Toon posts:

Divx probleem met win. XP....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal , ik heb een probleempje met mijn divx afspeelmogelijkheid , ik weet niet of jullie dit waarderen in dit topic , maar ja , ik moet het kwijt !!.....
Als ik erop klik en opent in windows media player 8 , wat het vroeger uitstekend deed , dan komt ie met een fout , deze fout heb ik niet in tha playa , maar daar loopt beeld en geluid niet syncroon en loopt haperig :'(
---------------------

"invalid audio but not signaling an error."
At line 477 of d:\xpclient\multimedia\dshow\filterus\avi\avimsr\aviindex.cpp.......... Continue? (cancel to debug )

---------------------
Ik weet niet meer wat ik moet doen :'(
Ik heb de nieuwe codex al geinstalleerd divx 4.11 met tha playa ..... zou het aan windows XP liggen ???????

Ik hoop dat iemand mij kan helpen..... BVD !

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11-2025
het lijkt me dat er een probleem is met je geluidskaart
of in ieder geval met de drivers daarvan
-->probeer eens nieuwe te vinden

btw: wat voor geluidskaart heb je ???

Verwijderd

Topicstarter
een VIA AC'97 audio controller (WDM) een geintregeerde op mijn moederbord , asus a7v133-C/550/swa ...

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 10:54
Dan ligt het dus echt aan je geluidskaart :P

Voor F93 (http://www.tweakers.net/pricewatch/14115) heb je een hele mooie geluidskaart, die ook nog eens goed odnersteund word !

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• theborgnl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-05 14:48

theborgnl

De mededeling begint hier:

xp heeft wel vaker rare problemen met support van geluids/videokaarten.... en dan hebben ze het nog gemaakt voor de 'nieuwe' media....

*ding* Einde bericht *dong*

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 december 2001 23:06 schreef OxiMoron het volgende:

Voor F93 (http://www.tweakers.net/pricewatch/14115) heb je een hele mooie geluidskaart, die ook nog eens goed odnersteund word !
Jaja.... maar wat is er dan mis met deze , ik voor de rest geen probleem ermee ??? , net als kleine avi's doen het perfect , maar zodra je een avi afspeelt , waar een codec voor nodig is , gaat hij lopen ouwehoeren :'(

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11-2025
het lijkt er dus op dat je onboard geluid niet goed
wordt ondersteund door de codec
dit in tegenstelling tot andere geluidskaarten, klein advies: schakel het onboard geluid uit en koop een soundblaster live value :) relatief kleine investering met grote gevolgen

heb ik ook gedaan, no probs here ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 december 2001 23:47 schreef You-Suk het volgende:
het lijkt er dus op dat je onboard geluid niet goed
wordt ondersteund door de codec
dit in tegenstelling tot andere geluidskaarten, klein advies: schakel het onboard geluid uit en koop een soundblaster live value :) relatief kleine investering met grote gevolgen

heb ik ook gedaan, no probs here ;)
Ja , misschien moet ik dat maar doen ja..... :'(

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:27
Op zaterdag 08 december 2001 23:06 schreef OxiMoron het volgende:

Belachelijk.

Ik heb een ander mobo met de zelfde geluidskaart onboard.

Kijk eens op www.viahardware.com bij 4-1 drivers (iets verder naar beneden staan de sound drivers).

En een .cpp bestand is voor C++ dus ik weet niet zeker of je het wel bij de geluidskaart moet zoeken. Misschien eens een andere versie van divx proberen, nieuwe danwel ouder.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 december 2001 00:54 schreef wauskes het volgende:

[..]

Belachelijk.

Ik heb een ander mobo met de zelfde geluidskaart onboard.

Kijk eens op www.viahardware.com bij 4-1 drivers (iets verder naar beneden staan de sound drivers).

En een .cpp bestand is voor C++ dus ik weet niet zeker of je het wel bij de geluidskaart moet zoeken. Misschien eens een andere versie van divx proberen, nieuwe danwel ouder.
Ok :? nou weet ik helemaaL niet meer , ik zal eens kijken op die site , dank je

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

sorry dat ik een oud topic omhoog haal, maar ik heb hetzelfde probleem.

Het ligt volgens mij aan DirectX SDK 8.1 (in debug mode geinstalleerd). Weet iemand een oplossing voor het probleem dat je geen divx kan afspelen in Windows Mediaplayer etc (behalve da playa)?

Dus iets anders dan de SDK uninstallen en opnieuw installeren in "gewone" mode :)
Pagina: 1