Toon posts:

CS voor en weer na...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Overal lees je per ongeluk weer es iets over CS, heb me er NOOIT mee beziggehouden.

Weet wel dat ie vrij oud moet zijn iets van drie jaar ofzo :?

Zou het nog grappig/leuk zijn om me erin te verdiepen en zoja kan iemand mij dan op weg helpen, ik heb zo onderhand wel begrepen dat je het een en ander moet updaten enz.

OWWW ja,het mag best een paar knaken kosten, legaal spul dus :)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
half-life kopen
www.counter-strike.net > versie downloaden
installeren
hl1108 downloaden (staan allemaal op www.strikerz.net is snelle mirror ) en aan de slag :P

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
koop dat combi pakket van 60 gulden... kun je via internet alles updaten en gamen !!! wel leuk spel alleen veel cheaters en noobs ...

Q3 rulez anyway

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:07
Gewoon doen :) CS is en blijft leuk, ook al heb je IGR oid.. :(

Steam

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:59

Fuelke

Forza Ferrari

Of ff wachten op Counter-Strike: Condition Zero

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 14:35
Op zaterdag 08 december 2001 23:02 schreef Fuelke het volgende:
Of ff wachten op Counter-Strike: Condition Zero
Lijkt me wel het slimste ja, anders koop je nou generation voor 60 piek, en kan je over 2 maanden condition zero kopen voor 100 piek :) .

• Hahn
  • Nu online
CS is zeker het proberen nog waard ook al is het 3 jaar oud :)
Elke dag zitten de servers stampvol en is het altijd gezellig :P (op de cheaters na dan)
Ik speel het nu misschien een maandje en amuseer me iedere keer kostelijk :)

The devil is in the details.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

* GA!S heeft ook nog nooit spijt gehad van zijn legale CD-key.

:P

de betaler vervuilt

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
CS roels! Duurt nog wel ff voordat CS: CZ uit is.. en had zelfs gelezen dat HL op sommige plekken al voor 15 gulden te koop is oid.. Gewoon kopen dus!

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

en wat ook leuk om te weten is dat hoewel RTCW/UT/Q3A allemaal nieuwer zijn, de meeste gamers toch CS blijven spelen. Zelf vond ik alleen de test demo nog gaan van RTCW, maar RTCW multiplayer zuigt. Het gevoel van elk wapen is zoiets als "Sproei de kogels maar in hun richting en hoop dat er iets raak is". Met CS krijg je gewoon het gevoel dat je echt kan richten :)

MechWarrior || Monsters Game

• FoolZero
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

Nog erger... Sinds twee dagen ben ik n00b CS speler. Dit houdt niet in, dat ik mijn UT-Instagib en TO geheel links laat liggen, maar wat all-rounder wordt.
CS is gaaf (en TO ook!).

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Op zondag 09 december 2001 00:59 schreef FoolZero het volgende:
Nog erger... Sinds twee dagen ben ik n00b CS speler.
/me heet FoolZero welkom in de CS scene ;)

kom ook eens op strikerz spelen :)

• FoolZero
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

Op zondag 09 december 2001 01:45 schreef BBQ-Man het volgende:
* FoolZero heet FoolZero welkom in de CS scene ;)

Thx! :)

Vorige keer werd ik dus helemaal uitgefoeterd, omdat ik n00b ben. :( Tis gewoon triest. Dan zitten juist die gasten hoog van de toren te blazen dat CS beter is dan TO en geven ze je geen kans om het spel te leren... |:(
Kijk echt goed met een wapen kan ik eerlijk gezegd ook niet zo, maar als de maps en de gameplay ook nog eens anders is, dan ben je nou eenmaal niet 1-2-3 de beste speler.

Anyway, ik zal eerdaags wel eens voorbij schuiven. Maar eerst even verhuizen... :D

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Ik zou het niet doen.
1) Graphics zuigen.
2) Overal cheaters.
3) Gemiddelde IQ is ver onder het vriespunt.
4) De Terrors hebben klote wapens (voor dezelfde prijs).
5) Je hebt altijd wel een error ergens.
6) Meeste admins zijn zo corrupt als de *****.
7) Er wordt de hele dag dezelfde map gespeeld (de_dust).
8) Als er geen cheaters zijn, heb je wel Team-Killers of andere lamers.
9) Altijd en overal mensen die spammen.

En nog een hele lijst. En ik weet waar ik over praat, maar nu de CS scene aan het dood bloeden is, juigen de mensen die het nog wel spelen nieuwe spelers extra hard toe.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op zondag 09 december 2001 11:55 schreef 007 het volgende:
Ik zou het niet doen.
1) Graphics zuigen.
2) Overal cheaters.

En nog een hele lijst. En ik weet waar ik over praat, maar nu de CS scene aan het dood bloeden is, juigen de mensen die het nog wel spelen nieuwe spelers extra hard toe.
1) Ik vind de graphics wel ok, en het gaat om de gameplay
2) Dan zit je op de verkeerde servers
3) Zie 2)
4) Da's gewoon een mening... ik vind de AK rulen en de sig is ook ok
5) Nergens last van... reinstall eens
6) Zie 2)
7) Zie 2)
8) Zie 2)
9) Zie 2)

Jammer dan.. u gaat niet door voor de wasmachine.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• pica
Op zondag 09 december 2001 11:55 schreef 007 het volgende:
Ik zou het niet doen.
1) Graphics zuigen.
2) Overal cheaters.

