In het mededelingenforum las ik dat de database van het HCC-forum nog ergens bij jullie op een ceedeetje staat. Is het mogelijk dat jullie daar een ISO van maken, zodat deze dan te downloaden is? Dan kan ik alle post nog een keertje op mijn gemakje doorlezen. En misschien wel op mijn eigen servertje zetten. Pleeeaasee??
Als dat mogelijk is zou ik dat heeel erg leuk vinden!
HALLO!! Waarom wordt hier niet op gereageert door een opp of mod??
.
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:12 ]
.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:12 ]
Ja, laten we een iso van 700 mb online zetten zodat alle tweakers die gaan downloaden..
Dan krijg je een dataverkeer van (ruwe schatting van aantal tweakers die het downloaden) 5000 * 700 = 3500000 = 3500 GB
Weet je wel wat dat gaat kosten?
Dan krijg je een dataverkeer van (ruwe schatting van aantal tweakers die het downloaden) 5000 * 700 = 3500000 = 3500 GB
.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:12 ]
Niets, dataverkeer wordt gesponsordOp zondag 09 december 2001 16:07 schreef Sick_Nick het volgende:
Je deelt die iso met 1 persoon die het dan weer mag gaan sharen. Probleem opgelost.
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
In de begindagen van het forum kon je een mooi cdr bestellen met de inhoud van het forum.
Niet echt vergelijkbaar met nu (iets meer gebruikers en threads) maar tegenwoordig zijn de branders natuurlijk ook een stukje sneller en misschien dat er wel enkele gebruikers die hun brander eens flink de sporen willen geven.
Niet echt vergelijkbaar met nu (iets meer gebruikers en threads) maar tegenwoordig zijn de branders natuurlijk ook een stukje sneller en misschien dat er wel enkele gebruikers die hun brander eens flink de sporen willen geven.
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
T1 zal wel niet he, dat bestaat hier nietOp zondag 09 december 2001 16:08 schreef hdd het volgende:
[..]
Niet iedereen zal het gaan downloaden, en 3500GB is volgens mij niks voor hun T1(?) lijntje
En E1 zal ook wel niet want dat is veel te traag.
Maar ik denk niet dat hun sponsor blij zal zijn als er ineens 35000 GB bij komt. Stel dat het maar 10000 GB is, is voor die sponsor ook al erg duur.
.
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:12 ]
Het dataverkeer is het probleem niet. Je hebt gewoon niets aan een database alleen, er moeten ook scripts (Topix is het makkelijkste, maar daar komt natuurlijk (C) bij kijken) en het liefst natuurlijk ook kant-en-klare web+db server software.
Professioneel Hyves-weigeraar
.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:11 ]
Gooi ze dan in het archief. Zoals het OAV forum http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/34
Op zaterdag 08 december 2001 22:37 schreef da_man98 het volgende:
In het mededelingenforum las ik dat de database van het HCC-forum nog ergens bij jullie op een ceedeetje staat. Is het mogelijk dat jullie daar een ISO van maken, zodat deze dan te downloaden is? Dan kan ik alle post nog een keertje op mijn gemakje doorlezen. En misschien wel op mijn eigen servertje zetten. Pleeeaasee??
Euh. Ik denk niet dat we daar aan willen beginnen.
Aannames zijn fataal.
hmm, jammer, is alles verloren gegaanOp donderdag 13 december 2001 16:13 schreef GaMeOvEr het volgende:
Euh. Ik denk niet dat we daar aan willen beginnen.
Ik kan wel ff checken hoe of wat, maar dit is denk vantevoren de uitkomst, maar ik weet het niet zeker, dus ik check het wel ff.Op donderdag 13 december 2001 16:30 schreef Klovan het volgende:
hmm, jammer, is alles verloren gegaan
Aannames zijn fataal.
thanx voor de moeite danOp donderdag 13 december 2001 16:31 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Ik kan wel ff checken hoe of wat, maar dit is denk vantevoren de uitkomst, maar ik weet het niet zeker, dus ik check het wel ff.
[off-topic]
ben je echt zo'n prutser?
De kans voor GoT om ergens geld mee te verdienen. Verkoop van zulke CD's zorgt dat mensen die het willen die data hebben en GoT kan er een aardig zakcentje aan overhouden.
40 piek per stuk oid
40 piek per stuk oid
Jah, maar dan wel gratis downloaden he!
You're welcome.Op donderdag 13 december 2001 16:34 schreef Klovan het volgende:
thanx voor de moeite dan
Ja, echt wel.[off-topic]
ben je echt zo'n prutser?
Aannames zijn fataal.
Wat the fuk.Op donderdag 13 december 2001 16:35 schreef ecteinascidin het volgende:
De kans voor GoT om ergens geld mee te verdienen. Verkoop van zulke CD's zorgt dat mensen die het willen die data hebben en GoT kan er een aardig zakcentje aan overhouden.
40 piek per stuk oid
Het maken van een cd kost zo'n gulden. Nou laten we zeggen 5 piek per cd excl. verzendkosten. Dat is de meoitje wel waar.
mischien hebben ze daar wel de nieuwe fileserver voor gekregen om die databases op te zetten 
nee maar mij lijkt het wel leuk om je post na te kunne lezen maar ja je hebt er wel forum software voor nodig di kan om gaan met die database
nee maar mij lijkt het wel leuk om je post na te kunne lezen maar ja je hebt er wel forum software voor nodig di kan om gaan met die database
Verwijderd
Zet heel GOT op cd('s) en verkoop het via tweakgear. Ik zou zeker intresse hebben in een offline naslagwerk.
uhmz.. ken je dan niet zo'n cdtje bestellen voor 10,- ofsow?
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
.
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:48 ]
Pagina: 1