!
Nou en? Wat heeft dat te maken met de kwaliteit van het notebook zelf? Ik weet heus wel dat mijn Gericom nb eigenlijk een FIC A380 is, en dat doet aan de kwaliteit van dit model niets af.

Hoe verschilt dat eigenlijk van wat bijvoorbeeld gebeurt met NVIDIA kaarten? Zat importeurs die het reference design gebruiken en hier hun naam op plakken, niets bijzonders dus.

Het enige wat telt is het uiteindelijke produkt, en dit Gericom notebook doet niet onder voor andere merken.

• _Gump_
  • Niet online
Idd gewoon voor een betrouwbaar goed merk gaan. Het is geen kleine aankoop en met een zogenaamd "A-merk" weet je zeker dat je kwaliteit koopt (vooral op het gebied van service), wat sommigen ook mogen beweren.
Let wel op dat in sommige laptops de mobile versie van hun processor zitten. Er zijn ook laptops waar gewoon een echte p3 inzit, is dus gelijk een stuk sneller.

• Sovereign
Op maandag 10 december 2001 17:41 schreef Gump het volgende:
Idd gewoon voor een betrouwbaar goed merk gaan. Het is geen kleine aankoop en met een zogenaamd "A-merk"
En de Paradigit Voyager is zeker een A-merk? Ik dacht het toch niet.

Zoals ik al schreef, sommigen zijn gewoon merkenneukers. Als het niet een bepaald merk is dan is het per definitie slecht. 8-)

• _Gump_
  • Niet online
Op maandag 10 december 2001 17:43 schreef Sovereign het volgende:

[..]

En de Paradigit Voyager is zeker een A-merk? Ik dacht het toch niet.

Zoals ik al schreef, sommigen zijn gewoon merkenneukers. Als het niet een bepaald merk is dan is het per definitie slecht. 8-)
Dan ben jij het zeker niet? Lidlneuker |:(
De Voyager is wat mij betreft een "A-merk", qua prestaties, service en ondersteuning.

Was jij het trouwens niet wie de rest troep vond :? :)

Verwijderd

is gericom nou een aardig merk of is het af te raden???

• Sovereign
Op maandag 10 december 2001 17:46 schreef Gump het volgende:
Dan ben jij het zeker niet? Lidlneuker |:(
De Voyager is wat mij betreft een "A-merk", qua prestaties, service en ondersteuning.
Je hebt nog steeds niet gesnopen dat LIDL alleen dit notebook doorverkoopt, voor de rest hebben ze er niets mee te maken.

En om nu vol te houden dat ik alleen Gericom notebooks goed vindt, dat is een absurde positie. Dell, of IBM hebben naar mijn mening zeer mooie modellen, alleen betaal je daar een flinke bedrag meer.

En kwa prestaties is de Voyager matig, zeker vergeleken met een Inspiron 8100 of deze Gericom. Zo kun je elk merk wel als "a-merk" aanprijzen.

• Sovereign
Op maandag 10 december 2001 17:48 schreef rienstr het volgende:
is gericom nou een aardig merk of is het af te raden???
Laat ik het zo zeggen, 99% wat dit Gericom model heeft gekocht is er ruim tevreden mee. Kritiek hoor je alleen maar van diegenen die graag een bepaald merk stikkertje op hun machine willen zien en nog nooit achter een Gericom hebben gezeten.

Ik wil hiermee trouwens niet zeggen dat Gericom alleen maar goede notebooks maakt. Net zoals bij andere merken hebben ze ook mindere uitvoeringen. Ik spreek dus alleen voor dit specifieke model, of zoals hij op de Gericom site staat als de Supersonic2.

• Sovereign
Dubbele post.

• Leipo
  • Niet online
ach ja laat hem dan toch denken dat alleen merk laptops goed zijn :7

mijn ouders hebben nu ongeveer een maandje geleden een jewel gekocht. nou is dat ding wel minder als dat jij wil maar hij bevalt best: heb nog geen problemen ontdekt zoals onstabiliteit door de gebruikte onderdelen.
ze hebben ook wel types die voldoen aan jouw eisen.

maar ik zou persoonlijk zelf rond gaan kijken IRL om te zien of bepaalde laptops wel lekker werken. sommige typen bijv. erg kut terwijl iemand anders dat juist lekker vind. en voor het vele geld wat je uit geeft aan een laptop vind ik dat dan ook alles perfect moet zijn in jouw ogen!

Verwijderd

mooi dan ga ik er ene kopen, in duitsland

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 17:17 schreef Sovereign het volgende:

[..]