1) Echt niet.
2) Hangt van de server af.
3) Hangt van de server af.
4) Echt niet.
5) Hangt van je PC af, hier heb ik nooit errors.
6) Hangt van de server af.
7) Hangt van de server af.
8) Hangt van de server af.
9) En wederom, hangt van de server af.

Dus al hebt je een goede pc, en een goede server gevonden... :)

Steam

• pica
Hehe marv, bijna precies hetzelfde :) .

Steam

Verwijderd

Dit alles gebeurde ook zo snel als er een adje weg was op Strikerz hoor, en dat gebeurde nogal vaak. Kan ik ook wel begrijpen, je kan niet de hele dag politie agentje gaan spelen. En 99% van de servers is gewoon zoals ik beschreven heb.

• pica
Op zondag 09 december 2001 12:05 schreef 007 het volgende:
Dit alles gebeurde ook zo snel als er een adje weg was op Strikerz hoor, en dat gebeurde nogal vaak. Kan ik ook wel begrijpen, je kan niet de hele dag politie agentje gaan spelen. En 99% van de servers is gewoon zoals ik beschreven heb.
Nou heb je registerd servers op strikerz, waar je alleen op kan komen als je geregistreerd bent. Dit houd de lamers wel weg hoor :) .

Steam

Verwijderd

Op zondag 09 december 2001 12:07 schreef JeanLucPicard het volgende:
Nou heb je registerd servers op strikerz, waar je alleen op kan komen als je geregistreerd bent. Dit houd de lamers wel weg hoor :) .
Ohw, nja das dus na mijn tijd. :P

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op zondag 09 december 2001 12:03 schreef JeanLucPicard het volgende:
Hehe marv, bijna precies hetzelfde :) .
zit ie hier mijn replies te bietsen en een beetje aan te passen... de sneak >:) ;)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Spank hem!

Verwijderd

persoonlijk vind ik cs het beste (online)spel dat ik ooit gespeeld heb .De graphics zijn misschien niet zo overweldigend als Q3A maar dat geldt zeker niet voor de gameplay .Daar draait het tenslotte toch om of niet soms ;) ??

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Cs is echt een fantastisch spel alleen jammer dat het zo'n brakke netcode heeft...

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11 13:55

Blauw

De Schreeuw

[spam]Ik vind TO nog steeds veeeeeel beter dan CS[/spam] >:)

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-11 13:04
Ik speelde eerst TO, omdat ik UT verslaafde was, maar de wapens tussen T en CT vond ik niet echt fair, dus dat was wel minder.

CS speel ik nu sinds 1,5maand, erg plezierig :) strikerz ben ik veel onder te vinden, goeie server en weinig lamers, of wordt altijd redelijk gauw opgelost. Nadeel van CS is beetje brakke software vind ik, moet eens complete nieuwe versie van komen. Wapens vind ik wel redelijk gelijk opgaan. Alleen lame blijven te eeuwige winning team joiners, dat is soms erg lomp en irritatie opwekkend. Owja, en z'n de_dust only server komt ook vaak je neus uit :)

• Mavvie
  • Laatst online: 10-05-2021
Op zondag 09 december 2001 00:07 schreef Holy_Paladin het volgende:

[..]

Lijkt me wel het slimste ja, anders koop je nou generation voor 60 piek, en kan je over 2 maanden condition zero kopen voor 100 piek :) .
Condition Zero is alleen single player hoor

Twitter | Linkedin

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-11 23:41

scim

Nani?

Negative
Condition Zero heeft thema van CS maar is dan standalone spel geen mod meer.
En ja, het heeft ook een multiplayer functie, maar tegelijkertijd ook gewoon single player missies.
Ik heb namelijk gelezen dat als CZ uit is dat er GEEN CS updates meer zullen komen.
En ik vind dat ook terecht eigenlijk... enige die beetje profiteert van het suc6 van CS zijn sierra en valve, nu werken gooseman enzo toch voor valve, maar reken maar niet dat ze echt zoveel verdienen.
Maar ja... je ziet het maar weer, maak een goed spel met een goed werkend cdkey systeem en het verkoopt als een gek.
Zijn zat mensen die 3 versies of meer van HL thuis hebben liggen alleen maar om maar alvast wat extra cdkeys (wonid's) te hebben.
Ik ken iig weinig mensen die door blijven spelen op "geleende" keys, zeker na de nieuwe update nu je niet meer met 2 dezelfde wonid's tegelijkertijd op 1 server kunt spelen.

Dus ik wacht met smart op CZ.

Over het n00b gedeelte, ja helaas is het zo, en ja helaas doen veel admins er vrolijk aan mee. Ik persoonlijk probeer ze meestal te helpen, maar er zitten er geregeld bij die gewoon niet willen dat je ze helft en het meer als negatieve kritiek zien in plaats van adviezen/opbouwende kritiek. Je zult nu als nieuwe speler door de appel heen moeten bijten en je gewoon realiseren dat ze in TO niet zover zullen komen >:) ik heb het geprobeerd en dat ging heel erg fout.
Maar ja, probleem is dat de mensen die het hardste newbie, n00b etc. roepen vaak zelf nog veel erger begonnen zijn en toevallig in korte tijd redelijk goed zijn geworden en zich iets verheven voelen boven het normale gedeelte die voor de lol spelen en neit voor stats/prestaties of iets anders.
Maar er zijn een aantal mensen met wie je heel veel lol kunt hebben, vooral op de strikerz servers op de wat latere uurtjes is het wel grappig of tijdens de Die hard nachten op de bookable (#strikerz.net en/of #diehardcs op sorcery.net voor meer info).
Ik speel zelf alleen op strikerz en het zijn servers van redelijk niveau kwa bezoekers en met veel admins met een redelijk strikt beleidt waar de meeste spelers zich goed aan houden en als er eentje zich misdraagt zijn paar screenies en berichtje op forum, ff in irc kanaal roepen of admin online is of een icq berichtje genoeg om van die persoon verlost te zijn.

Verwijderd

[sentimenteel gezwets]Vroeger, toen men nog CS 1.2 speelde i.p.v. HS 1.3...[/sentimenteel gezwets]

Leuk spel, mits je het een beetje kunt.

• Joeroenho
  • Niet online
Op Sunday 09 December 2001 01:45 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]
Zijn dat NL-servers?
En zo ja, waar kan er info over vinden?
edit:

Hehehe, te snel gevraagd, het staat natuurlijk gewoon in de thread :)

Amateurcoureur en fervent banktukker

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

• pica
Op Sunday 09 December 2001 17:32 schreef fo-cus het volgende:
[sentimenteel gezwets]Vroeger, toen men nog CS 1.2 speelde i.p.v. HS 1.3...[/sentimenteel gezwets]

Leuk spel, mits je het een beetje kunt.
ROFL :) Je weet het wel goed te mikken ;) . Er is geen 1.2 :) .

Steam

Verwijderd

ik heb twee maanden geleden ook half-life gekocht, en counter-strike geinstalleerd en ik moet zeggen, ik speel het nog steeds, en vind het steeds leuker worden, ik raad het je echt aan, het roelt!!!!

Verwijderd

Op zondag 09 december 2001 17:43 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

ROFL :) Je weet het wel goed te mikken ;) . Er is geen 1.2 :) .
Hahaha, kun je nagaan hoe lang ik het niet meer heb gespeeld :)

Even van counter-strike.nl :
'Als je de CS Retail 1.0.0.2 to 1.0.0.3 Upgrade ...'
Voila, 1.2 en 1.3 ;)

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Op zondag 09 december 2001 15:47 schreef Freezerator het volgende:
hier stond nog wat :P
Alleen lame blijven de eeuwige winning team joiners, dat is soms erg lomp en irritatie opwekkend.
Ik weet wat je bedoelt altijd als een bepaalt team alleen maar verliest zijn er van die gasten die wachten totdat ze bij het winnende team kunnen. Ik moet eerlijk toegeven toen ik nog niet zo goed was en nog geen ADSL had, deed ik dat ook. Maar nu sinds ik ADSL heb doe ik altijd 5 als ik een team moet kiezen. Het maakt me geen reet uit in welk team ik kom en ik weet meestal niet waar ik zin in heb (als ct of t spelen). Ik kies soms als ik zie dat een team altijd verliest expres dat team. Dat is erg lache want dan wil je winnen dus dan ga je extra je best doen. En soms is dat ineens het keerpunt dat mijn team ineens wint :P. Maarja het gaat om de fun dat is mijn mening en ik ga niet lomp doen door iedereen een cheater te noemen of door mezelf te verantwoorden als ik zelf weet dat ik niet cheat en anderen beweren van wel.
Zo dat is mijn filosofie over CS (nou niet helemaal, maar ik heb het kort gehouden :D).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Op zondag 09 december 2001 00:09 schreef Marc00 het volgende:
CS is zeker het proberen nog waard ook al is het 3 jaar oud :)
zo zou ik het niet zeggen. het principe van cs is al wel vrij oud, 2 jaar of zo, maar ze blijven up-to-date.

• Wuursj
  • Laatst online: 13:40

Wuursj

want worst is al bezet

Op maandag 10 december 2001 14:18 schreef Dr.DK het volgende:

[..]

zo zou ik het niet zeggen. het principe van cs is al wel vrij oud, 2 jaar of zo, maar ze blijven up-to-date.
precies! niet alles wat oud is is slecht. En dat CS nog altijd veel gespeeld wordt, is al een goed teken op zich. Ik vind het vet iig.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Verwijderd

Hey Weurst, hier nog een paar voor je collectie:

Bloedworst
Hansworst (niet persoonlijk bedoeld)

.. hehe
Pagina: 1