Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?
Verwijderd
ik zelf geen last ervan met transparency in kde van konsole alleen dat het wat trager is.... kijk enven in groups.google.com daar had ik wel aardig wat hits :-)
Verwijderd
Er zien meer mogelijkheden om een transparante konsole te configureren, bij mij werkt Instellingen -> Schema -> Donkere, transparante achtergrond erg goed. Behalve kernelversie gebruik ik dezelfde software.
Het heeft ooit gewerkt bij een vorige install ... maar het is zo vaag dat het niet werkt. Het is geen grote ramp. Ik werk nu met de systemscolors.
Maar het is wel minder mooi natuurlijk
Maar het is wel minder mooi natuurlijk
Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?
Probleem is opgelost:
Ik heb de kleurdiepte van mijn Xfree van 24bits naar 16bits verlaagd en nu is het schitterend :9~~~ nu alleen mijn keyboard layout nog
Ik heb de kleurdiepte van mijn Xfree van 24bits naar 16bits verlaagd en nu is het schitterend :9~~~ nu alleen mijn keyboard layout nog
kun je niet beter even 32bits proberen? mischien doet ie het dan ook gewoon normaal
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Nee dat werkt niet> videokaart ondersteund max 24Bit: en daar is stiekem ook al voor gewaarschuwd dat dat niet 100% werkt
Pagina: 1