DaŽs niet duur, heb je een link?
www.mediamarkt.nl

ze hebben prijsgarantie!

• Sovereign
Ik zie helaas alleen de Toshiba Satellite 1800-100 op de media markt site staan.

Verdomde jammer dat er geen filiaal bij mij in de buurt zit.

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 17:51 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, 99% wat dit Gericom model heeft gekocht is er ruim tevreden mee. Kritiek hoor je alleen maar van diegenen die graag een bepaald merk stikkertje op hun machine willen zien en nog nooit achter een Gericom hebben gezeten.

Ik wil hiermee trouwens niet zeggen dat Gericom alleen maar goede notebooks maakt. Net zoals bij andere merken hebben ze ook mindere uitvoeringen. Ik spreek dus alleen voor dit specifieke model, of zoals hij op de Gericom site staat als de Supersonic2.
Goh als 99% tevreden zal zijn met zijn Gericom. Kan ik Gericom feliciteren met dit fantastiche record. Hier dromen alle merken van 99% tevredenheid is absoluut nooit haalbaar. Gericom (wat overigens geen fabrikanten merk is maar een zogenaamd fany-merk) mag blij zijn als ze 68% halen.

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 17:56 schreef Prikkeldraad het volgende:

[..]

www.mediamarkt.nl

ze hebben prijsgarantie!
Ze hebben prijsgarantie! Wie niet? Correct, Megapool, Radio Modern enz. hebben ook allen prijsgarantie Weer een loze kreet

• Sovereign
Op maandag 10 december 2001 18:46 schreef delfosso het volgende:

Goh als 99% tevreden zal zijn met zijn Gericom. Kan ik Gericom feliciteren met dit fantastiche record. Hier dromen alle merken van 99% tevredenheid is absoluut nooit haalbaar. Gericom (wat overigens geen fabrikanten merk is maar een zogenaamd fany-merk) mag blij zijn als ze 68% halen.
Je kunt toch wel lezen of niet? In hoeverre is het onduidelijk als ik schrijf dat ik dat statement maak met betrekking tot dit specifieke notebook model, en niet tot de gehele Gericom produkt lijn?

• _Gump_
  • Niet online
Op maandag 10 december 2001 18:59 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Je kunt toch wel lezen of niet? In hoeverre is het onduidelijk als ik schrijf dat ik dat statement maak met betrekking tot dit specifieke notebook model, en niet tot de gehele Gericom produkt lijn?
Beetje snel aangebrand ofniet, jongetje. Wat is er? Bedtijd geweest? Moeder boos op je? Slechte cijfers op school?
Riagg,jongen Riagg.

• Sovereign
Op maandag 10 december 2001 19:45 schreef Gump het volgende:

Beetje snel aangebrand ofniet, jongetje. Wat is er? Bedtijd geweest? Moeder boos op je? Slechte cijfers op school?
Riagg,jongen Riagg.
Typische response van een loser.

• _Gump_
  • Niet online
Op maandag 10 december 2001 19:51 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Typische response van een loser.
:P

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 18:13
:r

Doet ff normaal mensen, je zit hier op tweakers, niet op fok ofzo :/

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 18:59 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Ik bedoel ook dat ene model. Dat kan ook nooit een tevredenheidsgraad van 99% hebben.

Weet je wat het met jouw is. Je heb gewoon de pest in dat je geen echte laptop kan betalen. Dat geeft niet maar noem ze dan niet de beste! Je vind een Kia toch ook niet het beste automerk???

• Sovereign
Op dinsdag 11 december 2001 09:54 schreef delfosso het volgende:

[..]

Ik bedoel ook dat ene model. Dat kan ook nooit een tevredenheidsgraad van 99% hebben.

Weet je wat het met jouw is. Je heb gewoon de pest in dat je geen echte laptop kan betalen. Dat geeft niet maar noem ze dan niet de beste! Je vind een Kia toch ook niet het beste automerk???
Jij bent echt niet 100% of wel? Dat ding was bijna 5000 gulden, daar had ik ook een Sony, Dell, of een IBM voor gehad. Ik kan dus geen "echte" laptop betalen? Ga toch vliegen man! Dat Gericom notebook was geen 100 gulden, doofus.

Soms zijn merkenneukers gewoon niet goed in hun bol. Zoals sommigen mensen die denken dat alleen Sharp TFT schermen goed zijn (rings a bell?). |:(

En ik heb die Gericom nooit de beste genoemd, leer dus eens lezen.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Deze kan wel dicht denk ik. Voor enkelen onder jullie: ga lekker op Fok spelen ofzo.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.