misschien makkelijker om 'm aan te sluiten op de videorecorder, tenzij je natuurlijk de videoband in de TV kunt stoppen
Duh! 
Schakel je TV-out en line-out door naar de AV-input van je video.
Schakel je TV-out en line-out door naar de AV-input van je video.
dat denk ik dus ook, maar hoe moet ik m'n recorder dan op de pc aansluiten (ja, videokaart, maar) met welk programma etc.Op zaterdag 08 december 2001 22:35 schreef Carnifex het volgende:
misschien makkelijker om 'm aan te sluiten op de videorecorder, tenzij je natuurlijk de videoband in de TV kunt stoppen
Verwijderd
Capturekaart?Op zaterdag 08 december 2001 22:37 schreef FuriouZ het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook, maar hoe moet ik m'n recorder dan op de pc aansluiten (ja, videokaart, maar) met welk programma etc.
misschien is een capture kaart ervoor om signalen IN je pjoeter te krijgen???Op zaterdag 08 december 2001 22:38 schreef drLiter het volgende:
[..]
Capturekaart?
videokrt met TV out heb je dus nodig...
tulp of svideo naar scart, audio vanaf soundcard, klaar
Verwijderd
Je moet een video recorder hebben met twee scart aansluitingen. Een is voor de output, naar je tv, de ander is voor de input, bv voor het kopieren van video's. Sluit een scartkop aan op de scart input, scartkop moet geschikt zijn voor in en uit. Koppel je tv out aan op de scartkop en start de divx. Volgens mij moet je zo een eind komen.
wrom 2 scart?? 1 is zat (input)Op zaterdag 08 december 2001 22:51 schreef Truth het volgende:
Je moet een video recorder hebben met twee scart aansluitingen. Een is voor de output, naar je tv, de ander is voor de input, bv voor het kopieren van video's. Sluit een scartkop aan op de scart input, scartkop moet geschikt zijn voor in en uit. Koppel je tv out aan op de scartkop en start de divx. Volgens mij moet je zo een eind komen.
openemen... tja, gewoon EXT1 opnemen, en kijken wat je opneemt? via TV (coax), of gewoon niet? EXT1 = EXT1, dus wat gaat er fout???
* DJSmiley had tijden een vcr met 1 scart. Gewoon zelf een switchbox/kabel/hoe je t wil noemen gesoldeerd.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()