Is dit een goede UT mod graag wat mensen die dit spelen en als iemand wil diegene ff wat screenshots plaatsen
hartelijk bedankt
hartelijk bedankt
tampert, kriminalpolizei
bla bla ik vraag toch wat anders zeikwijf jouw soort haat ik echt bemoeialsOp zaterdag 08 december 2001 23:26 schreef H-Alien het volgende:
het kan ook in 1 topic :)
TO = een counterstrike wannabe = dus kut met veel fraggenOp zondag 09 december 2001 01:32 schreef vinkie het volgende:
ik vond het persoonlijk niks aan. heb hem ook snel weeg eraf gegooid
ik ben nu al een tijd verslaafd aan TO
dat vind ik echt een aanrader.
maar ja smaken verschillen
tampert, kriminalpolizei
IOp zondag 09 december 2001 01:36 schreef Evilernie het volgende:
[..]
TO = een counterstrike wannabe = dus kut met veel fraggen
SF = voor de serieuzere mensen die er voor gaan zitten. De gameplay is veel beter
Verwijderd
*ploink...sarcasme aanOp zaterdag 08 december 2001 23:27 schreef goku13 het volgende:
[..]
bla bla ik vraag toch wat anders zeikwijf jouw soort haat ik echt bemoeials
www.simsport-racing.com
Goed punt maar misschien is het een kleine moeite om iemand met een vaste lijn het bestand te laten wegtrekken en het op CD te bakken? Voor die gulden hoef je het niet te laten en met een kabel of xDSL verbinding is het een kwestie van een uurtje ofzo...Op zondag 09 december 2001 13:42 schreef 007 het volgende:
Ik vond SF ook stukken beter, maar om nou 250MB daarvoor te gaan downloaden (met ISDN)?
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
www.simsport-racing.com
Verwijderd
true trueOp Sunday 09 December 2001 16:13 schreef H-Alien het volgende:
To-SF-CS discussies slaan zo onwijs erg helemaal nergens op, je speelt toch wat jij leuk vind toch niet wat een ander leuk vind?
Ik bedoel mijn buurman vindt erica terpstra helemaal hot, ben ik ff blij dat ik dat soort dingen voor mezelf mag bepalen
Oplossing is zo kinderlijk eenvoudig, speel alledrie en bepaal voor jezelf wat je het beste vind, easy as that.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq